Nya Bad Company 2-trailern spränger sig in

Inaktiv

hahaha var det bara jag som garva åt "Bennythebuff" nametag på ledaren haha

Medlem
Skrivet av rickzzorr:

Snyggt, roligt och otroligt sprängbart! Har alla BF spel i från BF2 och till nu. BF:BC2 är ett givet köp. Hoppas DICE fixar, eller inte fixar utan ändrar om så att M16 skjuter semi / burst 1/3 skott iställe för full auto och att de innehåller 30 skott och att då andra vapen innehåller sina respektive ammo kapaciteter så att det blir mer BF2 enligt. Och som vi ser i filmen mer TW.

Skulle man få nu välja tillägg på vapnen, som G-launcher och sikten m.m?

A3 (och a4?) har full auto;)

Jävligt häftig trailer, kommer dock troligen inte införskaffas då ettan inte gjordes till pc..! Undra om man verkligen kan spränga allt i det här spelet eller om det blir som första BC?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ska köpas. Älskar Battlefield 2 och är säker att jag kommer älska BC2! Ser grymt ut.

Medlem

Blir kanske ett Bad Company 2 till födelsedagen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Enorm Vill ha-faktor på det här!

Medlem

Ingen haggard?:D

Medlem

Dum som jag är undrar jag en sak, Bad Company 1 var väl fyllt av humor och toalettskämt? 2an verkar ha tagit ett steg ifrån det,
Är det så eller har jag missat något?

Hur som helst ser det ganska coolt ut, får hålla utkik

Medlem

Tommy_h - på att 99 % är 100 % förstörelsebart.

LyktstolpeN - det är ju online :)?

Insomniac - Det har sagts att spelet kommer innehålla mycket humor men ändå är det seriösare än förra.

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Jävligt häftig trailer, kommer dock troligen inte införskaffas då ettan inte gjordes till pc..!

Nu hänger jag inte med...så för att BC inte kom till pc så vill du inte köpa BC2??


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Vad Var Mitt Namn?:

Tommy_h - på att 99 % är 100 % förstörelsebart.

LyktstolpeN - det är ju online :)?

Insomniac - Det har sagts att spelet kommer innehålla mycket humor men ändå är det seriösare än förra.

Tack

Medlem

Ja, Farsan ser fram emot detta spel... hehehe

Medlem

Battlefield = Stockholms Stolthet!


signatur

La la la lag!

Medlem

Mums, gimme.

Ser fram emot ännu ett succéspel från DICE.


signatur

Metal is best served heavy.

12
Skriv svar