THQ: Vi trivs med vår position

Robot
Medlem
THQ: Vi trivs med vår position

Det verkar mörkt för EA, men samtidigt ska man inte underskatta EA. Dem är kapabla till allt möjligt.

kvn
Medlem

Hoppas på MMA, eftersom THQ bryr sig fan 0 om spelarna till spelet, Patchen fixade INGET förstörde bara mer. Hoppas på EA's support eftersom THQ är skrap

Medlem

Ser ut i bilden som om forrest griffin får stryk även i spelet? Såg ni hans fight mot Silva häromdan?? Vilken pinsam historia för Griffin? Gillar UFC spelet, men tycker ground game är för svårt i spelet så fighter blir oftast stående?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

HaZe303: Det är nog bara du som är dålig? Groundgame är ju verkligen svin simåelt om man bara tänker lite på vad man gör


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Undra om Griffin sprang iväg och grät även efter det slaget i spelet. Pinsam insatts mot Silva häromdagen, även fast silva troligtvis är världens bästa fighter just nu, med motstånd från GSP och Machida möjligtvis.

OnT; Bry


signatur

En styck signatur.

Medlem

Grymt rolig match att se ändock! (silva - griffin)
till ämnet dock, är riktigt nöjd över att EA inte har första tjing på allt.. Nyttigt med lite konkurrens

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ser ut i bilden som om forrest griffin får stryk även i spelet? Såg ni hans fight mot Silva häromdan?? Vilken pinsam historia för Griffin? Gillar UFC spelet, men tycker ground game är för svårt i spelet så fighter blir oftast stående?

Är det något tvångsbeteende att behöva avsluta varje mening med [frågetecken][smiley]?

(Det verkar smitta)

Medlem

Ganska kul i slutet på fighten när man hörde Dana White skrika utav bara helvete "Forrest, what the fuck!", när han sprang iväg.

Forrest måste ha varit i extremt dålig form, han brukar ju se totalt sönderslagen ut efter fighterna, men så illa trodde jag inte han skulle förlora.

Medlem

Eller så var han inte beredd på att Anderson skulle träffa honom med alla slag han slog och att forrest inte träffade nått. Sen slogs väll hans käke ur led med?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Hymer:

Eller så var han inte beredd på att Anderson skulle träffa honom med alla slag han slog och att forrest inte träffade nått. Sen slogs väll hans käke ur led med?

Forrest käke hoppade inte ur led.

Källla: http://mmamania.com/2009/08/09/forrest-griffin-suffers-possib...

Läs det uppdaterade på artikeln

Medlem

blabbs: Tack för infon


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv
Skrivet av kvn:

Hoppas på MMA, eftersom THQ bryr sig fan 0 om spelarna till spelet, Patchen fixade INGET förstörde bara mer. Hoppas på EA's support eftersom THQ är skrap

Suck! Så du hoppas på ett spel du inte vet något, eller väldigt lite om, och ur denna mycket tunna logik klassar du därmed THQ's UFC som skräp?

Sheat... antingen har du guldfiskminne eller aldrig på allvar spelat EA SPORTS-titlar.

Bring it on EA, får se vad ni går för.

kvn
Medlem
Skrivet av Pstar:
Skrivet av kvn:

Hoppas på MMA, eftersom THQ bryr sig fan 0 om spelarna till spelet, Patchen fixade INGET förstörde bara mer. Hoppas på EA's support eftersom THQ är skrap

Suck! Så du hoppas på ett spel du inte vet något, eller väldigt lite om, och ur denna mycket tunna logik klassar du därmed THQ's UFC som skräp?

Sheat... antingen har du guldfiskminne eller aldrig på allvar spelat EA SPORTS-titlar.

Bring it on EA, får se vad ni går för.

Så du säger att Fight-Night serien var skräp ?
du säger att jag tyckte THQ's UFC spel var skräp. Jag menade att deras support suger.

Sheat... Antar att du är gravt invalid.

Jag antar att EA's MMA spel är mer fysik-drivet samt att de redan har en etablerad kampsport spelserie så de lär ha lite insikt vad som skall göras för ett REALISTISKT spel .De har ett par duktiga fighters redan på skrivet till spelet.

Som MMA fan är jag lite besviken på UFC spelet men det är fortfarande ett bra spel.

Medlem
Skrivet av HaZe303:

Ser ut i bilden som om forrest griffin får stryk även i spelet? Såg ni hans fight mot Silva häromdan?? Vilken pinsam historia för Griffin? Gillar UFC spelet, men tycker ground game är för svårt i spelet så fighter blir oftast stående?

Tack för spoilernD:D:D:D::D:D, jag ska bara hoppa från en bro nu :D:D:D:D

haha nää men nu hade jag redan sett galan, men sist det var snack om UFC specifikt nummer 100 som man hade sett fram emot ett bra tag fast inte kunnat se den live tack vare jobbet
så var det någon lorre som glömde lägga spoiler tagg på huvudmatcherna.. då blev man inte glad alls

så tänk på det nästa gång så skulle det vara uppskattat ! peace

1
Skriv svar