Entropia Universe uppdateras

Robot
Medlem
Entropia Universe uppdateras

brukade spela förr men blev hackad och det var inte tillräckligt kul att starta nytt, men blir kanske en nerladdning igen efter 4 år igen

Medlem

Undrar hur många det som aktivt spelar detta spel?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Medlem

testade detta när d kom o d var rätt kul, blir till o testa igen kanske

Medlem

Har själv spelat till och från sen 2004, har dom senaste månaderna spelat som mest aktivt. Detta är ett oerhört viktigt beslut för spelets framtid.

Medlem

Snackar vi uppdatering

Medlem

FYI så är studion MindArk svenskt. Tänkte bara jag skulle säga det


signatur

lootskin@hotmail.com

Inaktiv

Fy tusan vad jag har längtat för fler som att skaffa CryEngine 2

Medlem

Grafisk uppdatering hindrar inte att detta är ett spel där man de facto står och suger svett

Medlem

Hoppas de inför fordon i spelet nu så man slipper springa i timmar till alla teleportrar, dessutom är det sjukt lång inlärningskurva
och svårt att bli självförsörjande i spelet... spelade i tre månader
innan jag tröttnade på att aldrig ha råd med ammo utan att
sätta in pengar i spelet, även om det var billigare an andra mmo's
så vart man lite irriterad.

Medlem

Börjat lira spelet då jag läste att cryengine2 snart skulle sjösättas.
Det är kul men man kan bli lite yr av alla möjligheter.

Sen som nån skrev så måste man som nybörjare sätta in en del pengar, eller om man har tur som mig joina ett society med snälla människor som öser ammo över dig

Det är lite Anarchy Online över spelet...

Medlem
Skrivet av Forcie:

Grafisk uppdatering hindrar inte att detta är ett spel där man de facto står och suger svett

Jag antar att du är den som vill vara "bäst" på allt.
Då menar jag, varva ett spel på så kort tid som möjligt.
Jag är med den personen, fast detta är något helt annat, jag ser inte det som ett spel. det tror jag inte många gör.

Jag vet ett 10-tal person som lever på det. jag vet folk som har inte har jobb i verkligen och som flyttade till en stor stad för pengar som de har tagit ut ur entropia.

frågan är: Har du vad som krävs för att spela det?

P.S. allt är inte riktat till dig. bara första stycket(!)

Medlem

Uhm. Det var bara en humoristisk anmärkning på att när jag provade detta spel skulle man stå och suga ut svett från nåt litet djur med nån slags futuristisk dammsugarapparatur och sälja för pengar som ett första moment.

Inget annat än så. Du behöver inte göra en psykologisk analys av mina spelvanor utav den kommentaren.
Och om det intresserar dig, nej jag gillar inte att varva spel på så kort tid som möjligt. Faktum är att spel som man kan "varva" över huvud taget orkar jag sällan spela igenom
Och jag är inte särskilt förtjust i MMORPG i allmänhet. Finns vissa få undantag. Men skit samma. Jag försökte bara göra mig lustig.

Medlem

Jag har spelat detta spel aktivt och det tar ca 5 månader innan du börjar tjäna pengar på det. Man måste lägga ut ca 2500 svenska kronor på spelet innan man kan komma till de ställen där man tjänar pengar på djuren:) så mycket tålamod o ganska mkt pengar behövs. Men kom ihåg att om du dödar rätt djur så kan du få 5000kr bara sådär:)

Medlem
Skrivet av nikke3D:

Jag har spelat detta spel aktivt och det tar ca 5 månader innan du börjar tjäna pengar på det. Man måste lägga ut ca 2500 svenska kronor på spelet innan man kan komma till de ställen där man tjänar pengar på djuren:) så mycket tålamod o ganska mkt pengar behövs. Men kom ihåg att om du dödar rätt djur så kan du få 5000kr bara sådär:)

Verkar lite läskigt att man kan tjäna pengar bara sådär...


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

1
Skriv svar