Age of Conan expanderar

Medlem
Age of Conan expanderar

Hopp.... lycka till funcom, ska bli intressant att se försäljningssiffrorna sen


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv

Trevligt, får man ta och skaffa sen.

Inaktiv

Att Khitai verkar inspirerat av traditionella Kina är inte så konstigt då Robert E Howards böcker om Conan utspelar sig i Hyborian Age som är en mytisk svunnen tid där områden baseras på riktiga historiska områden. Kartan över Hyboria är som Europa, Afrika och Asien i en sammanslagen kontinent.

Inaktiv

visst, conan fick ju sig ett tränings pass i "öst" men jag tror nog att den här expansionen kommer för att locka asiater till spelet.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

matte89 - jag tror asiaterna är ungefär lika attraherade till asiatisk orienterat spel som vi är till vikingspel. -_-

Medlem
Inaktiv
Skrivet av iramirion:

matte89 - jag tror asiaterna är ungefär lika attraherade till asiatisk orienterat spel som vi är till vikingspel. -_-

Tråkiga är att, det knappt finns nå vikingar spel. Är det inte dags för ett MMO spel om vikingarna i Skandinavien. Det är ju en perfekt miljö för ett mmo! Och åh nej, Conan är inte riktigt det, men vi för väl nöja oss.

Skulle ha varit, age of midgard istället ftw!...


signatur

The definition of insanity?

Skrivet av matte89:
Skrivet av iramirion:

matte89 - jag tror asiaterna är ungefär lika attraherade till asiatisk orienterat spel som vi är till vikingspel. -_-

Tråkiga är att, det knappt finns nå vikingar spel. Är det inte dags för ett MMO spel om vikingarna i Skandinavien. Det är ju en perfekt miljö för ett mmo! Och åh nej, Conan är inte riktigt det, men vi för väl nöja oss.

Skulle ha varit, age of midgard istället ftw!...

Vikingar äger


signatur
Medlem

kommer bli hur bra som helst det här tror jag...conan har ju efter sina många barnsjukdomar verkligen börjat komma igång på allvar och visar att det är ett riktigt bra mmo

Medlem

Tråkig trailer och inget nytt där som man inte sett hundra gånger innan känns det som.

Medlem
Skrivet av iramirion:

matte89 - jag tror asiaterna är ungefär lika attraherade till asiatisk orienterat spel som vi är till vikingspel. -_-

Knappast.

Medlem

Åååh vad synd att man inte spelar längre Såg riktigt nice ut


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av ArtMan:

Tråkig trailer och inget nytt där som man inte sett hundra gånger innan känns det som.

var väl inget fel på den trailern, eller man ska nog kalla det en liten teaser tycker jag för den visar ju bara en liten skymt om vad som komma skall.

här kan man annars läsa en preview om vad som är på gång.

http://www.eurogamer.net/articles/age-of-conan-rise-of-the-go...

det blir ingen höjning av level cap, istället har dom ngt annat som faktiskt låter riktigt bra när man läser det...

och mycket mycket mer förståss

Medlem

usch nä kommer nog inte röra nått från funcom på ett bra tag (nånsin?)

Medlem

Nu blev man lite sugen att spela AoC igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vi får väl se..

Studentrabatt, pls!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Finns det någon information än? (level cap, nya klasser etc)

Medlem
Skrivet av TheTemplar:

Finns det någon information än? (level cap, nya klasser etc)

http://www.eurogamer.net/articles/age-of-conan-rise-of-the-go...

Medlem

Vi här på Age of Conan forumet har samlat ihop ett par listor med de nya sakerna i expansionen.

Kolla in Theades tråd med tydlig information på engelska och länker till de mesta angående expansionen: Rise of the Godslayer

Eller kolla in min tråd (på svenska) som innehåller allt som kommit efter 'release' och även de saker som kommer till expansionen (längre ner i huvudposten eller i senaste posten): Nykomlingar och återkommande spelare. Läs detta!

Medlem

Verkar ju kunna bli rätt nice det här. Gillar att dom satsar mer på solo content. Jag har varken ork eller lust att lägga ner mycket tid på att raida samma saker om och om igen som i WoW. Man kanske skulle spela upp sin assassin snart.

Medlem

-Playfields will be linked in the region thus eliminating the need for travel NPCs and gated doors.

AWESOME!


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Vore inte deras resurser bättre spenderade på Age of Conan 2 istället? Att expandera ett döende spel känns lite onödigt.

Medlem

meehhhh....


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av matte89:
Skrivet av iramirion:

matte89 - jag tror asiaterna är ungefär lika attraherade till asiatisk orienterat spel som vi är till vikingspel. -_-

Tråkiga är att, det knappt finns nå vikingar spel. Är det inte dags för ett MMO spel om vikingarna i Skandinavien. Det är ju en perfekt miljö för ett mmo! Och åh nej, Conan är inte riktigt det, men vi för väl nöja oss.

Skulle ha varit, age of midgard istället ftw!...

Dark age of Camalot hade Midgaard som ras där fick man spela Vikingar o massa annat kul ^_^


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

sweet


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Drog hem Conan över natten nu (då jag slängde dvdn i sopnedkastet nån månad efter release) såg att det va klart i morse, blir intressant att testa det sen ikväll och se om det verkligen blivit något bättre.

Lira lite WAR för några dagar sen igen med min 40 chosen. Dock var WAR stendött och inte hänt någonting i princip.
Hoppas AoC kan överraska positivt.

Medlem

Lite halv cheesy musik men ett köp blir det nog. AoC är rätt brutalt med deras head chop chop grejer m.m.

Medlem
Skrivet av Fisse:

Drog hem Conan över natten nu (då jag slängde dvdn i sopnedkastet nån månad efter release) såg att det va klart i morse, blir intressant att testa det sen ikväll och se om det verkligen blivit något bättre.

Lira lite WAR för några dagar sen igen med min 40 chosen. Dock var WAR stendött och inte hänt någonting i princip.
Hoppas AoC kan överraska positivt.

Det gör du rätt i, har du inte lirat sen releasen så har du mycket att se fram emot

Lycka till och välkommen tillbaka till Hyboria

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av Fisse:

Drog hem Conan över natten nu (då jag slängde dvdn i sopnedkastet nån månad efter release) såg att det va klart i morse, blir intressant att testa det sen ikväll och se om det verkligen blivit något bättre.

Lira lite WAR för några dagar sen igen med min 40 chosen. Dock var WAR stendött och inte hänt någonting i princip.
Hoppas AoC kan överraska positivt.

Det gör du rätt i, har du inte lirat sen releasen så har du mycket att se fram emot

Lycka till och välkommen tillbaka till Hyboria

Blir nog att köra om från början känner jag, nån server med bra population att rekomendera ?

12
Skriv svar