Dubblett StarCraft 2-filmer i arkivet

Robot
Dubblett StarCraft 2-filmer i arkivet
Medlem
Dubblett StarCraft 2-filmer i arkivet

Asså jag har för mig jag har sett den cinematiska innan.. hm. Coola grejer hur som helst, ser fram emot singleplayer som fan för att vara ärlig! :$


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Asså jag har för mig jag har sett den cinematiska innan.. hm. Coola grejer hur som helst, ser fram emot singleplayer som fan för att vara ärlig! :$

Ny i vårt arkiv är den, och då till och med jag missade den under förra BlizzCon (Låg i lumpen), så finns det säkert en och annan som inte lagt ögonen på den tidigare.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Inaktiv

CG Trailern är från BlizzCon 2008, så den är nästan ett år gammal.

Medlem

Var inte så imponerad av CG videon, jag menar den var sjukt snygg, men tråkigt innehåll. Sedan störde jag mig på Kerrigans röst, som lät för mänsklig och inte alls likt den tidigare.

Singeplayern såg också SJUKT snygg ut, och dom små djuren på lava banan var kul att se, men själva spelandet såg segt och enformigt ut, inte mycket som hände där inte, allt verkade så färdig kodat så ibland undra jag om det är ens mening att man ska spela eller bara kolla på.

Medlem

Jag har inte sett nån utav videorna förrut så för mig var det färskt.

Medlem

Samma här, har inte sett dem tidigare.
Måste säga att jag tycker förändringen i miljön som under "lavabanen" verkar mycket intressant. Hoppas det finns en hel del skiftningar i miljöerna på olika banor.
Åh, vad jag längtar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hade inte sett nån av dom tidigare, man blir faktiskt rätt taggad! D3 drar mest men SC2-suget ökade iom detta.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv

Anledningen till att inte "alla" sett CG trailern är för att den inte släppts officielt trots att den visades på BlizzCon förra året. Så den har funnits i olika CAM versioner bara.

Den andra filmen är förstås helt ny.

Under årets BlizzCon tror jag det blir lite mer Diablo 3 istället. Hoppas på det i alla fall, för precis som jonis ser jag mest fram emot det.

Medlem

Mumsigt värre.

Medlem

Ser mycket fint ut med nya miljöer som skogen och lava banan men jag undrar ifall de går för långt med det mesta.

Medlem
Skrivet av skauninG:

Asså jag har för mig jag har sett den cinematiska innan.. hm. Coola grejer hur som helst, ser fram emot singleplayer som fan för att vara ärlig! :$

Samma här, men blizzards filmsnuttar kan man aldrig se för många gånger å andra sidan

/ LordDaimos

Medlem

blev riktigt sugen på singelplayer-sc2 nu faktiskt efter att ha spanat in ena rullen är inte mycket för starcraft egentligen, eller rts öht för den delen.. men kan faktiskt tänka mig att dra igenom SC2 :):)

Medlem

Singelplayer SC och BW är så jävla kung!, gief SCII SP!

Inaktiv

vi accepterar inte eller glömmer LAN-bristen pga dessa klippen tycker jag...


signatur

/nkembo - fest i himmel och på jord

Medlem

Grymt schyssta filmer


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Medlem

Starcraft 2 kommer bli världens bästa strategispel, kommer återigen ta tronen!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av nkembo:

vi accepterar inte eller glömmer LAN-bristen pga dessa klippen tycker jag...

Det är en obetydlig detalj i dessa dagar med bredband, vet du.

SC2 kommer bli underbart.

Den cinematiska trailern hade gärna kunnat vara längre...

Inaktiv

Var det bara jag som fick warcraft vibbar av CG filmen? Visst den var ju sjukt snyggt men samma veva som med warcraft klippen. Fick nästan för mig att det var arthas där i början.


signatur

The definition of insanity?

Jag tyckte första filmen var litet stel, speciellt med lavan, den kändes väldigt scriptad, men för att vara till ett strategispel så var det snyggt och ganska smart. Jag vill ha mer av typen när protosstatyerna kom fram (ger bra material för custom maps) Vissa saker får man dock acceptera för att det är strategi (en av de bästa genrerna).

Andra filmen var likt som matte89 kommenterade väldans lik wc:s speciellt med tanke på musiken. vet inte om jag ska tycka det är bra heller dåligt. Vad jag dock inte förstår är alla dessa som vill ha diablo mer än sc2. Tänk så här: Dota och en massa tds kommer komma till sc i någon form SAMT någon kanske eventuellt gör om sc 1 i starcraft 2 (så gott det går). Det blir så många flugor i en smäll att det slår vilket mmorpghärmingsspel som helst.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Säger som ni andra; Mums! Nu är jag i den positionen att jag verkligen gillar att Blizz satsar på att så många som möjligt ska kunna lira deras spel, så jag klarar mig med min laptop


signatur
Medlem

Hade inte sett dessa tidigare så det var najs att se. Filmen var cool och det är väl det man ser mest fram emot och inte själva spelet

Medlem
Skrivet av Buio:

Anledningen till att inte "alla" sett CG trailern är för att den inte släppts officielt trots att den visades på BlizzCon förra året. Så den har funnits i olika CAM versioner bara.

Den andra filmen är förstås helt ny.

Under årets BlizzCon tror jag det blir lite mer Diablo 3 istället. Hoppas på det i alla fall, för precis som jonis ser jag mest fram emot det.

Den har funnits ute på youtube i hög kvalité i över 8 månader.

Medlem

Vill se mer D3 inte mer SC2 :S


signatur

Rawr

Medlem

Mums, ser grymt ut.

Inaktiv
Skrivet av Dreamtale:

Den har funnits ute på youtube i hög kvalité i över 8 månader.

No shit sherlock. Hög kvalite är ändå inte samma som släppt av Blizzard.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:
Skrivet av nkembo:

vi accepterar inte eller glömmer LAN-bristen pga dessa klippen tycker jag...

Det är en obetydlig detalj i dessa dagar med bredband, vet du.

SC2 kommer bli underbart.

Den cinematiska trailern hade gärna kunnat vara längre...

Krånglar fortfarande till allting onödigt mycket.

Medlem

Tycker att desto mer man ser av de olika landskapen i banorna av StarCraft II så får i alla fall jag en känsla av att de testar olika design concept för ett MMORPG. Gillar stilen helt klart. Vet dock inte hur kul det skulle bli.

Medlem

Är det någon som vet vad det kan vara för fel för mig, när jag ska kolla på ett klipp här på FZ så kommer jag bara in på filmarkivet och ser en bild på filmen men filmen startar aldrig....någon?

Medlem

Ser riktigt bra ut, ser fram emot detta

Skrivet av jimbow1234:

Är det någon som vet vad det kan vara för fel för mig, när jag ska kolla på ett klipp här på FZ så kommer jag bara in på filmarkivet och ser en bild på filmen men filmen startar aldrig....någon?

Jag antar att du har både Flash Player 10 och att du har klickat på filmen för att den skall starta?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

12
Skriv svar