APB får ingen månadskostnad

Robot
Medlem
APB får ingen månadskostnad

Fyfan vilka bra nyheter Då blir det att spela APB samtidigt med SW:TOR


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jobbigt när det står APB inte precis så man tänker på ett spel då xD

Medlem

Precis. Min första tanke var "wtf de fascisterna ska ha stålar?!?!"


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Anti-Pirat Byrån?

Medlem

Och här kan man ansöka om att få vara med i betan

http://www.apb.com/age-verification-gateway/?bounce=http://ww...

Lagom jobbig formulär dock

Medlem
Medlem

nice, hoppas det är billigt också beta formuläret var lamt som fan -_-


signatur

"Alla har vi en hjälte i oss, vi måste bara släppa ut den"

Medlem

Yay!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Inaktiv

kommer SW:TOR att kosta i månaden?

Medlem
Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Precis. Min första tanke var "wtf de fascisterna ska ha stålar?!?!"

Haha, +1.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Ingen månadsavgift betyder microtransaktioner istället och fy för det. Vill du ha en ny spoiler? Betala 5€. Vill du ha en ny bil? Betala 10€. Vill du ha de senaste jeansen ifrån XX? Betala 5€.

Jag hade hellre sett månadsavgift få då får man iaf hela spelet när man betalar.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Ingen månadsavgift betyder microtransaktioner istället och fy för det. Vill du ha en ny spoiler? Betala 5?. Vill du ha en ny bil? Betala 10?. Vill du ha de senaste jeansen ifrån XX? Betala 5?.

Jag hade hellre sett månadsavgift få då får man iaf hela spelet när man betalar.

Jag får nog lov att hålla med. Ingen månadsavgift tyder tyvärr oftast på något sämre kvalité (åtminstone om ni frågar mig). Jag har dock skrivit upp mig för beta-testning då jag har följt spelet ett längre tag, förhoppningsvis får man en chans att testa spelet och verkligen bilda en uppfattningen. Vem vet, det kan vara ett riktigt guldkorn.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Äntligen ett företag som tänker efter lite och skiljer sig från normen. Väldigt goda nyheter!

Medlem

så länge det kommer till 360 så ser jag inget fel med mikrotransaktioner då det är enklare och hantera dem
då (tycker iallafall jag)


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av lasershock:

Ingen månadsavgift betyder microtransaktioner istället och fy för det. Vill du ha en ny spoiler? Betala 5?. Vill du ha en ny bil? Betala 10?. Vill du ha de senaste jeansen ifrån XX? Betala 5?.

Jag hade hellre sett månadsavgift få då får man iaf hela spelet när man betalar.

Jag får nog lov att hålla med. Ingen månadsavgift tyder tyvärr oftast på något sämre kvalité (åtminstone om ni frågar mig). Jag har dock skrivit upp mig för beta-testning då jag har följt spelet ett längre tag, förhoppningsvis får man en chans att testa spelet och verkligen bilda en uppfattningen. Vem vet, det kan vara ett riktigt guldkorn.

Varför tänker ingen på Guild Wars när det här dyker upp?

Inaktiv

Bra, en annan grej som vore bra i andra liknande framtida spel som vill ha månadskostnad om det bara kosta typ 30 kr i månaden, dom skulle ändå gå med vinst om så bara 20k körde säkerligen.

Medlem
Skrivet av Manjisan:

Och här kan man ansöka om att få vara med i betan

http://www.apb.com/age-verification-gateway/?bounce=http://ww...

Lagom jobbig formulär dock

Tack!

Medlem

Hmm, typ ett kravallspel?

Medlem
Skrivet av depthless:

Hmm, typ ett kravallspel?

Vet inte om du försöker vara rolig nu. Men det är princip GTA fast online. Som bonus att man vara polis med om jag inte minns fel. Polis eller kriminell.

Medlem

Jag vill gääärna prova, blev smått impad på deras filmer om det, verkar intressant det här konceptet med modern-gäng-mmo spel verkar coolt hehe


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

Det kommer kosta ca 399:- att köpa...... Det kanske ska bli av att köpa det ialllafall......

Medlem

enligt hemsidan kmr det inte att finnas mikro transationer heller

1
Skriv svar