Section 8-betan är igång

Robot
Medlem
Section 8-betan är igång

YES! Måtte detta vara bra.

Medlem

It's, well, quite shit really.


signatur

"Det här är en crackdown på tomciteringar."

Medlem
Medlem

Var är mitt tipstack? =(

Medlem

Tycker det är mysigt det har sin del av buggar men jag spelar hellre detta en säg bf 2142.

Inga direkt konstiga kollionsbuggar har jag upptäckt trevligt.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Spelat några timmar nu och det är riktigt kul faktiskt men man tröttnar snabbt på de två banorna som finns.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Hur hittar ni servrar? Verkar inte finnas några servrar + jag kan välja minst 6 maps i custom match. Dock kan jag inte hosta

Edit: om det buggar sig för er som för mig (se ovan), då har ni antingen fel version, eller så får ni testa att starta om spelet.

För mig fungerade det efter att jag starta om

Medlem

Hur mycket är det att ladda ner?


signatur

SneL fezt heSt

Medlem
Skrivet av IcePillow:

Hur mycket är det att ladda ner?

2.1 Gig

Medlem

Tankar nu. Hoppas på de bästa...

Medlem

Jäkla krav, då får det vara. Man kan inte registera sig över hela planeten varje gång någon släpper ny mjukvara...

Medlem

Fan kan jag inte logga in för? Gamespy id är samma som man loggar in på fileplanet med? Den lipar om att om jag inte loggar in med en profil så kan inget sparas efter att jag klickat ok.

Medlem

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Medlem
Skrivet av Kuci:

Det är inte din email du ska använda, t.ex.

Min email är x@xplats.com

Och jag har det i gamespy, sen i Gamespy har jag också ett par "ID", som t.ex. Kuci.

Sen i spelet så skriver jag:

Kuci

lösenord xxxxxxxx

Det är själva ID du ska använda, inte din email hoppas du förstod annars kan jag plocka fram en enklare text.

Inaktiv

håller på att vänta "in line" för att kunna ladda ner det -.- det stog på 15min och helt plötsligt hoppade det upp till 57min :/ detta kommer ta tid

Inaktiv

Finns det nått annat ställe o ladder ner från? fet lång kö på fileplanet.

Medlem

TACK!

FilePlanet minuter är fan värre än SL minuter, 21 minuter har det stått i snart 4 timmar ^^ Jävlar vad man hatar den sidan asså.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Good job!

Inaktiv

Tackar för länken

Medlem

Du är min nya hjälte!

Nu ska man väll testa vad de här spelet går för då.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Vad är era första intryck? Vill veta!!!

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Vad är era första intryck? Vill veta!!!

10ggr bättre än vad jag trodde att det skulle vara.
Jag har spelat 14h idag.
Lite svårt att plocka upp i början men efter några timmar har man hittat sina favoritkombinationer med vapnen och lärt sig hur allt fungerar.

De borde skicka med en tutorial, men sp är väl det antar jag.

Medlem
Skrivet av Insomniac:
Skrivet av BeeJac:

Vad är era första intryck? Vill veta!!!

10ggr bättre än vad jag trodde att det skulle vara.
Jag har spelat 14h idag.
Lite svårt att plocka upp i början men efter några timmar har man hittat sina favoritkombinationer med vapnen och lärt sig hur allt fungerar.

De borde skicka med en tutorial, men sp är väl det antar jag.

Haha ja när de droppade ner de för första gångerna slog jag rakt ner i marken och stog sen som ett fån och hade verkligen inte den blekaste om vad jag skulle göra.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

=D testa att slå ner på en fiende med drop poden

Medlem

Det jag gillar är att spelstilen är hyffsat snabb men ändå kräver taktik.

Springa rakt in i brösten som assault på en mech är = doom

Hade liten kul episod idag där jag solo försvarade en av capsen och en kille som var typ bäst i andra laget prompt hela tiden skulle försöka spawna där.
Efter jag dödat han par ggr så gav sig han fan på att lyckas o fick med sig 4gubbs då var det dax o dra med svansen mellan benen


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

fan va tid det tar!! =(

Medlem

Testade lite snabbt igår och skrev ihop det här. Sammanfattar väl vad jag tycker hittills


signatur
12
Skriv svar