S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat får utgivare

Robot
Medlem
S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat får utgivare

Blir inget köp för min del iaf, de har 2 ggr i rad nu bevisat att de inte kan skriva kod. Buggigare skit hittar du bara i ArmA serien.

Medlem

buggspelen N1

Medlem

Ja verkligen,och en utgivare jag inte ens hört talas om. Synd att spelet har potential men var tvungen att använda femtioelva olika mods som gjorde spelet ens intressant och utmanande för alla detaljer dom slopade som alla moddare gjorde ett bättre jobb än utvecklaren själva.

Medlem

Buggar hit och buggar dit, spelen gick iaf att spela! Och det var grymt roliga med, sån otrolig känsla att springa omkring i tjernobyl i mörkret asså!

Clear sky hade för övrigt löjligt snygga ljus/skugg effekter!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Athaleos, du glömde nog Vampire the Masquerade: Bloodlines och Gothic 3


signatur

Game long and prosper

Medlem

Världens bästa fps när det e moddat, å då e nästan varenda bugg borta med

Om någon vill spela den helt klart bästa modden till SoCH så har ni den här http://www.moddb.com/mods/super-mod-pack

Medlem

@Javas

Intressant nog är dom 2 spelen notoriskt buggiga, det bådar inte väl detta.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Längtar, får nog bli nytt GFX till detta.
Tips till er som gillar STALKER spelen. Se filmen som är en del av inspirationen till spelet.
http://www.imdb.com/title/tt0079944/


signatur

//toxaris
//Daniel Persson

Inaktiv
Skrivet av Athaleos:

buggspelen N1

Fel. Före detta buggspelen! Patcharna har fixat till spelen rätt bra nu faktiskt. Kan spela Clear Sky utan några som helst problem o nada buggar. Allt rullar på asbra. Samma gäller Shadow of Chernobyl.

Tror dock inte att Call of Pripyat kommer bli något bra. Clear Sky äger nästan t.o.m. Deus Ex när det gäller teknik, men bara nästan! Deus Ex är fortfarande kungen bland alla FPS/RTS-spel.

Medlem

Stalker-spel köper man inte direkt, man väntar ett par månader tills dom går på rea och är patchade, då är det svårslagen underhållning för pengarna.

Medlem
Skrivet av papper:

Stalker-spel köper man inte direkt, man väntar ett par månader tills dom går på rea och är patchade, då är det svårslagen underhållning för pengarna.

Precis, och dessutom så blir STALKER-spelen väldigt buggfria när de är patchade. Bättre det än spel som är betydligt mindre buggade från början men som 6 månader senare fortfarande inte är buggfria. Sen är ju ett av målen med Call of Pripiat att det ska vara betydligt buggfriare än de andra spelen.


signatur

E4500@2.800Ghz(8*350) StockVolt, 2GB DDR2 PC5300@700Mhz StockVolt, Gigabyte Radeon HD 4850 512MB, MSI P35 NEO-FI

Medlem

Helt sjukt vad ni klagar på buggar, stick någon annantsans och fåna runt.

Jag ogillar buggar när de gör spel ospelbara, men det är bara AA3 som lyckats med det än av de spel jag testat.

Medlem
Skrivet av v1lle3:

Helt sjukt vad ni klagar på buggar, stick någon annantsans och fåna runt.

Jag ogillar buggar när de gör spel ospelbara, men det är bara AA3 som lyckats med det än av de spel jag testat.

jaså, så dom som inte har nåt positivt att säga får inte säga nåt alls eller menar du ? vilken planet bor du på där alla tycker lika..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av v1lle3:

Helt sjukt vad ni klagar på buggar, stick någon annantsans och fåna runt.

Jag ogillar buggar när de gör spel ospelbara, men det är bara AA3 som lyckats med det än av de spel jag testat.

jaså, så dom som inte har nåt positivt att säga får inte säga nåt alls eller menar du ? vilken planet bor du på där alla tycker lika..

Men förklara då vad meningen med att klaga på något är...

Gillar man inte ett spel, fattar jag inte att man tar sig tid att kasta skit på det, bara ignorera det och kommentera sånt du/ni gillar istället.

Spelet blir ju inte direkt som man vill ha det bara för att man påpekar alla jävla fel.

Medlem

jag var den personen som var hypad inför stalker i flera år innan det kom ut, vilket många andra också var. spelet var helt klart bra men det hade sina nackdelar och buggar så klart. hade jag inte haft en så dålig dator hade jag nog spelat igenom hela spelet.

Medlem
Medlem
Skrivet av v1lle3:
Skrivet av SWEBarb:
Skrivet av v1lle3:

Helt sjukt vad ni klagar på buggar, stick någon annantsans och fåna runt.

Jag ogillar buggar när de gör spel ospelbara, men det är bara AA3 som lyckats med det än av de spel jag testat.

jaså, så dom som inte har nåt positivt att säga får inte säga nåt alls eller menar du ? vilken planet bor du på där alla tycker lika..

Men förklara då vad meningen med att klaga på något är...

Gillar man inte ett spel, fattar jag inte att man tar sig tid att kasta skit på det, bara ignorera det och kommentera sånt du/ni gillar istället.
Spelet blir ju inte direkt som man vill ha det bara för att man påpekar alla jävla fel.

Du har ju inte i en diskussionstråd att göra din jävla fanboy.
Alla har rätt till sin mening och det är svårt att förneka att båda spelen var näst intill ospelbara vid release. Därav kommentarerna.
Varna folk som är nya till spelserien eller bara föra en diskussion. Stick tillbaka till Kuba eller nåt.

Medlem

Har inte kommit så långt som till Clear Sky, fixa de inte buggarna?

1
Skriv svar