Dragon Age får samlarutgåva

Robot
Dragon Age får samlarutgåva

Tygkarta är rätt spex och härligt oldschool. Men kostar det alltså 100kr mer att köpa på PC än konsol? Helt bakvänt.

Medlem

heh, ja jag tänkte presis samma sak.. brukar ju vara billigare till PC än konsol.
Är det ett försök att slå ut PC-marknaden?
Hur som helst, RTS, FPS och bra RPG (plus lite annat) ska spelas på PC så det blir det dyrare alternativet för min del

Medlem

Har tryckfelsnissen varit framme igen? Dyrare på pc? Det tror jag inte på..

Medlem

peak_performance: Det är Calle som är bakvänd


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Sorry FZ, men lite skärpning här alltså... Egentligen så borde q0rra ha tipstack då han la upp en tråd om detta i forumet redan den 17e Maj...

Länk till allt godis! http://www.fz.se/forum/thread.php?id=75824

Medlem
Skrivet av BeeJac:

Sorry FZ, men lite skärpning här alltså... Egentligen så borde q0rra ha tipstack då han la upp en tråd om detta i forumet redan den 17e Maj...

Ja det vore för hemskt om de missade tipstacket


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

efter att ha varit in på game.co.uk så har jag följande priser:
PC = ca $66 (£39.99 BGP, vilket är ca 475skr)
Konsol = ca $83 (£49.99 BGP, vilket är ca 593skr)

Så avservärt billigare till PC. Sen finns det kanske ännu billigare sidor.

I nyhetsposten skriver de om "riktpriset", vilket kanske är satt högre än de priser som jag hittat. Bara för att det finns ett riktpris betyder inte att alla går efter det

Medlem

Nice, det är inte bra att bara ha sina pengar på lager...

Medlem

Billigare till konsol? Det är inte ofta man ser det. Vore nice om det stämde för konsolspel är så förbannat dyra nu för tiden.

Medlem

Jobbigt att Webhallen tar 200kr mer för collectors till PS3 än till PC.. men de priserna var väll satta innan dom visste eller nått

Medlem

Så jäkla frestande.

Medlem

Som student så får jag satsa på den billigare boxen, men det gör inget, extra-föremål från start är ingenting jag direkt bryr mig om! Trist att man får vänta lite längre som PS3-snubbe =/


signatur
Medlem

Det var inte mycket att hurra för, tror jag håller mig till det normala, efter folk har haft sina åsikter om spelet.

Medlem

Öh, who gives a s.................


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Det blir ett köp

Medlem

Den SKA jag bara ha, no question about it....


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

WAIT A MINUTE:
vaddå kommer mass effect 2 till ps3 också?:o


signatur

Where are we runnin'?

1
Skriv svar