Capcom-klassiker via PSN

Robot
Medlem
Capcom-klassiker via PSN

Jäkligt najs!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Trevligt med dom gamla klassikerna

Medlem

"Alla spelen kommer vara spelbara till PSP förutom Dino Crisis och Resident Evil-spelen som också funkar på Playstation 3."

Vad menar du? Kan man inte spela resten av spelen på PS3? Och funkar inte RE på PSP? Du har nog trasslat ihop orden lite eller så är jag trög

Spectral:
För lite kaffe!

Medlem

Ingen megaman till PS3? vad ledsen jag blir :s

Medlem

Men vafan... De kunde inte gjort alla spelbara på PS3?

Medlem

En sak som jag skulle vilja se på PSN (PS3), är de första Mega Manspelen till NES.

Mega Man 9 var ju precis som de gamla godingarna, då kan de väl släppa godingarna också!

Spelade Mega Man 1-3 som en galning för en massa år sedan, men det var hos polare och hade aldrig spelen själv.

Inaktiv

Varför får jag en känsla av att det som vanligt inte gäller oss i europa? Småsugen på RE2, RE3 och Dino Crisis.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

RE2 remake är hett efterlängtat


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nice. något att lägga in på PSP då


signatur

Rawr

Medlem

resident evil cant wait woooooooooohoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D=D=D=D
och jag som alltid velat döda odöda i den gamla kameravinkeln och nemesis vilken
upplevelse fast resident evil fan(nörd truth to be told) som man e så hade jag ju också hoppats på resident evil zero fast det är väl bar en tidsfråga


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Inaktiv
Skrivet av flamgorilla:

resident evil cant wait woooooooooohoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!=D=D=D=D=D
och jag som alltid velat döda odöda i den gamla kameravinkeln och nemesis vilken
upplevelse fast resident evil fan(nörd truth to be told) som man e så hade jag ju också hoppats på resident evil zero fast det är väl bar en tidsfråga

RE0 kommer troligen inte till någon sony-maskin. Återlanserade RE Rebirth och RE Zero till Wii vore rätt mysigt dock.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Båda du talar om DirtyAnders kommer ju till Wii, men utan någon speciell rörelsekontroll utan bara nyreleaser.


signatur

Videomupp

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Båda du talar om DirtyAnders kommer ju till Wii, men utan någon speciell rörelsekontroll utan bara nyreleaser.

Oj! Jag hade missat det, blir ett köp då. Tackar!


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

la in den här kommentaren via psp ville bara se om det funkade (fast det går segt som fan)anyway om nu ska göra kommentaren seriös så gällande resident evil spelen varför inte code veronica känns perfekt för psp


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem
Skrivet av Spectral:

"Alla spelen kommer vara spelbara till PSP förutom Dino Crisis och Resident Evil-spelen som också funkar på Playstation 3."

Vad menar du? Kan man inte spela resten av spelen på PS3? Och funkar inte RE på PSP? Du har nog trasslat ihop orden lite eller så är jag trög

observera ordet "också"


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

1
Skriv svar