Sacred 2-expansion filmad

Medlem
Sacred 2-expansion filmad

Ett GARANTERAT köp. Älskade tvåan (trots en hel del buggar)! Synd att Ascaron gick i graven.

Inaktiv

Det där såg extremt lamt ut...

Medlem

Fettsweet om man kan vara en drake juh:D:D!! Har inte kört 2an men kanske blir ett köp om ett "gold-edition" kommer ut


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Sacred 2 är sketakul å expansionen lär man skaffa omgående.

Inaktiv
Medlem

Dynga.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Sacred 2 är ochg förblir det bästa "hack 'n' slash"-rpg som släppts på många år, tror diablo 3 VS Sacred 3 blir en intressant duell då Sacred 2 erbjudit mycket nytt som gjort att det är långt roligare än Diablo någonsin var.

Ascaron har gått i konkurs, men rättigheterna har gått till samam som utvecklade de tidigare spelen, så typ samma folk kommer att finslipa på Sacred2's expansion och även Sacred 3

Längtar efter konsolversionen av expansionen
Sacred 2 är som bäst på konsol med en kompis i soffan

Medlem

Håller inte med där. Diablo 2 var? roligare än Sacred 2, men Sacred 2 är inte ett dåligt spel heller.
Kommer lätt att inhandla expansionen så man har nått att lira tills Diablo 3 kommer.

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ascaron har gått i konkurs, men rättigheterna har gått till samam som utvecklade de tidigare spelen, så typ samma folk kommer att finslipa på Sacred2's expansion och även Sacred 3

Många av de gamla Ascaron-utvecklarna gick över till Kalypso Media, som bildade Gaming Minds Studios. Kalypso Media köpte upp många av Ascarons licenser. Sacred-rättigheterna gick dock till Deep Silver, som var en utav utgivarna av Sacred 2.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Sacred 2 var riktigt kul. Ganska underskattat spel.

Lam trailer, dock.

Medlem
Medlem

Lysande. Förbeställning är inlämnad nu är det bara att vänta och powerlevla min Seraph så hon bättre kan tackla det nya motståndet...!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Sacred 2 var riktigt kul, enda jag inte gillade var coop läget i splitscreen. Det var riktigt kasst då man ex. inte kunde byta saker mellan karaktärer och liknande. Funkade utmärkt om man körde coop över lan/internet.

Medlem

Basröst delux! *fniss*

Själv gillar jag TitanQuest. Ni som testat TQ och Sacred, vilket gillar ni bättre?

Jag tycker TQ ser snyggare ut än det jag såg i denna trailer... men det kanske bara är för att det är en dålig trailer?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

Titan Quest är bättre, men Sacred 2 har closed online servrar vilket är en stor fördel eftersom jag kan spela hardcore online precis som i D2. Frågan är hur det går med dem i längden nu när bolaget lagt ner och Koch tagit över.

Sacred 2 saknar ett bra skillträd där man bygger sin karaktär och får nya mäktiga skills på högre level som i D2 eller TQ. Det gör att karaktären i Sacred 2 känns likadan från level 30-200.

Medlem
Skrivet av quilombos:

LAME!

Skrivet av Remus:

Dynga.

Skrivet av Aneo:

Skräp.

Givande inlägg. Tillför enormt mycket.

Själv är jag måttligt intresserad. Köpte 2 ex av Sacred 2 för en tid sedan, men tyckte det kändes segt i MP (det var MP jag köpte dom till) - och rejält buggigt.
Man får hoppas att detta är något som fixas till releasen av expansionen. Visar det sig bli bättre så köper jag nog den och ger spelet en ny chans (min sambo tjatar!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

1
Skriv svar