Sugen på onlinerollspel i Mad Max-stil?

Robot
Sugen på onlinerollspel i Mad Max-stil?
Medlem
Sugen på onlinerollspel i Mad Max-stil?

vet inget om hur själva spelet är, men har sett många filmer å screenshots och grafiken är under all kritik.

Medlem

Fan vad ***. Man måste betala medlems avgift på Fileplanet för att vara med i den "öppna" betan.

Medlem

Har en beta-nyckel, får se om jag använder den.

Inaktiv

Nickedemus, kan inte annat än hålla med dig. Det ser bedrövligt ut.

Medlem

Det ska tydligen finnas några SWG utvecklare i det teamet...
den enda som talar för att det skulle vara något att ha.

Medlem

Har inte sett nån film men av screeenshots att döma ser det väl inte så illa ut eller? Så länge konceptet är bra och det görs på ett bra sätt spelar ju egentligen grafiken en mycket liten roll. Dessutom funkade det bra att få en betakey även om man bara var vanlig gratismedlem på fileplanet

Medlem
Skrivet av forzo:

Har inte sett nån film men av screeenshots att döma ser det väl inte så illa ut eller? Så länge konceptet är bra och det görs på ett bra sätt spelar ju egentligen grafiken en mycket liten roll. Dessutom funkade det bra att få en betakey även om man bara var vanlig gratismedlem på fileplanet

Hur då? Jag är gratismedlem men kommer bara till sidan där man ska välja betalningsplan...

Medlem
Skrivet av Jeppeboy:

Hur då? Jag är gratismedlem men kommer bara till sidan där man ska välja betalningsplan...

Långt upp där finns det en liten liten knapp som det står nånting i stil med tryck här om du redan är medlem. Funkade perfekt

Medlem

Det var länge sen man spela detta, man kanske ska testa å se om det blivit nåt bättre sen sist.

Medlem

Jag har betakey och kan säga att detta spel kommer floppa hårt. Riktigt fult och avigt. När man kört igenom tutorialen först så kom man till nån stad ute i öknen där allt är olika nyanser av brunt och på marken är det 500 000 små buskar som alla ser exakt likadana ut.

Combat är oinspirerande och buggigt. Nej tack till detta spel.

Medlem

Vill pröva betan, men tror inte spelet kommer bli någon höjdare


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Verkar som man måste vara subscriber för att få en nyckel,
undrar om någon som har en över kan PMa mig den

Inaktiv

Vissa delar av världen där såg rätt ful ut, annars klagar jag inte. MMOs handlar inte om grafik. Fråga WoW spelare.


signatur

The definition of insanity?

Medlem

Har spelat stängda betan själv en stund. (Bryter mot NDAn nu, men snart är det ju öppen beta ändå )

Kan ju säga att jag inte riktigt förstår vad alla klagar på gällandes grafiken. Det är ett mmo. Väldigt få mmos är snygga. Det ser inte ut som Rage eller Crysis, nej, men det är ändå lika snyggt, om inte snyggare än, Everquest 2. Dessutom är det inte färdigt än, och de lägger varje vecka in nya grafiska förbättringar. Oftast är det småsaker som att de ökar upp texturen på brevlådorna eller liknande, men då och då är det stora förbättringar.

Det finns dock både bra och dåliga saker, precis som med alla andra spel. Det dåliga just nu är vissa animationer, buggigheten och känslan på vissa vapen. Det som är bra är storyn och hur "immersive" världen är. När du kommer ut ur kloningsfabriken för första gången och inte har en aning om var du ska gå så känns det lite som Fallout. Världen är helt öppen och gigantisk. Du behöver inte ens göra quests, utan du kan försörja dig på att crafta prylar från skrot du har samlat på dig, och skillsystemet är lika öppet som resten av spelet.

Det har fortfarande sina skavanker, men det känns som att om utvecklingen fortsätter som den har gjort under betan så kommer jag pröjsa för det strax efter att det kommer ut.

Medlem

Ser ut som en dålig kopia av Fallout 3 :/

Medlem

Har spelat spelet av och till ändå sedan alphan. Visst det är kanske inte världens snyggaste spel men för att vara ett MMO tycker jag det ser bra ut. Framförallt är designen jävligt bra och det känns verkligen som ett post apokalyptiskt spel.

Framförallt är stridssystemet jävligt roligt då du inte har någon auto lock eller auto aim utan bestämmer helt själv om du träffar eller inte.

Craftingen är också väldigt djup, inte SWG djup men det finns väldigt mycket du kan crafta ( I princip allt går att crafta)

Tycker inte man ska säga så mycket innan man testnat spelet iaf...

Medlem

Har någon en betanyckel över tar jag tacksamt emot den

Medlem

Ser faktiskt jävligt nice ut.

Medlem
Skrivet av forzo:
Skrivet av Jeppeboy:

Hur då? Jag är gratismedlem men kommer bara till sidan där man ska välja betalningsplan...

Långt upp där finns det en liten liten knapp som det står nånting i stil med tryck här om du redan är medlem. Funkade perfekt

Nej du, det funkar inte alls.

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Det ska tydligen finnas några SWG utvecklare i det teamet...
den enda som talar för att det skulle vara något att ha.

Skrivet av Wartex:

Det som är bra är storyn och hur "immersive" världen är. När du kommer ut ur kloningsfabriken för första gången och inte har en aning om var du ska gå så känns det lite som Fallout. Världen är helt öppen och gigantisk. Du behöver inte ens göra quests, utan du kan försörja dig på att crafta prylar från skrot du har samlat på dig, och skillsystemet är lika öppet som resten av spelet.
.

Skrivet av xyanide:

Ser ut som en dålig kopia av Fallout 3 :/

Skrivet av Cane:

Har spelat spelet av och till ändå sedan alphan. Visst det är kanske inte världens snyggaste spel men för att vara ett MMO tycker jag det ser bra ut. Framförallt är designen jävligt bra och det känns verkligen som ett post apokalyptiskt spel.

Framförallt är stridssystemet jävligt roligt då du inte har någon auto lock eller auto aim utan bestämmer helt själv om du träffar eller inte.

Craftingen är också väldigt djup, inte SWG djup men det finns väldigt mycket du kan crafta ( I princip allt går att crafta)

Tycker inte man ska säga så mycket innan man testnat spelet iaf...

Det ni säger är helt klart nog för att jag köper mig ett filplanet konto trots att jag hatar att betala för "gratis" nedladningar.

Låter ju helt galet bra )

Medlem

Såg trailern för ett tag sedan. Tycker det ser lite intressant ut, men tyvärr blir ju de flesta MMOs inte så bra, genren har inte riktigt mognat till än, och det är många som försöker hoppa på WoW-tåget. Men jag kommer helt klart att överväga att testa det när det släpps om det kommer en free trial.

Inaktiv

Är detta likt darkfall?

Inaktiv

skaffade fileplanet konto för att få beta access. men icke sa nicke jag fick ett error meddelande när jag skulle registrera nyckeln.
verkar kul dock med craftingen och att man kan köra olika fordon.

Medlem

Det är ett sjukt kul MMO...Har man spelat Anarchy Online och dom lite mer anvancerade MMO som finns ute kommer man att älska detta spel....Jag är helt torsk Men som sagt detta spel är nog inte för den stora massan...Men spelet har sin nisch och kommer att locka fan-boysen...

Medlem

Har vart reggad på fileplanet hur länge som helst. Får ingen key hur jag än gör, vägrar betala för skiten. trycker jag på already a member så får jag logga in sen kommer jag till samma sida igen där dom vill att man ska betala. Så bra verkar inte spelet hoppas folket bakom fileplanet dör dock hatar den sidan så mkt:)

Medlem

hörre ni alla som klagar på MMOs grafik isf borde ni prova Entropia Universe som använder CryEngine 2 precis samma motor som Crysis!

för övrigt vill jag gärna ha en beta nyckel till fallen earth någon som känner sig extra givmild idag:D

1
Skriv svar