Testa Darkest of Days

Robot
Medlem
Testa Darkest of Days

Haha, kan bli kul


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem
Medlem

Kan bli kul?! Det är ju skit grymt!

Medlem

är synd att det var sånt där med tids resor i spelet


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Har sett fram emot det här under en längre tid.
Det är ganska fantastiskt vad de lyckats göra med den budgeten. Synd att spelet är så okänt bara. Att skjuta romare verkar vara jätteskoj ju


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

KoP
Medlem

Någon som har hunnit testa demot? Hur verkar det?

Medlem

Blir att tanka hem och testa.

Medlem

Första gången jag blir besviken torrenten ajaj det kommer väll igång... 0,5mb/s är lite när man är van vi 5mb/s.....

CX
Medlem

Lite kul. Jag gillar iden.
Men segt sikte och ganska linjärt.

Medlem

Musen segar som fan och det verkar inte optimerat ... varför släpper man en demo med såna "features" ?

Medlem

Finns 360 demot ute med???

Medlem

vyn känns jätte konstigt. det e som att man har lite zoomat läge hela tiden

Medlem

Tycker det var ett kul och mysigt demo, häftigt maskingevär man får skjuta med


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Sjukt mysigt spel får jag säga, kommer nog bli ett köp. Frågan är bara om jag köper det vid release eller i budgethyllan.

Medlem

Tycker det var stelt och budget , men conceptet är najs.

Medlem

är jag den enda som inte kan få det att funka? den kan visst inte hitta OpenAL32.dll säger den.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Om det är i samma klass som Call of Juarez så ska jag ha!

Medlem
Skrivet av depthless:

Om det är i samma klass som Call of Juarez så ska jag ha!

Inte i närheten... detta känns som ett budget spel (allt från grafiken till vapenkänslan), något som CoJ verkligen inte gör. Förväntar man sig ett spel i den klassen blir man besviken.

Det sagt så är idén bakom det här spelet rätt kul. Att man knallar omkring med moderna vapen på romartiden, då ens fiender har spjut och sköld... det är ett rätt kul koncept.

Medlem

Var ganska kul demo.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Demot var okey - inte mer. Hade gärna sett ett MP demo också.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Iden låter lame-som-fan, men får se...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Var ganska najs faktiskt. Kändes lite taskigt optimerat och det kan nog bli repetitivt efter ett tag, men jag ville iaf lira mer när demot tog slut.
Sen gillar jag humorn utvecklarna verkar ha. Försök läsa texten i instruktionsfilmen i slutet för lite lulz.

Medlem

Ballt spel men frågan är om det håller i längden... Någon som vet exakt vilka tidsåldrar man ska fightas i?

Medlem

Otroligt dåligt är det. Hade hoppats att det skulle bli bra men nej då. Hatar när dom tar över kontrollen och tvingar en att gå som dom vill.

Sen så ser alla gubbar exakt lika ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

Ballt spel men frågan är om det håller i längden... Någon som vet exakt vilka tidsåldrar man ska fightas i?

De två stora striderna blir industraliseringen av Sverige (du slåss mot giriga direktörer) och 70talet då du slåss mot staten genom med proggmusik.

De ville skippa kobåjsartiden, första och andra världskriget och vietnam och göra något nytt.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MonsterGuden:

Ballt spel men frågan är om det håller i längden... Någon som vet exakt vilka tidsåldrar man ska fightas i?

De två stora striderna blir industraliseringen av Sverige (du slåss mot giriga direktörer) och 70talet då du slåss mot staten genom med proggmusik.

De ville skippa kobåjsartiden, första och andra världskriget och vietnam och göra något nytt.

Men först världskriget komemr väl ändå vara med tror jag

FLOPP säger jag bara. Utvecklarna måste gått på droger.


signatur
1
Skriv svar