Möt Onyxia 2.0 i World of Warcraft

Robot
Medlem
Möt Onyxia 2.0 i World of Warcraft

lol, jag vill gärna läsa loret bakom. om det nu finns något?

Inaktiv

Inte nog med att dom ska mjölka spelarna på pengar. Dom ska även mjölka gammalt material. Har inte kossan slut snart?

Medlem

De är ju för o fira 5 år. Celebration bitches!


signatur

Jag har ätit pannkaka!

Medlem

hur är det nu för tiden i wow, kan du vem som hellst lvl80 gå in och ta död på draken utan problem?
eller är det ingen alls som ens ids slösa sin tid på onyxia?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av Molotov:

hur är det nu för tiden i wow, kan du vem som hellst lvl80 gå in och ta död på draken utan problem?
eller är det ingen alls som ens ids slösa sin tid på onyxia?

Ja går att ta henne solo , gick förut när jag spelade i alla fall.


signatur

War never changes.

Inaktiv

Och hon är säkert så jävla nerfat jämfört med 40man versionen. Wow är för mig slut, de har lyckats att sabba spelet mer och mer på tiden som har gått. Mest nu på senare tid när de har gjort spelet "casual".

Ja molotov som det är just nu, eller senast jag spelade så 2 mannade jag och en annan onyxia lite då och då bara för skojjs skull. Du har inget att göra där egentligen :). Allt som droppas är skräp som man säljer.

Medlem

Najjs


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

lolcake :p. hoppas de kommer me en ny exp igen nudå så att man kan lira lite igen ^^

Medlem

Hade hellre sett 40mannar fast för lvl80


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

rav
Medlem
Medlem
Skrivet av Notumforce:

Hade hellre sett 40mannar fast för lvl80

hade varit ett jävligt kul och värt firande!

Medlem

wow var alltid casual, bara för att det är enklare nu än det var förut betyder inte att det inte var enkelt redan från början.

och klart dom måste använda gamla saker för att skapa nytt, inte som att dom tjänar tillräckligt för att... oj... jo men dom använder ju dom pengarna för att ge mer till wow spelarbase..... oj... eeehmmm.... jo men dom har ju släppt många expansi... eehh... ja dom har ju iallafall addat mycket nytt i sina expansions.....................*vandrar iväg*

Medlem
Skrivet av lapa:

lol, jag vill gärna läsa loret bakom. om det nu finns något?

gå in på mmo-champion.com bara bland annat i nästa expantion så blir nya raserna Goblins och worgen's... och en massa mer

Medlem
Skrivet av Molotov:

hur är det nu för tiden i wow, kan du vem som hellst lvl80 gå in och ta död på draken utan problem?
eller är det ingen alls som ens ids slösa sin tid på onyxia?

joorå det går utan problem beror lite på vilken klass men är dock.. typ mages, rogues och warriors kan ha lite problem med det men typ alla andra klasser klarar det helt utan problem helt själv om dom har bra gear

Medlem
Skrivet av norrby89:
Skrivet av lapa:

lol, jag vill gärna läsa loret bakom. om det nu finns något?

gå in på mmo-champion.com bara bland annat i nästa expantion så blir nya raserna Goblins och worgen's... och en massa mer

true, var en regular där förut.

Inaktiv

Ni som säger att wow är casual, jag vill gärna se era firefighter/knock knock knock on wood/one light in the darkness/algalon achievments...

Inaktiv

fan blizzard kör ju lite pre tbc å nu snor dom onyxia också tack blizzard

Medlem

tveksamt... lite risigt med onyxia en gång till, även om det är nostalgiskt!

Medlem

Ni som säger att spelet är sabbat p.g.a. mer casual, är det så att ni inte har något riktigt liv utanför wow då?

Som gammal trogen "woware" så blev jag fan sugen nu när polarn berättade att det hade blivit mer casual. För då kan man även ha ett liv vid sidan av, utan att man "halkar efter" och så vidare..

Jag hoppade av wow p.g.a. att spelet i sig var så tidskrävande.
(Relationer, jobb, kompisar och livet i allmänhet tog stryk av detta)


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av Brandter:

Och hon är säkert så jävla nerfat jämfört med 40man versionen. Wow är för mig slut, de har lyckats att sabba spelet mer och mer på tiden som har gått. Mest nu på senare tid när de har gjort spelet "casual".

Onyxia har aldrig varit svår, vi delade upp raiden i två för att få mer loot varje gång vi tog henne, och det gjorde de flesta någorlunda bra guilder också.

Så roligt att läsa gnäll om att WoW har blivit casual när de själva knappt kommer ihåg hur det var på 60.

Inaktiv

Haha vad dåligt, dom tjänar miljarder och kan släppa 10 expansioner per år så uppar dom statsen i en ful gammal jävla dungeon.

Medlem
Skrivet av Handa:
Skrivet av Brandter:

Och hon är säkert så jävla nerfat jämfört med 40man versionen. Wow är för mig slut, de har lyckats att sabba spelet mer och mer på tiden som har gått. Mest nu på senare tid när de har gjort spelet "casual".

Onyxia har aldrig varit svår, vi delade upp raiden i två för att få mer loot varje gång vi tog henne, och det gjorde de flesta någorlunda bra guilder också.

Så roligt att läsa gnäll om att WoW har blivit casual när de själva knappt kommer ihåg hur det var på 60.

Inte fan var onyxia lätt i början när man försökte sig på henne med greens, blues och möjligen en epic eller två.
Samt att man inte direkt hade några taktiker och att hon är jävligt random. Allt kan verkligen gå fel.

Medlem

Blizzard verkar få slut på ideér. Snart kommer man ju vara tillbaka göra samma saker som på 60 fast i mindre skala.

Lägg ner nu och satsa på annat.

Inaktiv

Molten Core var också en utmaning. Tror också Naxxramas blir en klassiker..


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Mjölkning och mjölkning, jag: som är en av de 60% som aldrig kört de gamla räjderna, tycker detta ska bli otroligt spännande att spela!

Medlem

Det är väl ett perfekt tillfälle att få alla de som inte spelade vanilla wow att ta del av det fantastiska som Blizzard skapade innan TBC och WotLK? Det är så jag ser på det iaf. Jag tycker de äldre är betydligt bättre designade än de nya, t.ex.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av lapa:

lol, jag vill gärna läsa loret bakom. om det nu finns något?

wowwiki har all lore du behöver för warcraft.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Kimpur:

Ni som säger att spelet är sabbat p.g.a. mer casual, är det så att ni inte har något riktigt liv utanför wow då?

Som gammal trogen "woware" så blev jag fan sugen nu när polarn berättade att det hade blivit mer casual. För då kan man även ha ett liv vid sidan av, utan att man "halkar efter" och så vidare..

Jag hoppade av wow p.g.a. att spelet i sig var så tidskrävande.
(Relationer, jobb, kompisar och livet i allmänhet tog stryk av detta)

Samma här faktiskt. Men jag väntar på 3e upplagan av modern av allt casual online - Diablo.
Inget behöver raidas men belöning ges ifall man gör det. Precis som det ska va.

Gen
Medlem

Dock har jag läst att hon är hyfsat lätt efter tester på PTR och det är lite synd.

12
Skriv svar