Lost Planet 2-demo snart tillgängligt

Robot
Medlem
Lost Planet 2-demo snart tillgängligt

Lost Planet var riktigt svårt vad man minns, bossarna var iaf svåra att ta kål på.

Medlem

Jag tycker att det är helt otroligt att ha internet som måste betalas på konsoler, som är uppdelade i 2 grupper.

Kommer det inget demo till PC?

Medlem

Uhm... var det inte något rykte om att Lost Planet demot skulle helt säkert komma till PS3, men osäkert till 360?


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Medlem
Skrivet av Sc00pZ:

Uhm... var det inte något rykte om att Lost Planet demot skulle helt säkert komma till PS3, men osäkert till 360?

Det ryktet verkar vara fel då, vilket rykten ofta är.

Inaktiv
Skrivet av Kuci:

Jag tycker att det är helt otroligt att ha internet som måste betalas på konsoler, som är uppdelade i 2 grupper.

Kommer det inget demo till PC?

Hur menar du egentligen med otroligt? Betala eller inte. Jag tror nog att många redan har guld och dom som har silver köper nog guld.

Medlem
Skrivet av Kuci:

Jag tycker att det är helt otroligt att ha internet som måste betalas på konsoler, som är uppdelade i 2 grupper.

jaaaa, det är helt sjukt! lika sjukt som att prenumerera på vilket annan tjänst som helst! ett MMO, tidning, internet, EL etc heeeeelt sjuuuukt.

Inaktiv

Fy klart att man vill ha en demo .. men vrf kostar det så mycket O.o det borde ju vara billigare

Medlem

Ska bli sjukt trevligt att testa detta med polarna!

Medlem

Det ska vara 360 finnas det något som är bättre? svaret är NEJ!

1
Skriv svar