Driftstörning i filmavdelningen

Robot
Driftstörning i filmavdelningen
Inaktiv
Driftstörning i filmavdelningen

jag rekommenderar dock FireFox.

Mycket bra!

Det enda MicroSoft är bra på är OS och XBOX 360

Medlem

opera är gött, det enda dåliga som jag egentligen skulle behövt rappotera är att om man letar bland nyheterna och lägger muspekaren på en nyhet på startsidan och den nyheten har en bild, försvinner bilden och nyheten åker uppåt, uberstörande..

Medlem
Medlem
Skrivet av Jiggaren:

Det enda MicroSoft är bra på är OS och XBOX 360

Haha, you funny man.

Medlem
Skrivet av Aiek:

opera är gött, det enda dåliga som jag egentligen skulle behövt rappotera är att om man letar bland nyheterna och lägger muspekaren på en nyhet på startsidan och den nyheten har en bild, försvinner bilden och nyheten åker uppåt, uberstörande..

jag har inte det problemet, kanske är någe tokigt med din:(

Medlem

Internet Explorer har alltid funkat med FZ, även filmer, så jag har inte haft några problem alls...

Medlem

Synd att filmerna inte funkar med Nokia 5800 Express Music eftersom ja mest surfar på mobilen. Men det är ju mina problem. You Tube fungerar i alla fall kanon och man får söka efter filmerna där.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av speurk:
Skrivet av Aiek:

opera är gött, det enda dåliga som jag egentligen skulle behövt rappotera är att om man letar bland nyheterna och lägger muspekaren på en nyhet på startsidan och den nyheten har en bild, försvinner bilden och nyheten åker uppåt, uberstörande..

jag har inte det problemet, kanske är någe tokigt med din:(

du har 9an?

Medlem

Måste bara säga att jag gillar fz:s filmspelare, strular sällan - hade varit ändå coolare om den kom ihåg personalierad inställning för "släck lyset" och att lyset gärna får bli mer svart :). Bra grejer annars

Medlem

Opera FTW


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Inaktiv

Äh jag klarar mej med IE8 för tillfället. Får se om man kanske skaffar Firefox eller nått sen


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Snälla bugga det igen. Alla som använder ie förtjänar verkligen att lida.


signatur

Idono. That's me!

1
Skriv svar