Heavy Rain-media invaderar arkivet

Robot
Medlem
Heavy Rain-media invaderar arkivet

Spelet släpps i Januari 2010.

angående spelet. Ser riktigt lovande som är unikt och erbjuder en fantastiskt atmosfär. Detta längtar jag till något så enormt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Kan bara hålla med föregående inlägg. Ser fruktansvärt lovande ut, nästan så mycket att jag önskar att det inte gjorde det - så man inte blir så fruktansvärt besviken sen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

enda anledningen till att jag köpte playstation 3 var pågrund av det här spelet fyfan vad jag har längtat:D

Medlem

trodde först att trailern var för sims 3 nya expansion:P sen märkte man att det var inte så

Medlem

sjukt najs, ser fram mot det!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

inK
Medlem

Fräckt, helt missat tills nu. Det ser ut att bli ett köp!


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Inte många spel som har en trailer från GC2008 och GC2009 och ännu inte har släppts...

Längtar...


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

Herregud vilken stämning det verkar bli, har aldrig tidigare fått rysningar av en speltrailer förut...

Medlem

Det här kommer att bli en upplevelse utöver det vanliga. Mycket intressant gameplay system.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Måste....ha!

Medlem

Hörrni! Ni som längtar efter Heavy Rain med samma entusiasm som jag själv och många andra, MÅSTE testa "Indigo Propchecy" eller "Fahrenheit" som det kom att heta i Europa. Finns både till PC och Xbox (i det gamla formatet som dock fungerar på 360:n =D).

Ett riktigt hett tips.

Medlem

äger dock ingen PS3- men sådana spel som Heavy Rain och MAG är sådana spel som får mej att tänka på att köpa en PS3 Slim!

Medlem

Fahrenheit va grymt skoj. Synd det inte kommer till Xboxen, vill ju inte köpa PS3 för ett spel =(

Medlem

Är inte det här spelet helt och hållet quick time events?

Medlem
Skrivet av Adex:

Är inte det här spelet helt och hållet quick time events?

No, se filmerna.

För de som fortfarande inte förstår så ska jag försöka förklara.

I vanliga äventyrsspel så tycker man på de knappar på kontrollen för den action man vill göra. I heavy Rain så utökar de momentet där du är personen och rör handen mot tex låda/saken osv. Man ser till att spelaren är mer delaktig i spelet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

herre guuud jag rös till i hela kroppen, HEAVY RAIN BLI MITT <33333

1
Skriv svar