The Old Republic blir "största någonsin"

Robot
Medlem
The Old Republic blir "största någonsin"

Om det innehåller mer än 40 romaner så bör det vara ett stort spel.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Det oroar mig att de försöker sätta en kvalitetsstämpel på spelet baserat på hur många rader dialog som finns i det.

Don't fuck this up BioWare! Det här väntar man på!

MFC
Medlem

Nu börjar hypen...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Woho! Tyska OCH Franska!

Heh, nåja, 40 romaner låter ju som en hel del, men detta är ett givet köp, hur många billiga kioskdeckare som än ryms i liret


signatur
Medlem

Hoppas hoppas hoppas att de inte fuckar upp spelet bara!

Inaktiv

lovande, men varför inte även satsa på mac också?

Medlem

Är det bra stridsystem och inte som i Kotor (vilket är helt okej men känns alldeles så stelt och tråkigt) där man turas om att slåss och det är skit kul att vara Sith, då köper jag detta spelet rakt av.

Och att man kan se ut som han i trailern. Givet köp då.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Undra om de oxå menade stor värld eller om de bara var just story, dialog etc?

Medlem

De har även sagt att varje klass kommer ha en story lika lång som ett KOTOR-spel. Det ni!

Inaktiv

Största vad då?

Till spelområde, eller användare...? Vad syftar de på? Kan bli riktigt svårt att slå WoW men, men... Lycka till


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Ger gärna min själ för en betanyckel när den väl kommer!

Inaktiv
Skrivet av Ziljun:

Ger gärna min själ för en betanyckel när den väl kommer!

This can be aranged

Inaktiv

EVE-Online storlekar?


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Inaktiv
Skrivet av Remus:

) där man turas om att slåss .

Jo, låter ju rimligt för ett MMO.

Längtar satan tills detta spelet, ska bli gött med gameplay videon dom har lovat på TOR's hemsida.

Medlem

De tar ju i så brallorna spricker.

Medlem

Det var en trevlig nyhet, men är det Jackie Collins-romaner, eller snackar vi Timothy Zahn?

Inaktiv

Ojdå, det låter som att det kommer att ligga på flera disketter. Måste införskaffa en extra diskettläsare till min Amiga då. =D

Medlem

Bara för att varken tyskarna eller fransmännen är smarta nog att lära sig engelska.

Medlem

40 romaner, hur ska man tänka då?
Har ju läst en del av dom, och man kan ju säga att dom flesta följer trenden: stor strid i slutet. Ska man tänka 40 instances då?
Är det värkligen "sååå" många?

Medlem

Undra hur många romaner WoW-universet är :\
Wow är ju dessutom lokaliserat, förutom Engelska, på tyska, franska, spanska och ryska.

Medlem

Mest "story" ingame av de spel som finns antar jag de menar. Dvs mest styrt. Visst du har dina val att göra som alla bioware spel, men tror tyvärr detta kommer bli till och med mindre öppet och fritt än WoW.

Det verkar knappast vara ett spel där spelarna själva skapar story'n. Ala Eve/Swg pre-cu...

Medlem

Urgh, hoppas dem gör det till spanska också, annars lär vi se en sju helsikes massa spanjorer som rage'ar i public chats i deras egna språk.

Medlem

Om dom lyckas hålla sitt löfte så ska jag överväga att skaffa spelet, eller chansen ökar i så fall väldigt mycket.

Jag hatar när man inte har något att göra i endgame


signatur

Game long and prosper

Medlem

Inte för att jag bryr mig så jädrans mycket, men hur svårt vore det för dom att göra det till svenska med, dom skulle ju tjäna mer egentligen då alla under 15 som kanske har lite svårt med engelskan skulle kunna köpa och lira... Fast och andra sidan har jag lärt mig Engelska mycket mer när spelet varit på Engelska. Hoppas detta blir bra, blir nog ett givet köp isf


signatur

Life is short , play more

Medlem
Skrivet av SajCo:

Inte för att jag bryr mig så jädrans mycket, men hur svårt vore det för dom att göra det till svenska med, dom skulle ju tjäna mer egentligen då alla under 15 som kanske har lite svårt med engelskan skulle kunna köpa och lira... Fast och andra sidan har jag lärt mig Engelska mycket mer när spelet varit på Engelska. Hoppas detta blir bra, blir nog ett givet köp isf

Hatar spel som är dubbade till svenska, även om det finns som alternativ så tar jag alltid engelska ändå ^^

Inaktiv

Överväger att skaffa spelet, beroende på om man kan spela det helt solo och bara njuta av storyn... eller om man måste hålla på att tjafsa med gear grind o grupper för att få se storyn, vilket jag hoppas dom håller sig långt långt borta från.

Medlem

Jag kan nog nästan lova att de överväger tid, spelkänsla och pengar när de funderar på om de ska översätta spel eller inte.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det låter ju inte tagit ur luften alls!

Men jag tvivlar inte på att det kommer finnas en hel del åt det hållet.

Medlem

Ehmm.... är det ändåså inte ganska naturligt att detta spel, som inte släppts än, kommer bli större än spel som skapades och släpptes för 4 (WoW) och 6 (EVE) år sedan!?...


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

12
Skriv svar