Fable III tillkännagett

Robot
Medlem
Fable III tillkännagett

Längtar!
Bara inte detta laggar lika mycket som 2an.
Hade stora problem med lagg's under strider emot mer än 3 fiender, vilket förstörde känslan ganska mycket.

Inaktiv

Låter mkt bra!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Äntligen! Detta har man saknat i Fable III. Har köpt alla Fable hittils så detta blir ett klart köp!

Verkar skit nice.

Medlem

sitter fortfarande o hoppas på fable 2 till pc


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

*Sigh* hypemaskinen Molyneux i farten igen, fan va less jag e på den mannen.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Förvånande? Nej. Lovar de mer än de kan hålla? Antagligen.
showerguy: Så det som dom saknat i Fable III ska dom ha med i Fable III?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Förvånande? Nej. Lovar de mer än de kan hålla? Antagligen.
showerguy: Så det som dom saknat i Fable III ska dom ha med i Fable III?

Jag får väl ändå ta och rätta mig. Detta har man saknat i Fable II. Förlåt jag gömde ta bort ett I Mr Cop

Medlem

Ser fram emot detta. Gillade tvåan.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Mer Fable blir jag inte ledsen på. Ser fram emot detta.

Medlem

Suck, Fable är en av de spelserier som jag gärna hade sett på PS3, men ack. Funderar fortfarande på om det verkligen kan vara värt att köpa sig en krysslåda, valet står mellan det eller betala hyran, hmm...


signatur
Medlem

Jag köpte Xbox360 pga FableII big mistake, nu står den o sammlar dam lixom FableII. Sämmre än första Fable enligt mig iaf.

Inaktiv
Skrivet av Slashneed:

Suck, Fable är en av de spelserier som jag gärna hade sett på PS3, men ack. Funderar fortfarande på om det verkligen kan vara värt att köpa sig en krysslåda, valet står mellan det eller betala hyran, hmm...

Eftersom Lionhead ägs av Microsoft är det lika troligt som att God of War III kommer till XBox 360.

Själv tittar jag på nyheterna om PS3 Slim och prissänkning. Kommer en hel del PS3 exklusiva bra spel. Har inte råd än men längre fram så blir det nog en PS3 också.

Skrivet av Fisse:

Jag köpte Xbox360 pga FableII big mistake, nu står den o sammlar dam lixom FableII. Sämmre än första Fable enligt mig iaf.

Det finns ju fler spel som är bra på 360 än bara Fable. Beror förstås på om det bara är såna spel du gillar eller inte. Nu idag släpps t.ex. Shadow Complex på Live som sägs vara riktigt grymt bra. Kostar 1200 poäng, blir ett köp för min del.

Medlem

Fable II var sådär. Inget man vill spela om iaf.

Medlem

Natal någon?..!

Inaktiv

Fable 1 var min favorit på xbox jag hade stora förväntningar för tvåan men det var en av de största besvikelsen nånsin,Att ta bort mana bar var en av det felen jag tyckte....det blev för cusaul o det hade inte samma charmiga stil som etta och för liten spel värld o jag hoppas dom fixar dessa fel nu i trean återstår o se.


signatur

Psn name:Demodemo222

Medlem

Längtar till detta:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Detta kommer ääägaaa.

Medlem

Det låter mycket intressant, sedan återstår att se vad som verkligen kommer med i spelet.

Många klagar på Molyneux och visst har han en förmåga att överhypa sin spel men samtidigt försöker han iaf vara kreativ och nyskapande vilket är mer än vad man kan säga om många andra i branschen.

Medlem

Va coolt att bli härslare över Albion Bara dom tar tillbaka viktystemet från 1an där man måste äta mycket för att bli tjock, inte bli tjock efter 4 öl. Och tappar vikt när man springer, inte äter selleri -_-


signatur

Game long and prosper

Medlem
Medlem

Aldrig förstått tjusningen med Fable-serien. Försökte mig på ettan för något år sedan, men det tog inte lång tid innan jag tröttnade och gav upp. Spelet är tyvärr alldeles för simpelt för min smak.

Tvåan har jag däremot inte prövat än, men av allt material jag har sett från spelet ser inte det så mycket mer lovande ut heller. Hur är det, håller spelen ihop eller kan man spela tvåan utan att ha tagit sig igenom ettan? Kanske borde ge det ett försök ändå...


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

fable 2 är ett av mina favoritspel under förra året, och ja håller på att spela om det.

Veckans bästa nyhet!


signatur

Everyday I worry all day

Medlem

Ge mig Fable II och Fable III till pc, tack.

Medlem

GE OSS FABLE 2 TILL PC NU DÅ!


signatur

Rawr

Medlem

Huzzah! tvåan ägde

Here's hoping for a -good- co-op feature!.

Inaktiv

Läckert.
Hoppas att dom fixar en vettig coop denhär gången, Splitscreen eller syslink, whatever, bara dom inte använder samma idiotlösning som i tvåan.

Live ignorerar jag totalt. vägra betala för mp.

Inaktiv

hm coolt men är det inte för tidigt?för ett tredje spel.

Medlem
Medlem

det var inte lite sagan om ringen-referenser där inte.

12
Skriv svar