Videodagbok - Assassin's Creed II

Robot
Medlem
Videodagbok - Assassin's Creed II

ganska coolt at man kan köpa vapen nu

Medlem

Ett säkert köp säger jag! Verkar så mycket mångsidigare än ettan.

Medlem
Medlem

Hmm, betyder det att de har tagit bort funktionen för att stjäla kastknivar?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Spel där man får tjäna pengar och köpa saker får (iaf för mig) alltid en ökad livslängd, så det här ser jag som något väldigt positivt:)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Verkar ju helt klart mycket intressantare och mer mångsidigt än 1:an och att köpa vapen och"tjänster" är ju ett stort plus:)


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

De nämde ju att man kan nu stjäla (pengar?) från alla människor istället för att bara stjäla från banditer.

Inaktiv

Nice man får vell se om det blir ett givet köp ... för man är ju sugen på massa andra spel också

Medlem

Har tagit bort väldigt många spel från min önskelista senaste tiden pga pengar och tid som inte riktigt räcker till, men detta spel är inte ett av dem.
Detta blir nästan ett lika självklart köp som Mass Effect 2 och The Old Republic. Trodde faktiskt inte att Ubisoft skulle göra som Bioware gör med ME2 och verkligen lyssnar på konsumenterna vad de tyckte var dåligt, och sen lägger till ytterligare grejor.
Förväntningarna höjs

Medlem

Spännande att fixa en egen vapenarsenal


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Ser riktigt bra ut! Älskade ettan, trots dess monotona upplägg. Det här kommer nog bli ett kanonlir!

Medlem

Wow, tänk att dom insåg detta tillslut.

Ser iaf lovande ut, och det känns som att det blir mitt första spelköp till PS3an på över ett år.

Medlem

Ser ju helt klart mer intressant ut än ettan, men jag har fortfarande svårt att ta till mig det.

För det första har jag svårt att se Ubisoft gör ett mer tilltalande gameplay (vilket VERKLIGEN behövs). Fortsätter de i stil med det i ettan kommer den här delen bli exakt lika tråkig som förra efter ett par timmars speltid.

För det andra skulle jag verkligen uppskatta om de drog ner på allt det där sci-fi-dravlet. Jag älskar normalt sci-fi, men just "tillbakablickarna" i Assassin's Creed skulle klara sig utan alla de där "coola" sci-fi-effekterna. Det drar verkligen ner på helhetskänslan om ni frågar mig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skrivet av Jericho:

Spännande att fixa en egen vapenarsenal

Jo fast de har ju också sagt att man inte bär med sig hillebard och yxor utan bara avväpnar vakter och använder dem en kort stund ...
lite synd kanske men blir ju inte mycket assassin om man kommer springandes med en spik klubba


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Det enda som saknas är multiplayer!:( Men man kan ju hoppas på att det kommer;) Skulle vara skönt att spela mot och med andra.. T ex skulle man kunna ha ett spelläge där man ser hur många morduppdrag varje spelare kunde klara på typ 10min tycker JAG

Medlem

Ser som sagt betydligt mer lovande ut än originalet. Har förbokat detta till PS3 (så man får alla exklusiva bonus vapen) samt Uncharted 2. Detta ser ut att bli en riktigt bra höst.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

kan ju säga att jag kommer vara den rikaste lönnmördaren vida känd =).. sen om jag inte såg fel så fick man välja mellan kastknivar, pistolen och bomber? kommer två av dessa då kunna bäras samtidigt eller ska man välja en?


signatur

I have spoken..

1
Skriv svar