Firmware 3.0 och möjlighet att köpa PSN-kort

Robot
Firmware 3.0 och möjlighet att köpa PSN-kort
Medlem
Firmware 3.0 och möjlighet att köpa PSN-kort

Sweet!

Citat:

Batterimätaren täcker inte längre klockan

Antar att den fixen är till PSP eller är det något jag har missat?


signatur

How can we win when fools can be kings?

Inaktiv

Tack så mycket att vi som inte behöver kreditkort utan är vana att göra rätt för oss med en gång också får möjlighet att kunna köpa material från Playstation Store----;)

Inaktiv

har inte tänkt att fler stört sig så mkt på att batterimätaren är i vägen för klockan, men visst är det irriterande! bra att de fixar det! PSN kort är också nåt jag ser fram emot, blir lättare för många att köpa fler spel, map packs och annat gott!
Sen undrar jag bara, någon som vet hur man ändrar färg/layout på kontoikonen (ej avataren) som på den här bilden: http://media.giantbomb.com/uploads/1/15547/820250-ps3_menu_su...
jag har den där standard fyrkantiga gubben..


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Låter bra


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av Musicc:

har inte tänkt att fler stört sig så mkt på att batterimätaren är i vägen för klockan, men visst är det irriterande! bra att de fixar det! PSN kort är också nåt jag ser fram emot, blir lättare för många att köpa fler spel, map packs och annat gott!
Sen undrar jag bara, någon som vet hur man ändrar färg/layout på kontoikonen (ej avataren) som på den här bilden: http://media.giantbomb.com/uploads/1/15547/820250-ps3_menu_su...
jag har den där standard fyrkantiga gubben..

Görs inte det under kontoinställningar?

Inaktiv

till musicc: tryck in dig på x knappen på ditt kontonamn sen kommer där upp olika gubbar som du kan välja...;)

Inaktiv

förlåt jag menade tryck på triangelknappen och välj sedan information så kommer den upp....sorry!!!

Inaktiv
Skrivet av jojje10000:

förlåt jag menade tryck på triangelknappen och välj sedan information så kommer den upp....sorry!!!

tack så mycket!


signatur

PSN: japp :)

Medlem
Medlem

Yiiikkeeess! Dags att köpa en ny PS3 innan den där kommer så att man har en som man slipper må illa av att kolla på om den man har går sönder. Seriously, what the fuck! Den maskinen får ju en XBOX att se vacker ut, och Xbox 360 är ruggit snygg i jämförelse. Dags att någon designer på Sony får sparken, från att vara den snyggaste maskinen till att vara den fula ankungen.

Medlem
Skrivet av Gandir:

Yiiikkeeess! Dags att köpa en ny PS3 innan den där kommer så att man har en som man slipper må illa av att kolla på om den man har går sönder. Seriously, what the fuck! Den maskinen får ju en XBOX att se vacker ut, och Xbox 360 är ruggit snygg i jämförelse. Dags att någon designer på Sony får sparken, från att vara den snyggaste maskinen till att vara den fula ankungen.

vad pratar du om?

Don't do crack!

Medlem
Skrivet av Cyberz:
Skrivet av Gandir:

Yiiikkeeess! Dags att köpa en ny PS3 innan den där kommer så att man har en som man slipper må illa av att kolla på om den man har går sönder. Seriously, what the fuck! Den maskinen får ju en XBOX att se vacker ut, och Xbox 360 är ruggit snygg i jämförelse. Dags att någon designer på Sony får sparken, från att vara den snyggaste maskinen till att vara den fula ankungen.

vad pratar du om?

Don't do crack!

det beror på vilket chassi du använder


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Det var på tiden!


signatur

Life is short, Play more!

Medlem

Sony dom smidigaste och snabbaste i världen,
skulle det beöva ta 2 år innan dom fick tummen ur och börjar sälja psn kort liknande det till Wii och 360 haft från dag 1 när dom släpptes.

Japan har ju haft sånt i säkert 1 år väl ?
Och även i the land of the fat and stupid så har ju dessa psn kort funnits i mindre skala i ett antal månader.

Medlem

ja psn kort har funnits i japan ett bra tag nu väl så på tiden vi får.

Medlem
Skrivet av jojje10000:

Tack så mycket att vi som inte behöver kreditkort utan är vana att göra rätt för oss med en gång också får möjlighet att kunna köpa material från Playstation Store----;)

Ser inte riktigt hur du menar. Ett VISA kort behöver inte automatiskt innebära ett kreditkort. Jag har ett bankkort med VISA, pengarna dras direkt från mitt kort. Köper man PSN kort så betalar man före man utnyttjar?


signatur

49% bastard, 51% son of a bitch.

Medlem

Låter fint det där... fan va snygg den nya ps3:an ser ut... En mini grill..;) Näe men faktiskt, skit läcker ju.. Fast föredrar den gamla ändå... Snyggt med lite shiny..

Uppdateringen låter super faktiskt...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Inaktiv

Den e svart ser jag nya modellen, dystert och fult.

ang firmwaren, who cares. tack för bilden-.

Medlem
Skrivet av inso:
Skrivet av jojje10000:

Tack så mycket att vi som inte behöver kreditkort utan är vana att göra rätt för oss med en gång också får möjlighet att kunna köpa material från Playstation Store----;)

Ser inte riktigt hur du menar. Ett VISA kort behöver inte automatiskt innebära ett kreditkort. Jag har ett bankkort med VISA, pengarna dras direkt från mitt kort. Köper man PSN kort så betalar man före man utnyttjar?

Även Visa's betalkort utan kredit är "kredit"kort eftersom korten kan användas offline, de pengarna dras virtuellt och försvinner från ditt konto senare.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv
Skrivet av simulacra:
Skrivet av inso:
Skrivet av jojje10000:

Tack så mycket att vi som inte behöver kreditkort utan är vana att göra rätt för oss med en gång också får möjlighet att kunna köpa material från Playstation Store----;)

Ser inte riktigt hur du menar. Ett VISA kort behöver inte automatiskt innebära ett kreditkort. Jag har ett bankkort med VISA, pengarna dras direkt från mitt kort. Köper man PSN kort så betalar man före man utnyttjar?

Även Visa's betalkort utan kredit är "kredit"kort eftersom korten kan användas offline, de pengarna dras virtuellt och försvinner från ditt konto senare.

kan någon berätta hur det går till då??Jag har försökt att betala med mitt visa betalkort men det svarar bara att numret är inte valid men jag har kontrollerat det noga snälla hjääääälp mig??

Medlem

Ta kontakt med din bank så lovar jag att dom hjälper dig...

Medlem
1
Skriv svar