Age of Conan-media dimper ner

Robot
Medlem
Age of Conan-media dimper ner

Ser hyggligt schysst ut faktiskt Tror det kommer ha svårt att konkurrera med alla andra nya mmos som kommer ut snart dock.

Medlem

Ser helt ok ut måste jag säga, hoppas bara de fixar tassarna på de annars feta tigrarna

Inaktiv

Hur går det med Xbox 360 versionen? Det har ju varit tyst rätt länge nu?

Medlem

Ser bra ut, men som Wartex sa. Det blir nog svårt att få tillbaka en massa spelare med tanke på AoC´s tragiska historia


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hur går det med Xbox 360 versionen? Det har ju varit tyst rätt länge nu?

Har för mig att det är lagt på is sen en ganska så lång tid tillbaka.

Medlem

Ja, dom har haft mkt att göra med Pc versionen. Men dom har nyligen sagt att dom inte lagt ner planerna för xbox versionen iaf.

Medlem

Fan vad man längtar, har aldrig riktigt fastnat för mmo. Har provat wow, war mm. Men när man prova AoC så fasta man direkt så jävla snyggt, och kombosystemet är riktigt nice det med. Visst det har sinna byggar men vilka mmo har inte det? Men förstår dock inte var "kina" temat kommer ifrån har visserligen inte läst böckerna men.

Medlem
Skrivet av Xixor:

Fan vad man längtar, har aldrig riktigt fastnat för mmo. Har provat wow, war mm. Men när man prova AoC så fasta man direkt så jävla snyggt, och kombosystemet är riktigt nice det med. Visst det har sinna byggar men vilka mmo har inte det? Men förstår dock inte var "kina" temat kommer ifrån har visserligen inte läst böckerna men.

Håller med, conan var mitt första mmo som jag fastnade för och tyckte var värt att betala för. Älskar combosystemet!

Som slav så fördes conan till "kina" Khitai i detta fall, där han lärde sig strida etc.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Ser hyggligt schysst ut faktiskt Tror det kommer ha svårt att konkurrera med alla andra nya mmos som kommer ut snart dock.

vilka mmos är på gång nu?,,jag känner bara till aion och där har jag spelat betan, det liknar bara en kass ripoff på wow och jag tror inte det kommer bli direkt långlivat

Medlem

Jag spelar aoc har haft paus i 1 vecka nu men kommer lätt börja igen! grymt härlig stämning och go känsla. Har lirat sen closed beta och har alltid tyckt om det.

Medlem
Skrivet av Hannu87:

Som slav så fördes conan till "kina" Khitai i detta fall, där han lärde sig strida etc.

Såvitt jag vet så var det bara i filmatiseringen av Conan med Arnold i huvudrollen och är inte canon. Rätta mig gärna om jag har fel.

Medlem
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Wartex:

Ser hyggligt schysst ut faktiskt Tror det kommer ha svårt att konkurrera med alla andra nya mmos som kommer ut snart dock.

vilka mmos är på gång nu?,,jag känner bara till aion och där har jag spelat betan, det liknar bara en kass ripoff på wow och jag tror inte det kommer bli direkt långlivat

Åh, Aion, Star Trek Online, Champions Online, The Old Republic, Fallen Earth, Blizzards nya för att nämna ett par.

Medlem
Skrivet av Darkseed:
Skrivet av Hannu87:

Som slav så fördes conan till "kina" Khitai i detta fall, där han lärde sig strida etc.

Såvitt jag vet så var det bara i filmatiseringen av Conan med Arnold i huvudrollen och är inte canon. Rätta mig gärna om jag har fel.

age of conan är baserat på Robert E. Howards berättelser och har inget med filmerna att göra
(hans berättelser är från 1930 talet ngn gång)

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Wartex:

Ser hyggligt schysst ut faktiskt Tror det kommer ha svårt att konkurrera med alla andra nya mmos som kommer ut snart dock.

vilka mmos är på gång nu?,,jag känner bara till aion och där har jag spelat betan, det liknar bara en kass ripoff på wow och jag tror inte det kommer bli direkt långlivat

Åh, Aion, Star Trek Online, Champions Online, The Old Republic, Fallen Earth, Blizzards nya för att nämna ett par.

Fullt med skräp dvs, inga större hot där inte.

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Wartex:
Skrivet av BPR Cisco:
Skrivet av Wartex:

Ser hyggligt schysst ut faktiskt Tror det kommer ha svårt att konkurrera med alla andra nya mmos som kommer ut snart dock.

vilka mmos är på gång nu?,,jag känner bara till aion och där har jag spelat betan, det liknar bara en kass ripoff på wow och jag tror inte det kommer bli direkt långlivat

Åh, Aion, Star Trek Online, Champions Online, The Old Republic, Fallen Earth, Blizzards nya för att nämna ett par.

Fullt med skräp dvs, inga större hot där inte.

i second that!:-)

Medlem

Har precis varit och köpt det.. aldrig provat det förut men har kört wow och war innan. Hoppas det är nåt o ha

1
Skriv svar