Super PLAY läggs ned

Robot
Medlem
Super PLAY läggs ned

Skönt!

Medlem

Har alltid tyckt om deras tidningar. Har nu inte prenumera på ett bra tag, men trist att höra.

Medlem

nej!!!! tycker Super PLAY > PC Gamer! mycket skönare o få info om alla plattformar!

Medlem

Synd, men finns ingen anledning att pröjsa för tidningar då man får samma service på nätet gratis


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

Tråkig tidning. Tråkig nyhet.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Oväntat, men det är knappast en stor förlust. Tidningen var helt ok tills layouten byttes. Nu ger den ett oseriöst intryck och är bara jobbig att läsa. Det ser ju ut som att en femåring suttit och kladdat.

Nu får vi alla hoppas att Nylund börjar skriva för PCG igen.

Medlem

Trist att höra även om jag själv avslutade min prenumeration när tidningen ändrade sin design och blev mer eller mindre oläsbar.


signatur
Medlem

Trist. Har alltid vart SuperPLAY jag har vänt mig till när jag velat ha en spel-tidning att bläddra i men det var kanske väntat ändå med tanke på hur världen ser ut idag.

Tack för en herrans massa år tillsammans SuperPLAY.


signatur

utassault.net - Assault i UT99 (Still Alive!)

Medlem
Medlem

Tråkigt när sånt händer men nu kan vi hoppas på att det satsas ytterligare lite på Pcgamer och FZ


signatur
Medlem
Skrivet av Dödsapan:

Skönt!

Det tråkigaste är att forumet läggs ner. SP-forumet har en superskön atmosfär och grymt folk, om än lite väl dött ibland. Jag kommer att sakna SP-anarkin. FZ eller PCG blir det väl i framtiden.

Medlem

Tycker Super PLAY känns väldigt 90tal. Kan vara pga att brorsan eller något köpt dom då.
Sen som någon skrev, på internet hittar man ju dom senaste nyheterna direkt, förutom i dom fallen då tidningarna fått rätten att rapportera först om spelen. Kan tänka mig att det är oerhört svårt att sälja tidningar som kommer med 1månad gamla nyheter. Så det är nog vist att fortsätta köra på FZ och PCGamer, dock så är det väl lite samma sak med PCGamer, å andra sidan är det väl en rätt stor tidning i hela världen.

Medlem

Visst är det tråkigt. Lyckligtvis sade jag upp min prenumeration för någon vecka sedan.

Medlem

Skönt. Sade upp min prenumation 2006 pågrund av deras nya värdelösa layout.


signatur

<3

Medlem
Skrivet av Dödsapan:

Skönt!

Totalt onödig kommentar, även om man inte tycker om tidningen finns det ingen som helst anledning till sådana innehållslösa och tillsynes korkade kommentarer.

Medlem

Synd men sånt händer när man får konkurs av PC Gamer.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Synd...

.... Prenumererar på PC gamer för övrigt


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

neeeej!
vem ska ge mitt 360 godis på skithuset nu ):

Medlem

Tråkigt för dem som det berör. Tyvärr varar inget för evigt.

Medlem

R.I.P Super PLAY...

Medlem
Skrivet av Nielsen:
Skrivet av Dödsapan:

Skönt!

Totalt onödig kommentar, även om man inte tycker om tidningen finns det ingen som helst anledning till sådana innehållslösa och tillsynes korkade kommentarer.

ja precis okej då jag gillade inte SUPERPLAY
men folk förlorar sina jobb här


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

inte så förvånande då de inte haft en nyhet på deras sida 3 månader tillbaka...
(sen har jag inget speciellt med dem, har 1 nummer ifrån dem..)
men är alltid tråkigt ändå.

(så länge inte fz går under så gör det inte så mycket för mig )

Medlem

Trist så klart även om jag inte läser tidingen.

Rent allmänt kan det faktiskt vara riktigt skönt att ha en tidning o läsa ex i sängen eller buss,flyg etc

har provat sitta o läsa på en bärbar på typ flyg o buss men tycker det bara är obekvämt .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Vem säger att konsoller konkurrerar ut datorer? datorer överlever allt...:D

Medlem
Skrivet av Dödsapan:

Skönt!

troll, jag älskade dem


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Men va tråkigt, nu finns det ingen tidning för spel kvar att läsa.

PC gamer täcker ju bara PC-delen, och dom sitter mest och gnäller över alla spel som inte kommer till PC.

I den senaste tidningen hade dom artikeln "152 anledningar att älska spel". Det säger väl allt.

Alltid skönt att ha en tidning när man sitter på dass

Medlem

Synd, trots att jag inte har läst mer än ett par nummer.
Mina tankar till de anställda.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Bytte från PCG till SP för något år sedan och kan nu inte tänka mig att gå tillbaka till PCG. Recensioner, artiklar och intervjuer är i en helt annan klass i SP.

Har dessutom inte kunnat hitta något på nätet av samma klass heller. Tycker att det var väl värt prenumerationspengen.
Riktigt synd

Medlem

PCGamer är en bättre tidning så det är ingen förlust


signatur

Trying is the first step towards failing

Skriv svar