Silent Hunter 5 tillkännagett

Robot
Medlem
Silent Hunter 5 tillkännagett

HÄRLIGT! har haft kul i 4an , det här ska bli intressant!

Medlem

Awesome! 3:an med Grey Wolves är min favorit:D

Medlem
Medlem

Yes, äntligen kommer man kunna gå runt i first person, ser fram emot detta.

Medlem

Ja! DAS BOOOOOOOOT!

Medlem

PC Exklusivt också! Det var fanimej på tiden


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tillbaka som tysk också, effin Wunderbar!

Medlem

Wünderbar!

Hoppas dock att det inte släpps ofärdigt som SH3 gjorde och kräver att modcommunityt fixar alla fel och sådant som borde funnits i spelet från början.

Jag kräver wolfpacks!

Medlem

Efterlängtat efter fyran som för mig var en besvikelse, inte ett dåligt spel men ändå inte något som drog mig från trean. Walk in Ubåt... sweet


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem

Jag vill inte strida mot de allierade, känns liksom lite fel...

Längtar!, lite synd faktiskt att dom inte tar detta till konsol, jag kan faktiskt se mig frmför en 50 tummare med hemmabio systemet på max lyssna efter jagare som kryssar runt ovan..


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Längtar!, lite synd faktiskt att dom inte tar detta till konsol, jag kan faktiskt se mig frmför en 50 tummare med hemmabio systemet på max lyssna efter jagare som kryssar runt ovan..

Inte för jag velat spela det på konsolen (för mycket pc nörd antar jag) men ett spel som Silent Hunter borde nog funka utmärkt på konsol... inte för överkomplicerade kontroller direkt


signatur

Dum di dum dum dum
http://sultansblogg.se

Medlem
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

Längtar!, lite synd faktiskt att dom inte tar detta till konsol, jag kan faktiskt se mig frmför en 50 tummare med hemmabio systemet på max lyssna efter jagare som kryssar runt ovan..

Att koppla ihop datorn med tv_n funkar utmärkt, gäller dock att hitta en bekväm position.

Medlem

Trevligt värre! Trean spenderade man många timmar med

Man kunde ju gå runt i ubåten i trean också, dock bara vissa sektioner... Undrar vad skillnaden blir i femman?

Medlem
Skrivet av depthless:

Jag vill inte strida mot de allierade, känns liksom lite fel...

Fast i ett ubåtspel som utspelar sig under andra världskriget så känns det dumt att placera sig som allierad då tyskarna är vad som definierar den tidens ubåtskrigsföring.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Blä! Ännu en trailer där tyskarna snackar amerikanska. Där dog det spelet!

Medlem
Skrivet av Jonny:

Blä! Ännu en trailer där tyskarna snackar amerikanska. Där dog det spelet!

japp håller helt med där dog spelet, fan varför kan dom inte snacka tyska nu kmr man bara tänka att man är nån idiotisk amerikan om man spelar spelet

Medlem

man kanske kan ställa in rätt språk eller något. har för mig att man kunde det i trean, vilket är det enda spelet i serien som jag lirat.

Inaktiv
Skrivet av Jonny:

Blä! Ännu en trailer där tyskarna snackar amerikanska. Där dog det spelet!

Trailer där de pratar tyska:
http://silent-hunter.de.ubi.com/silent-hunter-5/

Dock ingen textning.

Medlem

Blubb, blubb, blubb.

Medlem

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Bästa nyheten på lääääänge.

I love you all!


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Jonny:

Blä! Ännu en trailer där tyskarna snackar amerikanska. Där dog det spelet!

Trailer där de pratar tyska:
http://silent-hunter.de.ubi.com/silent-hunter-5/

Dock ingen textning.

Den var myyyycket bättre på tyska. Tack för länken.

Medlem

Som sagt, i trean kunde man välja på både engelska och tyska. Det kommer man garanterat kunna göra i detta också.

Medlem

NUMMER EINS, LOS!

Medlem

Härligt - ska bli kanonkula!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jonny:

Blä! Ännu en trailer där tyskarna snackar amerikanska. Där dog det spelet!

typ...:(

Medlem

så jävla tråkigt att det skall vara Andra världskrigs tema hela tiden så jädrans tjatit.

Medlem

Odin: Ubåtar ska vara ww2. De moderna ubåtarna är ju way to advance för att det ska bli kul.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Odin: Ubåtar ska vara ww2. De moderna ubåtarna är ju way to advance för att det ska bli kul.

sant


signatur

Sånt e livet

1
Skriv svar