PQube släpper BlazBlue i Europa

Robot
Inaktiv
PQube släpper BlazBlue i Europa

Eller så köper man på webhallen via USA import och har det redan nu...

Medlem

Eller asien import köpte japan verren från yesasia, kostade runt 550:- med frakt.


signatur

Bara gör det.

Medlem

Bah, jag importerad special edition från usa dagen det kom för typ 1100. Känns lite ovärt nu.
För alla som inte redan har det dock, skaffa det! Sjukt bra spel med galet bra netcode, har inte spelat en match online som laggat.

Medlem

Jag skulle faktiskt vilja se Guilty Gear X på XBLA...

Medlem
Skrivet av Brandter:

Eller så köper man på webhallen via USA import och har det redan nu...

Eller så köper man det via en nordamerikansk site istället och slipper betala det rövarpris som är i sverige. Jag köpte blazblue när det kom i usa för 500 spänn inklusive frakt.

Medlem

detta verkar mycket lovande det blir nog import ändå


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Läs nyheten igen, jag kan fan saxxa åt er jävla spammare:

Arc System Works - mest kända för den mer än dekad-gamla Guilty Gear-serien - fick i år ut BlazBlue på den japanska och amerikanska marknaden. Detta har gett mången beat-em-up-fantast anledning att febrilt antingen importera titeln, eller gråta en skvätt över den rosade titeln som inte nått våra breddgrader.

SÅ VADÅ "ELLER"?! F********N

Sen så har ju inte alla PS3:an heller så de är en bra nyhet för xbox360 ägarna som borde vara mer intresserade pga regionslåset som var det stora hindret från början.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

1
Skriv svar