Serious Sam HD på seriös ny trailer

Robot
Medlem
Serious Sam HD på seriös ny trailer

Grafiken ser fan inte så jävla bra ut ändå... Kan inte kräva mycket. Men ser det som positivt.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Va fan är de där för skit? ärligt? Ska dom inte göra ett ss 3 istället för en klon av first encounter med bättre grafik?

Medlem

Jag blev inte heller så imponerad. Eftersom man spelat igenom orginalet så kommer jag nog inte köpa det här. Kul för dom som inte kört orginalet dock för det är ett underhållande spel.

Medlem

Alltså, det finns en tanke bakom titeln. Det är en remake och inget annat! Det man har att förvänta sig är såklart bättre grafik, optimering och nätkod (Vilket orginalet verkligen behövde). Troligtvis en del mindre nya tillägg också för att fräscha till det lite extra. Men inte mer än så!

Det innebär ju självklart inte att dom inte också jobbar på en riktig uppföljare. Det gör dom garanterat med tanke på vad som har diskuterats i intervjuer på senaste.

Detta spelet är ju dock klockrent för återuppliva hypen runt spelet. Att man har spelat igenom spelet förr spelar ingen som helst roll, utan det handlar ju om att bara slakta sig genom sjuka mängder av fienden med sina polare, vilket alltid är kul, särskillt i SS Jag stödjer iaf gärna utvecklarna för att få en lika härlig uppföljare inom en snar framtid genom att köpa detta uppiffade spel så länge.

Medlem

Jag har spelat igenom Second Encounter (har det till PC) och Serious Sam 2. Så jävla bra spel.

Men jag har inte spelat första spelet så jag lär nog köpa detta! Om det kostar runt max 200kr till PC!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Alltså, det finns en tanke bakom titeln. Det är en remake och inget annat! Det man har att förvänta sig är såklart bättre grafik, optimering och nätkod (Vilket orginalet verkligen behövde). Troligtvis en del mindre nya tillägg också för att fräscha till det lite extra. Men inte mer än så!

Det innebär ju självklart inte att dom inte också jobbar på en riktig uppföljare. Det gör dom garanterat med tanke på vad som har diskuterats i intervjuer på senaste.

Detta spelet är ju dock klockrent för återuppliva hypen runt spelet. Att man har spelat igenom spelet förr spelar ingen som helst roll, utan det handlar ju om att bara slakta sig genom sjuka mängder av fienden med sina polare, vilket alltid är kul, särskillt i SS Jag stödjer iaf gärna utvecklarna för att få en lika härlig uppföljare inom en snar framtid genom att köpa detta uppiffade spel så länge.

word!

Medlem

Ser bra skitigt ut.

Medlem

serious sam fe och se var riktigt roliga i coop.
2an var jag inte lika förtjust i


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av fejl_Folklore:

Va fan är de där för skit? ärligt? Ska dom inte göra ett ss 3 istället för en klon av first encounter med bättre grafik?

Jo, dom håller på med SS 3, men ett annat projekt de höll på med ett bra tag lades ner, så jag gissar att de behöver lite pengar.
Vilket jag inte har något emot att ge dem.

Medlem

Bara längtar....har börjat mjuka upp trigger fingret med att spela serious sam på min netbook...dregel dregel....Ett givet köp till samlingen...

Inaktiv

Hoppas dom gör en remake på second encounter också.

Medlem

Härligt att de har använt de gamla ljuden, det ger nostalgikänsla. Annars ser jag inte mycket som skiljer.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nån som vet vilket band som spelar i bakgrunden på demot??

1
Skriv svar