Se Johnny Cash i Guitar Hero 5

Robot
Medlem
Se Johnny Cash i Guitar Hero 5

Johnny Cashs awesome level är över 9000.


signatur

What else could I say?
Everyone is gay.

Inaktiv

skulle inte förvåna mig om man var tvungen att betala extra om man skulle kunna spela som honom.

Medlem

Skulle väl föreställa en yngre Johnny Cash, inte så som jag brukar minnas honom. Såg mer ut som Benicio Del Toro eller Max Payne imho...

Medlem

Hoppas dom har fler låtar av Johnny Cash i Guitar Hero 5. Fler än bara Ring of Fire (som förvisso är bland mina favoriter men ändå)


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem
Skrivet av Sc00pZ:

Johnny Cashs awesome level är över 9000.

Oj. Vad använder du för skala då?

Medlem

Undrar hur mycket pengar han får för det..

Medlem
Skrivet av Loading:

Undrar hur mycket pengar han får för det..

Ja du han själv lär ju inte få så mycket för att han är DÖD sen någrar år tillbaka..men kanske hans barn får nåt..who knows

Medlem
Skrivet av Loading:

Undrar hur mycket pengar han får för det..

"Han" får nog inte särskilt mycket iochmed att han dog för några år sen (2003). Men skivbolagen lär väl få en hel del pengar.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Johnny Cash gjorde en hel del bra låtar,
filmen med joaquin phoenix som spelar Johnny Cash är riktigt bra, och man får en bra inblick i cash´s rätt så vilda liv.

Filmen heter Walk the line.

Medlem
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Loading:

Undrar hur mycket pengar han får för det..

"Han" får nog inte särskilt mycket iochmed att han dog för några år sen (2003). Men skivbolagen lär väl få en hel del pengar.

Var ett lågt skämt i från mig. Synd att ingen förstog det bara.

Medlem

Cash is KING! Blir kul..

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Loading:

Undrar hur mycket pengar han får för det..

"Han" får nog inte särskilt mycket iochmed att han dog för några år sen (2003). Men skivbolagen lär väl få en hel del pengar.

Var ett lågt skämt i från mig. Synd att ingen förstog det bara.

det var väl så att ingen uppskattade det och därför valde dom att se dig som ointelligent hellre.

själv tycker jag det är nice fast ändå inte eftersom han inte lär ha sagt innan han dog att det var ok.

Medlem
Skrivet av Loading:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Loading:

Undrar hur mycket pengar han får för det..

"Han" får nog inte särskilt mycket iochmed att han dog för några år sen (2003). Men skivbolagen lär väl få en hel del pengar.

Var ett lågt skämt i från mig. Synd att ingen förstog det bara.

Att vara ironiskt på nätet, är inte direkt lätt om man inte gör det med stil!

Skrivet av Loading:
Skrivet av darkthunder:
Skrivet av Loading:

Undrar hur mycket pengar han får för det..

"Han" får nog inte särskilt mycket iochmed att han dog för några år sen (2003). Men skivbolagen lär väl få en hel del pengar.

Var ett lågt skämt i från mig. Synd att ingen förstog det bara.

Jäkligt lågt imo man skämtar inte om snubben som var större än Elvis. :\:down:


signatur
Medlem

OMG! OMG! DETTA KANSKE BLIR MITT FÖRSTA GUITAR SPEL! Men fan denna legenden förtjänar ett eget spel! För i helvete!

Han är störst! Större än Elvis faktiskt! Man in Black! Jag som inte ens älskar Country musik blev förälskad i hans musik första gången jag hörde den!

Och det ni! Att en musiker kan få över mig och folk som inte ens gillar genren i fråga...Det är ingenting annat än genialiskt mästerligt!

Roligt att han dyker upp i 5an då jag nämnde i tidigare nyhet att jag ville ha Johnny Cash i ett GH spel!

The Man in Black!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

OMG! OMG! DETTA KANSKE BLIR MITT FÖRSTA GUITAR SPEL! Men fan denna legenden förtjänar ett eget spel! För i helvete!

Han är störst! Större än Elvis faktiskt! Man in Black! Jag som inte ens älskar Country musik blev förälskad i hans musik första gången jag hörde den!

Och det ni! Att en musiker kan få över mig och folk som inte ens gillar genren i fråga...Det är ingenting annat än genialiskt mästerligt!

Roligt att han dyker upp i 5an då jag nämnde i tidigare nyhet att jag ville ha Johnny Cash i ett GH spel!

The Man in Black!

Det har varit länge känt att låten skulle finnas med i spelet. För övrigt jeppe95 så återfanns Ozzy Osbourne, sångaren i Paramore, Sting och trummisen i blink182 med i World Tour utan extra kostnad sen någon snubbe som jag inte kommer ihåg.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Cash is King!!
Grymt att GH på senare tid har släppt och blivit lite mer mainstream, det tror jag de vinner på.
Sen måste man ju säga att de har fått till movsen rätt bra som JC brukade göra/lira..

Medlem

JC hade gett det här spelet fingret och bett dom FO, men visst, det behagar säkert någon...

Medlem

Brolle Jr!
Det tänkte jag när jag såg bilden och tyckte att "Nu jävlar har det gått längre än för långt med denna jävla gitarr hero hysteri"
Som tur va va det ikke tv4 drönaren Brolle.
Men jävlar vad dom mjölkar ur plastukulele-spelen.
Hur kul kan det vara i längden att stå och hyvla på den dära?
Trummorna va första gången jag såg nån vett med hela.

Medlem

Tycker det är ganska överskattat det här med GH spelen och guitarrer och skit. Visst, det är roligt på en fest eller när man är flera och då någon gång. Spela det här hela dagarna vette fan....

Sen alla spel som släppts och allting... Nej....


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

coolt johnny cash är bra

Medlem

JOHNNY CASH!!!!!


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar