Boka en Champions Online-nyckel

Medlem

jag fick en nyckel (stod det iaf, och att det var 173 kvar) men har inte fått något meddelande. Får man det senare eller?

Medlem

Fick en nykel, detta spel ser jag fram emot att testa

Inaktiv
Skrivet av Cerevian:

jag fick en nyckel (stod det iaf, och att det var 173 kvar) men har inte fått något meddelande. Får man det senare eller?

Stod att dom skulle skicka det vid 21:00 om jag minns rätt

Medlem

Fyfan va bra :D, först aion idag från 21.00 sen tills måndag och då börjar champions hehe :D:D:D


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem
Skrivet av Guzilla:
Skrivet av Cerevian:

jag fick en nyckel (stod det iaf, och att det var 173 kvar) men har inte fått något meddelande. Får man det senare eller?

Stod att dom skulle skicka det vid 21:00 om jag minns rätt

Jasså då kanske jag fick en.. Tror jag tröck minst 6 gånger på den gräna knappen då det var 168 nycklar kvar.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Härligt, satt och refreshade browsern så försvann alla 200 under den tiden det tog för tredje refreshen.

Medlem

Hoppas det kommer fler nycklar antingen före måndag, eller under kommande veckan. Försökte skriva upp mig för en key vid 18-tiden, men det gick åt så snabbt att dom var borta före jag hann registrera mig.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

jag hann o få när de var 167 kvar luck my, frugan som satt med datorn brevid fick ingen o hon klicka precis som jag haha galet snabbt


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Inaktiv

Hmm, när kommer en bekräftelse att man har vunnit? Det ända jag såg var nån text där det stod att jag hade fått en nyckel men har ju inte fått nån vidare information. Är jag ensam eller är det fler som inte fått nån info än?

Medlem

Jopp jag fick en nyckel haha grätt som fan! Grattis till er andra som också fick


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Går inte att ladda hem och förbereda sig va? Utan vi som fått nyckeln denna vägen måste vänta tills den 17:e?

Medlem

Asså fan jag har fått en nyckel, men när jag gjorde ett konto på sidan och efter att jag hade lagt in CD key där så fick jag ett mail att jag var med i betan. (preview) som dem skriver. Men nu får jag nekad åtkomst när jag försöker gå in på sidan både i IE och FF. Någon som vet vad jag kan göra för att komma in där? måste ju tanka betan etc :S

skicka gärna ett PM om ni har samma problem eller kan lösa det

Medlem
Skrivet av LeeWander:

Asså fan jag har fått en nyckel, men när jag gjorde ett konto på sidan och efter att jag hade lagt in CD key där så fick jag ett mail att jag var med i betan. (preview) som dem skriver. Men nu får jag nekad åtkomst när jag försöker gå in på sidan både i IE och FF. Någon som vet vad jag kan göra för att komma in där? måste ju tanka betan etc :S

skicka gärna ett PM om ni har samma problem eller kan lösa det

Jag har samma problem!

Men jag tror det är ett server problem hos cryptic

Medlem
Skrivet av Plimp:
Skrivet av LeeWander:

Asså fan jag har fått en nyckel, men när jag gjorde ett konto på sidan och efter att jag hade lagt in CD key där så fick jag ett mail att jag var med i betan. (preview) som dem skriver. Men nu får jag nekad åtkomst när jag försöker gå in på sidan både i IE och FF. Någon som vet vad jag kan göra för att komma in där? måste ju tanka betan etc :S

skicka gärna ett PM om ni har samma problem eller kan lösa det

Jag har samma problem!

Men jag tror det är ett server problem hos cryptic

okej, men när jag loggar in på mitt konto på vanliga champions-online.com så står det att jag inte har någon produkt/cd key aktiverad :S

Medlem

Jo dom verkar ha lite problem med sin server. Säkert att dom släppte massa nycklar just och många ville aktivera dom.
Bara vänta och se, får ju inte spela förens på Måndag i alla fall så.

Medlem

jag bokar dig

Inaktiv
Skrivet av LeeWander:
Skrivet av Plimp:
Skrivet av LeeWander:

Asså fan jag har fått en nyckel, men när jag gjorde ett konto på sidan och efter att jag hade lagt in CD key där så fick jag ett mail att jag var med i betan. (preview) som dem skriver. Men nu får jag nekad åtkomst när jag försöker gå in på sidan både i IE och FF. Någon som vet vad jag kan göra för att komma in där? måste ju tanka betan etc :S

skicka gärna ett PM om ni har samma problem eller kan lösa det

Jag har samma problem!

Men jag tror det är ett server problem hos cryptic

okej, men när jag loggar in på mitt konto på vanliga champions-online.com så står det att jag inte har någon produkt/cd key aktiverad :S

Samma sak här, ingen aning vad som är fel.. försökte aktivera igen men står att jag redan aktiverat min produktnyckel:(

Medlem

Försökte aktivera genom länken i meddelandet och kom till en preview sida som inte funkade. Sen så försökte ja mig på sidan å då va nyckeln redan aktiverad och det finns inga produkter registrerade till kontot.

Inaktiv

Jahop... när jag försöker att skriva in min nyckel på fileplanet så cpar det och säger "We cannot validate your preorder open beta key. You have entered an INVALID preorder open beta key or your preorder open beta key has already been validated under a different account. "

någon som har en lösning på detta?

Medlem

Någon annan som har problem med att få igång hemsidan ?

När jag trycker på länken i mitt meddelande så blire bara "Sidan kan inte visas". Jag har testat med både Firefox och explorer men inget verkar fungera.

Medlem

den funkar ej

Vill tacka FZ för detta.. som tur var kom jag ihåg tävlingen 17:59 och hann få en nyckel.

Medlem

Attan att man var borta när det här startade. Nycklarna var borta sedan länge när jag såg nyheten. Nåja, det finns väl annat att spela. Får önska de som fick nyckel en trevlig speltid istället.

Inaktiv
Skrivet av felle1337:
Skrivet av LeeWander:
Skrivet av Plimp:
Skrivet av LeeWander:

Asså fan jag har fått en nyckel, men när jag gjorde ett konto på sidan och efter att jag hade lagt in CD key där så fick jag ett mail att jag var med i betan. (preview) som dem skriver. Men nu får jag nekad åtkomst när jag försöker gå in på sidan både i IE och FF. Någon som vet vad jag kan göra för att komma in där? måste ju tanka betan etc :S

skicka gärna ett PM om ni har samma problem eller kan lösa det

Jag har samma problem!

Men jag tror det är ett server problem hos cryptic

okej, men när jag loggar in på mitt konto på vanliga champions-online.com så står det att jag inte har någon produkt/cd key aktiverad :S

Samma sak här, ingen aning vad som är fel.. försökte aktivera igen men står att jag redan aktiverat min produktnyckel:(

Samma här. Drog iväg ett mail till supporten så får vi se vad som händer.

Medlem

Bara att vänta då

Inaktiv

Samma problem för mig , hela sidan är paj så jag drog iväg ett litet mail och frågade om de var lite korkade som inte kunde förutse att servern skulle crasha.

Medlem

Samma problem här. Har någon av er som e-mailat fått svar än?


signatur

tjenare!

Medlem

Lugna ner er för fan, det går ju inte ens igång från på måndag och det är ju faktiskt en beta. Så allt strul är ju helt normalt för att testa server etc.

Medlem

Grejen är att det verkar som preview-sidan faktiskt fungerar om man försöker komma åt den i USA; det verkar som det bara är vi som har problem.

Medlem

^- jaha? Det ändrar väl inte direkt vad jag försökte säga? Tagga ner och njut av en otrevlig resa eftersom det faktiskt är ett beta test och inte ett demo. Dom vet nog om att det finns ett problem vid det här laget.

Skriv svar