Sega: Välj nästa Genesis-titel till XBLA

Inaktiv
Sega: Välj nästa Genesis-titel till XBLA

Röstade på Shining Force.

Medlem

Earthworm jim ftw!

Medlem

Wonder Boy. Men varför bara XBLA och inte PSN också?

Skulle för övrigt vilja se ett Wonder Boy pack med alla Wonder Boy, inklusive dom från Master System. Wonder Boy III: The Dragon's Trap är SÅ bra. Spelade det en massa på min kusins Master System och skulle gärna betala för att spela det igen.

Alltså, den här nyheten är ju skitgammal...tycker uppdateringen har varit under all kritik de senaste dagarna och väldigt ofta saknas det källhänvisning. Gör något åt detta är ni snälla.

Medlem

Wonder boy ffs! Earth worm jim i all ära, men detta WB var så galet bra...

Skrivet av Kazutoyo:

Skulle för övrigt vilja se ett Wonder Boy pack med alla Wonder Boy, inklusive dom från Master System. Wonder Boy III: The Dragon's Trap är SÅ bra.

Ja, dragons trap var sjukt bra också, men alla andra WB har inte varit i närheten dock

Medlem

Shining Force!


signatur
Medlem

Röstade på Streets of rage, men 47% på earthworm jim så är det en säker vinnare.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Har Earthworm Jim på VC och det är så förbannat kul! Rekommenderas till alla er som inte har lirat det...

Röstade på Golden Axe II. Har visserligen redan spelet i flera versioner... men det är en riktig höjdare!

Medlem

Earthworm Jim var det alldeles för länge sedan man spelade, dags att rösta

Medlem

Äh, att betala för emulerade spel är som att bränna både pengar och hjärnsubstans.

Medlem

Det heter väll endå mega drive här och inte genesis?


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag skulle absolut inte ha något emot Earthworm Jim, jag var väldigt kluven när jag skulle välja. Men jag röstade på Toejam & Earl, det är djävligt bra funk i det spelet!

Medlem
Skrivet av Molotov:

Det heter väll endå mega drive här och inte genesis?

Mega Drive i hela världen utom Nordamerika, på grund av namnrättigheter heter den istället Genesis där.

Medlem

Röstade på Shining Force. Synd att det inte verkar bli det.

Förvånad att Wonder boy ligger näst sist det var ju hur kul som helst o så varierande med alla nya skepnader

Människa, drake, mus, fisk, fågel har jag glömt nån?:p


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Förvånad att Wonder boy ligger näst sist det var ju hur kul som helst o så varierande med alla nya skepnader

Människa, drake, mus, fisk, fågel har jag glömt nån?:p


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Förvånad att Wonder boy ligger näst sist det var ju hur kul som helst o så varierande med alla nya skepnader

Människa, drake, mus, fisk, fågel har jag glömt nån?:p

Fel spel

Det du pratar om är Wonder Boy III: The dragons trap till Master System.
(Också grymt bra spel dock)

Omröstningen gäller Wonder Boy in Monster World till Mega Drive.
Finns redan att köpa till Wiin, men jag vill helst slippa köpa en konsoll endast för ett gammalt 16-bitars spel

1
Skriv svar