Batman-utvecklarna gör Hitman 5?

Medlem
Batman-utvecklarna gör Hitman 5?

Vore rätt konstigt om inte IOI gjorde det här spelet. Är ju ändå deras starkaste varumärke. Hoppas inte ryktet är sant.

Medlem

hm, vill att de gamla utvecklarna ska utveckla nästa spel också..

Medlem

Skulle väl vara bättre med IO men Rocksteady är ju inte så farliga så det blir nog bra i vilket fall som helst.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Med tanke på hur Batman verkar bli så tycker jag bannemig att Rocksteady kan knåpa med Hitman också, olika utvecklares versioner av en spelserie kan vara intressant!


signatur
Medlem

Dom nya utvecklarna kanske också kan göra ett värdigt Hitman men med tanke på vilket mästerverk fyran var så vore det tråkigt om dom skulle byta utvecklare.

Medlem
Skrivet av Slashneed:

Med tanke på hur Batman verkar bli så tycker jag bannemig att Rocksteady kan knåpa med Hitman också, olika utvecklares versioner av en spelserie kan vara intressant!

Arkham Asylum ser ut att bli ett riktigt kanonspel, men det är absolut inte samma typ av stealth-spel som Hitman är. Nu säger jag inte att Rocksteady inte är kapabla till att utveckla ett "äkta" stealth-spel men jag vill nog hellre se IOI fortsätta på sin guldserie, speciellt eftersom fyran är ett riktigt mästerverk.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Intressant...
Hoppas Jesper Kyd får göra musiken igen!

Medlem

Io gjorde inte så bra jobb på de tre sista Hitman, hela spelet gick att spela igenom på tre timmar... Minininjas är nog bättre för dem...

Helt ok enligt mig IO är ju enbart gamla. De har inte utvecklat serien tillräckligt dags att byta utvecklare till Hitman.


signatur
Medlem

Blood Money var ju underbart... Hoppas på en fortsättning från det

Inaktiv

Det bästa är att inte byta. Eftersom en annan utvecklare kommer inte att kunna hålla sig till den orginala. Iallafall så är oddsen imot och vinner ofta. Om det inte är trasig fixa inte, adda bara!

Medlem

Äsch! Vem bryr sig om Hitman!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vem vet? Kanske Hitmanserien äntligen får vettig ragdoll-fysik? Euphoria skulle vara härligt, till skillnad från den extrema fysik de tidigare spelen haft där folk gör 4 bakåtvolter tvärs över rummet om man knäpper dem med en pistol.

Medlem
Skrivet av Pirazy:

Vem vet? Kanske Hitmanserien äntligen får vettig ragdoll-fysik? Euphoria skulle vara härligt, till skillnad från den extrema fysik de tidigare spelen haft där folk gör 4 bakåtvolter tvärs över rummet om man knäpper dem med en pistol.

Möjligt att det var så i hitman 2 och 3. Men i hitman blood money var det icke så. Tyckte det var hyffsat i 4:an.

Och fysiken är knappast det viktigaste i det här spelet.

Medlem

Skulle gärna se större banor. Kanske att man får vara i ett flertal olika städer. Typ som i Assassins Creed. Göra det en blandning av Hitman och GTA, if you know what I mean. Kunna ta död på sitt mål på mängder olika sätt. Om man känner för att klättra upp på ett 50 våningshus för att skjuta ner sitt mål med ett prickskyttegevär, så varför inte.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Hitman är en av min favorit serier och jag tycker om Blood Money mest, säkert lirat igenom det 5-6 gånger och fått silent assasin på alla banor minst 2 gånger.

Enda egentliga nackdelen är att banorna inte håller i längden då man lär sig dem utan och innan efter några försök.
Skulle definitivt vara intressant om banorna vore större med flera uppdrag i ett och man kan ta i valfri ordning och ev. lite sido lönnmord och att vakter och civila var lite mer randomiserat.
Blir ganska segt när varje vakt/civil gör samma sak varje gång.

Medlem

Om det nu är så att IO Interactive inte ska göra Hitman 5 hoppas jag verkligen att dom använder samma person som gjort rösten till alla spel, För ett spel med Agent 47 och en annan röst hade bara blivit Epic Fail.

<--- Ett STORT Hitman Fanboy !!


signatur

dizzid1a. Say What?

Medlem

Dom ligger nog på samma nivå, kanske att gamla utvecklarna vet lite mer om sin sak men enligt mig gör det ingenting. Batman ftw!


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar