World of Warcraft kunde blivit mörkare

Robot
Medlem
World of Warcraft kunde blivit mörkare

Som jag trodde.

Mycket kasst att det inte blev det dock...


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

Vet inte om majoriteten av folk hade gillat det, men jag skulle definitivt giillat det mycket mer... och fixa inte det som inte är trasigt etc? öhh kommer dom själva ihåg warcraft 1&2? dom var väl ganska "mörka" jämfört med cartoon network uppföjlaren.

Medlem

Hade nog vart mkt bättre! Kanske sj hade spelat det då :/, näääääääää för äckligt stridssystem.

Medlem
Skrivet av koboii:

Vet inte om majoriteten av folk hade gillat det, men jag skulle definitivt giillat det mycket mer... och fixa inte det som inte är trasigt etc? öhh kommer dom själva ihåg warcraft 1&2? dom var väl ganska "mörka" jämfört med cartoon network uppföjlaren.

Mörkt och mörkt... http://i.idnes.cz/bw/22/warcraft2_1.jpg

Warcraft har aldrig varit mörkt. Det är Diablo som är mörkt.

Deras hemliga MMO kanske blir mer mörkt och vuxet?

Medlem

Det här låter som något de kan göra som en uppföljare till WoW jag skulle helt klart testa spelet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

jaha, ja hade de gjort som de tänkt hade jag nog själv suttit i Wow träsket nu

Medlem

Skulle varit sjukt bättre än vad det är nu. Nu suger det ju!


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

ro
Medlem

Ska vi chansa på att deras nya MMO blir, förhoppningsvis, lite mörkare och vuxnare?

Medlem

Suck, blizzard som bara mjölkar varumärken

Medlem

så dom tänkte göra något speciellt och något sådär unik men gjorde en "blizzard" istället? Är inte direkt förvånad, ett nytt blackthorn plx om ni ändå ska hålla på att förpacka era gamla produkter i nya kartonger?

Medlem

"Det kändes inte som Azeroth. Det vore som att ändra Darth Vader från en stor, läskig dödsriddare i framtiden till ett litet barn. Åh, ursäkta, de har visst redan gjort det."
Klockrent!

Medlem
Skrivet av ro:

Ska vi chansa på att deras nya MMO blir, förhoppningsvis, lite mörkare och vuxnare?

En värre rip-off av Warhammers universum än vad det redan är?

Medlem

Då skulle det väl vara world of starcraft.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Det hade vart grymt iaf

Medlem

Spelar ingen roll hur de gör... folk klagar ändå.

Medlem
Skrivet av Exxo:

Spelar ingen roll hur de gör... folk klagar ändå.

Haha, verkligen. Är inget stort fan av WoW längre, även om jag spelade lite förut, men med tanke på den enorma spelarbasen så verkar de ju inte ha tänkt fel.

Medlem

Nej det blev inte speciellt mörkt, det blev ett spel där det ser som om juletider alltid råder, lite Disneykänsla...

Medlem

fy fan att de slängde den iden.

WarCraft II är fortfarande bäst i serien.

Medlem

Hm... mörkt... eller ljust... är det verkligen just det "visuella" de pratar om? O.o Verkar iallafall vara det som alla alltid hakar upp sig på.

Jag förstod det som om det var hela "storyn" de hade kunnat göra "mörkare".

Skrivet av Exxo:

Hm... mörkt... eller ljust... är det verkligen just det "visuella" de pratar om? O.o Verkar iallafall vara det som alla alltid hakar upp sig på.

Jag förstod det som om det var hela "storyn" de hade kunnat göra "mörkare".

Det ena brukar iofs oftast hänga ihop med det andra.

Medlem

Största frågan måste vara: Varför säger de detta nu?

Medlem

Jag tycker att spelet blev lite mörkare med nyaste expansionen. Death Knights start zon med quests är ganska mörk.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem
Skrivet av Gottn:

Skulle varit sjukt bättre än vad det är nu. Nu suger det ju!

håller med....fast spelar det jhu men då är det mest för tidsfördriv och max 1 timme om dagen: s klarar inge mera..:/


signatur

Spela spel är kul ibland.

Inaktiv
Skrivet av Kerrai:

Suck, blizzard som bara mjölkar varumärken

Mjölkar varumärken? ...lust att specifiera dig vad du menar med det?

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Kerrai:

Suck, blizzard som bara mjölkar varumärken

Mjölkar varumärken? ...lust att specifiera dig vad du menar med det?

Blizzard har väl en ko med dom döpt till Varumärke och när dom sen behöver mjölk till eftermiddagskaffet så mjölkar dom den. /shrug

Medlem

Hade det varit mer i stil med vad filmerna visade till 2:an hade det varit väldigt mycket mer intressant.

Men men, allt som är väldigt populärt är i allmänhet saker som riktar sig till alla målgrupper.

Inaktiv

Tycker inte det blev bra

Medlem

Snacka går ju, men när det kommer till kritan är det $$$ som gäller...

123
Skriv svar