Krav för Operation Flashpoint 2

Robot
Medlem
Krav för Operation Flashpoint 2

sweet, min dator och jag är fullt kompatibla med detta spel
Gief me naow to plai!

Medlem

förargligt att de ställer ett datorkrav på ett pc-spel!

Medlem

undrar om min C2D på 3.33ghz blir bra XD och mina 2st 9800GT XXX

Medlem
Skrivet av Kovski:

förargligt att de ställer ett datorkrav på ett pc-spel!

vad dillar du om?

bara min processor som inte är quad, annars allt på max. inte för att jag bryr mig om jag kör på max grafik eller ej, men det är skönt att man datorn hänger med även om den är över ett år gammal.

Medlem

Inget DX10??


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Positivt att spelkodarna börjar utnyttja flera kärnor i större utsrtäckning

Visst det klarar man, men skärmjäveln bråkar och hackar ibland på högsta upplösning.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!! Rekommenderar Quadcore?? Jag har ju för fan AMD Athlon X2 64 6000+ (3.ghz) som är Dualcore!

Asus Geforce 8800GT 512 mb
2 GB Corsair ram (800mhz)
Windows Professional SP3

Min dator kommer inte klara av detta! :\


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

hej! undrar om någon vänlig själ skulle vilja länka till en bra quad core processor som skulle klara det här spelet!
tack i förhand!


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Hade inte väntat mig att min skulle klara av det här spelet, så gammal som min dator börjar bli nu Skit att man inte har råd att uppgradera bara :/


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Inaktiv

har bara 2.39GhZ dualcore:(

Medlem

Inte så farligt, hoppas bara att det är bättre optimerat än Arma 2.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av TruB:
Skrivet av Kovski:

förargligt att de ställer ett datorkrav på ett pc-spel!

vad dillar du om?

Hade varit kul att veta

Det var inte överdrivna krav. Hoppas det är mer optimerat och trevligare känsla än Arma2.
Jag älskade OPF1...men kom aldrig riktigt in i Arma spelen..
Jaja, inte samma killar som gör det så det kanske blir roligt - om inte annat såg det förbannat kul ut i alla trailers.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja, det är lugnt här, men håller på och bygger på nästa dator som blir snabbare så klart...

Medlem
Skrivet av Vashgang:

undrar om min C2D på 3.33ghz blir bra XD och mina 2st 9800GT XXX

Det är ju inte Quad, vilket det helst ska vara om du ska spela på max.

Hoppas att det inte skulle föreställa skryt, för det var inte mycket att skryta med.

Medlem

Blir på håret att min svettiga lilla dator klarar detta. OM den gör det så är evigt "in debt" med beelzebub.

Medlem

Woho, jag ligger på den rekommenderade nivån, quad core is the shit!

(party hard)


signatur

Game long and prosper

Medlem

Har 2.2 GHz dual core fan fan

Hoppas min HD4890 orkar hjälpa till xD

Medlem

Min dator kommer palla detta på högsta:) fast den sackar nog efter lite i processorkraft, har en core 2 duo 3 Ghz, men annars har jag ett gtx 260 896 mb kort, och 4 gig ram.


signatur

cags

Medlem

Har allt som rekommenderas. Frågan är hur spelet flyter i verkligheten. Systemkraven brukar jag inte lita på.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

lägg ner paniken om quadcore på rekommenderat. arma2 har i övrigt exakt samma systemkrav förutom hdd utrymmet som skiljer 2gb, men på arma2 står det "Quad Core CPU or fast Dual Core CPU (Intel Core 2.8 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or faster) "

cpu'n spelar stor roll om du ska köra med mycke AI ska du spela mot andra spelare har den ingen större betydelse...

PS: arma2 är rätt dåligt optimerat men jag kan köra på inställningarna "high" och det med mitt 8800GT och amd athlon 64 x2 5600+ och jag ligger på 30fps i snitt. (kör XP)


signatur

Chooch it

Medlem

...sen är arma ett helt annat spel av helt andra killar. Så det är rätt ointressant vad den har för krav osv


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Phenom II x4 940 BE, HD4890, 4 GB ram och 640 GB HD till övers borde få det att spinna på bra!

Jag längtar till detta spel, kom heller aldrig riktigt in i Arma spelet..
Blir en riktigt kul höst med alla coola spel som kommer!

Medlem
Skrivet av MortAlbin:

Har 2.2 GHz dual core fan fan

Hoppas min HD4890 orkar hjälpa till xD

Din processor är en ganska stor flaskhals till det där kortet! Och är det en AMD då är det verkligen inte kul!

Quad my ass att man behöver! Ska bli kul att se när de prestanda testar spelet, ganska säker på att skillnaden mellan en Quad och C2D är minimal!

För att jämföra lite så presterar en Athlon x2 i 3Ghz ungefär likabra som en C2D i 2,2 - 2,4Ghz


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

I dessa lägen grabbar, önskar man att man hade några tusen...


signatur

The King is Back

Well min dator klarar det inte.. blir att köpa till PS3'an istället.


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Höga CPU-krav.

Medlem

min XBox då? XD hehe.. ne men min pc klara oxå det men köper det nog till 360

Medlem

blir att köpa till 360 då min dator inte har quad core..

123
Skriv svar