K-Mart "bekräftar" ny PS3 samt lägre pris

Robot
K-Mart "bekräftar" ny PS3 samt lägre pris
Medlem
K-Mart "bekräftar" ny PS3 samt lägre pris

Äntligen, har väntat med ps3 köp pga detta.

Medlem

Undrar vad de har tagit bort nu från PS3:an för att sänka priset, en USB port och ett USB minne i stället för HDD?

Återstår att se dock, prissänkning på PS3:an är välkommen för att få upp marknadsandelarna och därigenom få spelutvecklarna att satsa mer på PS3:an.


signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem

ja bara prestandan inte blir sämre så kan jag köpa den


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Nu kanse min snåla kompisar kan köpa ps3

Inaktiv

Shit va ful den va

Medlem

En tystare version hade varit trevligt.

Medlem
Skrivet av davidrone:

En tystare version hade varit trevligt.

Du har med största säkerhet fått en defekt konsoll om du tycker den låter mycket. Jag hör knappt att min är igång


signatur

En styck signatur.

Medlem

"
Format: Playstation 3
Antal spelare: 1"
(tagit från discshop)
vaddå en spelare?

Medlem

intressant.
Ps3 är alldeles för dyr i dagsläget imo.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.

Medlem
Skrivet av Molotov:

intressant.
Ps3 är alldeles för dyr i dagsläget imo.

Dyr? Är nog mer så att du har för lite pengar.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.

Det beror mycket på hur du tänker använda den, själv har jag inga planer på att se br filmer överhuvud taget, jag vill bara spela spel men måste betala massa extra för något jag inte vill ha.

Medlem
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av SWEBarb:

för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.

Det beror mycket på hur du tänker använda den, själv har jag inga planer på att se br filmer överhuvud taget, jag vill bara spela spel men måste betala massa extra för något jag inte vill ha.

Bluray används för mer än bara film, med 50 gig som max storlek för ett spel kan du trycka in fler och bättre texturer etc.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Hammer:

Återstår att se dock, prissänkning på PS3:an är välkommen för att få upp marknadsandelarna och därigenom få spelutvecklarna att satsa mer på PS3:an.

Förstår inte vad folk får detta ifrån, Verkligheten är ju helt omvänd. Det finns ingen annan konsol som har fler exklusiva titlar på gång än på ps3 och bland tredje parts tillverkarna är det så vitt jag vet bara Valve som är öppet negativa till playstation 3 (alla deras spel kommer till pc ändå så ingen större förlust imo).


signatur

XBL:Sito Stargazer
PSN:Hicksmarine

Medlem

Nja, detta gäller ju USA...

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av SWEBarb:

för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.

Det beror mycket på hur du tänker använda den, själv har jag inga planer på att se br filmer överhuvud taget, jag vill bara spela spel men måste betala massa extra för något jag inte vill ha.

Bluray används för mer än bara film, med 50 gig som max storlek för ett spel kan du trycka in fler och bättre texturer etc.

Det tänket brister ändå eftersom PS3an har så lite internminne och ändå inte kan visa alla texturer, om de nu klämde in en 7-kärning processor kunde de väl åtminstone klämt in mer än 256MB RAM. :S


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Dags att släppa en ny design av handkontroll också, Sony!

Den nuvarande ser ju ut (och känns) som en plastig dosa från 90-talet! Förnya!

Medlem
Skrivet av reVVe:

Dags att släppa en ny design av handkontroll också, Sony!

Den nuvarande ser ju ut (och känns) som en plastig dosa från 90-talet! Förnya!

Jag tycker det är stor skillnad på Sixaxiskontrollen och Dual Shock 3 kontrollen. Sixaxis känns plastigare Dual Shock 3 kontrollen. Dual Shock 3 kontrollen är på IMO

Medlem

klarar denna versionen av att köra ps2?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Inaktiv

Fyfan vad jag är sugen. Sen kommer LBP Game of the Year edition. Får se till att spara lite extra och om jag hittar något bra pris så blir det ett köp!

Medlem
Skrivet av Sito:
Skrivet av Hammer:

Återstår att se dock, prissänkning på PS3:an är välkommen för att få upp marknadsandelarna och därigenom få spelutvecklarna att satsa mer på PS3:an.

Förstår inte vad folk får detta ifrån, Verkligheten är ju helt omvänd. Det finns ingen annan konsol som har fler exklusiva titlar på gång än på ps3 och bland tredje parts tillverkarna är det så vitt jag vet bara Valve som är öppet negativa till playstation 3 (alla deras spel kommer till pc ändå så ingen större förlust imo).

DSen har nog övertaget vad gäller exklusiva titlar.

Inaktiv

NU BLIR DET PS3 PARTAJING
Nu blir det köp!
Kanske går över från 360:n

Medlem
Skrivet av davidrone:

En tystare version hade varit trevligt.

Lämna in på garantin. Låter helt klart som du har fel på hårdvaran.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

De PS3or som har fläkten med 15 blad ska tydligen hålla högre varvtal och låta mer än de som har 19 blad. Därav att olika PS3or låter olika mycket. Verkar dessvärre inte finnas något sätt att ta reda på om en maskin har den ena eller andra fläkten.

Hoppas bara att slim blir tyst!

Medlem
Skrivet av Banzai:

Shit va ful den va

Det är en fan-made bild ... Inget officiellt öht över den bilden

Inaktiv
Skrivet av Sito:
Skrivet av Hammer:

Återstår att se dock, prissänkning på PS3:an är välkommen för att få upp marknadsandelarna och därigenom få spelutvecklarna att satsa mer på PS3:an.

Förstår inte vad folk får detta ifrån, Verkligheten är ju helt omvänd. Det finns ingen annan konsol som har fler exklusiva titlar på gång än på ps3 och bland tredje parts tillverkarna är det så vitt jag vet bara Valve som är öppet negativa till playstation 3 (alla deras spel kommer till pc ändå så ingen större förlust imo).

mr carmack...id software snubben....beklagar sig också lite smått över ps3.
den är lite krångligare...

ooh ooh...
jag ska antagligen också köpa mig en ps3a om priset sänks å den blir slimmad


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Medlem

Priset sänks i USA, detta betyder väl inte att priset kommer sänkas här i Sverige, eller har jag missat något?

Och jag tycker det svider fortfarande att PS3.an inte är bakåtkompatibel med PS2 längre...

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av simulacra:
Skrivet av McBeaver:
Skrivet av SWEBarb:

för dyr ? jämför vad en wii kostar och alla tillbehör som man måste köpa, och koll sen för skojjs skull vad en hyffsad BR spelare kostar, kom sen tillbaka och säg vad du tycker.

Det beror mycket på hur du tänker använda den, själv har jag inga planer på att se br filmer överhuvud taget, jag vill bara spela spel men måste betala massa extra för något jag inte vill ha.

Bluray används för mer än bara film, med 50 gig som max storlek för ett spel kan du trycka in fler och bättre texturer etc.

Det tänket brister ändå eftersom PS3an har så lite internminne och ändå inte kan visa alla texturer, om de nu klämde in en 7-kärning processor kunde de väl åtminstone klämt in mer än 256MB RAM. :S

PS3 har 256mb i "vanlig" ram men 256mb till i Videoram så den har precis lika mycket som 360.

Medlem

Äntligen en prissänkning på PS3.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

12
Skriv svar