GC09: FZ livebloggar Sonys presskonferens

Robot
GC09: FZ livebloggar Sonys presskonferens
Inaktiv
GC09: FZ livebloggar Sonys presskonferens

hoppas också att livestreamen kommer igång, som det är nu är http://www.justin.tv/chillaxtv en helt olidlig hemsida..


signatur

PSN: japp :)

Inaktiv

DEN DÄR LÅTEN! D:

Inaktiv

"18:31: Det blir ingen livefeed - Och nej, den går inte att spana in i HOME nu, men ungefär en timme efter att den är över. För er dos information håll ögonen här!"

Okej då vet vi, tack! bara att sitta och värma upp f5! så man kan alltså alltid kolla in det i Home senare om man vill? har bara varit inne i Home en gång och förstår inte mkt av konceptet...


signatur

PSN: japp :)

Medlem

Live streamen är FAKE! Enligt NeoGAF i alla fall men ni kan ju chansa.


signatur

Sol är bäst på radio.

Medlem

spänningen är oliiiiiiiiiiiiiiiiiiidlig!!!


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Inaktiv

Hur hittar man rätt i home världen då

Medlem

Jaha. Jag som hade köpt chips o allt för o bara mysa i soffan... jaha.

Medlem

Smidigt att inte sända video från presskonferensen, får det att bli tidigt 2000tal över den.

Medlem

får väl hoppas att inte F5 går sönder under tiden då :crazy:

Medlem

Varför hålla en presskonerens hemligt? Verkar ju lite skumt. kanske ska slänga in alla journalister i en källare efteråt så inte dom heller kan tala om för omvärlden va som hade o säga. :S

Medlem

musik 2,45 timmar och 15 minuter annat, eller

Inaktiv

är de på home theatre man kan se skiten sen då elle :>?

Medlem

dom kan väl inte prata om priset o slim i 2 timmar va? lr om de va 3.

Inaktiv

lyckades ladda ner och navigera till presentations podiumet i Home, där en del personer (och jag) står och glor på nån stor skärm som kör home propaganda eller liknande... lite spel reklam och andra home features..
PSN: "Musyc" för intresserade..


signatur

PSN: japp :)

Medlem

wtf.. jag har hört att under dessa 3 timmar så kommer psn vara avstängd

solen - 3 timmar

Medlem
Skrivet av Sundance83:

Varför hålla en presskonerens hemligt? Verkar ju lite skumt. kanske ska slänga in alla journalister i en källare efteråt så inte dom heller kan tala om för omvärlden va som hade o säga. :S

Den är inte hemlig, den är bara inte livestreamad, sony har en egen textstream som är live...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Gamespot har en "live-feed" de också.
Textbaserad visserligen...
http://gamescom.gamespot.com/story/6215296/sony-gamescom-pres...

Inaktiv
Skrivet av Musicc:

lyckades ladda ner och navigera till presentations podiumet i Home, där en del personer (och jag) står och glor på nån stor skärm som kör home propaganda eller liknande... lite spel reklam och andra home features..
PSN: "Musyc" för intresserade..

har du hittat var nånstans man kan se på skiten då? ^^

Medlem

VARFÖR FINNS DET BARA LIVETEXTER OCH INGA VIDEOS!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

vorre trevligt med en live - kamera Men men får väl sitta och läsa och försöka drömma lite

Medlem

Man ska tydligen kunna senare läsa serier på PSN.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem
Citat:

19:06: Videotjänsten de tidigare nämnt släpps senare i år med hundratals filmer direkt till din PS3 eller PSP.

19:07: Fyra regioner får ta del av tjänsten i år. Det vill säga inte Sverige - vi ska få ta del av den nästa år.

Coolt, men UK, Frankrike, Spanien och Tyskland får det i November. Men vi i norra Europa får det runt 2010.. suger..

Medlem

Ira Rubenstein är inte bara "någon marvel-nisse" Är ju typ högsta hönset på Marvel's Global Digital Media Group.

Medlem

bästa citatet än så länge "någon marvelnisse"

Medlem

Citat : "För att blidka sårade själar - Marvel-"nissen" är Ira Rubenstein (eller var, han stack). Och han är inte bara en nisse. Mer av en Nisse åtminstone."

Underbar!

Nissarnas nisse? Tomten kanske?

Medlem
Citat:

Om du skulle få för dig att införskaffa en PSP Go mellan första och tionde oktober. Eller åtminstone registrerar den då. Grattis, gratis Gran Turismo PSP till dig.

Tufft, något att berätta för min far. Är säker på att han gärna skulle vilja ha ett portablet GT.

Medlem

NÄR kommer EYEPET :D!

Inaktiv

Mucka gräl Sony LR?!

Medlem

Undra varför dom alltid släpper roliga färger på konsolerna när konsolerna börjat bli gamla.

12
Skriv svar