Se storyn i Section 8

Robot
Medlem
Se storyn i Section 8

Vart inte ett dugg lockad av den här filmen, var väldigt sugen när jag läste om spelet och såg bilderna som släpptes men inte längre!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Detta skall spelas som bara den i mp om det blir bra. Verkar ha en skön HUD också.

Medlem

Wow. Jättetuffa amerikanska marinsoldater i 150kg powerarmor med stora vapen som krigar mot utomjordingar. Var får de alla idéer ifrån egentligen?

Medlem

Håller helt med Wartex.
Ge mig mgs eller typ final fantasy, dom har story som ingen annan.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Wow. Jättetuffa amerikanska marinsoldater i 150kg powerarmor med stora vapen som krigar mot utomjordingar. Var får de alla idéer ifrån egentligen?

Nu fick du de att låta som Starship Troopers... eller vänta, det såg ju ut som de!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

lol vad dåligt detta verkar vara :S jag hade hopp faktiskt och jag är skeptisk till scifispel eftersom de alltid bara vräker äckel teknologi och inte bryr sig om att vara något realistiska. Mass effect gjorde ett försök i alla fall (Creation of conscious AI requires adaptive code, a slow, expensive education, and a specialized quantum computer called a "blue box, lol)

Okej scifi kanske inte ska vara realistiskt, det är inte riktigt så jag menar, jag vill bara ha trovärdighet och denna film gav varken bra känsla för styr och spelmekanismer samt miljö och omgivning/personer.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem
Skrivet av Divion:

Detta skall spelas som bara den i mp om det blir bra. Verkar ha en skön HUD också.

Absolut, inte alls intresserad av sp när det kommer till det här spelet utan det är mp delen som ser mest intressant ut.


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Wartex:

Wow. Jättetuffa amerikanska marinsoldater i 150kg powerarmor med stora vapen som krigar mot utomjordingar. Var får de alla idéer ifrån egentligen?

Nu fick du de att låta som Starship Troopers... eller vänta, det såg ju ut som de!

Precis - Starship Troopers, som i boken av Robert E. Heinlein, inte som i filmen (där dem saknar power armor).

Medlem

Är det så att om en börjar gnälla i en tråd så gör de andra det automatiskt också? Verkar trendigt

Medlem

Nu fattas de bara Skinnies och Rodger Young så är de här spelet komplett!

Oh, förlåt, jag menade ripoffen...


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Sluta klaga, spelet ser ju åtminstånde OK ut


signatur

Game long and prosper

Medlem

intressant....dock är man osäker på storyn....skulle nog föredra en story som är djupare som t.ex Kingdom Hearts....där snackar jag story


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

ser lite ointressant ut

1
Skriv svar