Grafikkortstävlingen avgjord!

Robot
Medlem
Grafikkortstävlingen avgjord!

Grattis! Bra motivation

Medlem

Grattis! Håller med (även om den självklart inte var lika bra som min motivation)

Medlem

LOL


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

grattis!, är likte nyfiken på hur många det är som deltar i tävlingar som denna.

Inaktiv

Klockren motivation!

Medlem

Grattis till vinst och håller med som ovan... bra motivation


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Jag skulle vilja veta var det står att alla grafikkorten har stöd för W7?
Om man läser på forum och gör lite sökning så är det folk som skriver att deras kort inte funkar som det ska i W7 :/

Är det inte ett bra grafikkort eller?
Har tänkt att köpa ett likadant (http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=484616)

Medlem

man kan ju inte säga mer än gratis och grattis ^^

Medlem

Grattis Jonas!

Medlem

grafikkortet har faktiskt 666mhz läste jag i en recension :S och inte 680. Well kanske var ngn annan tillverkare då

Medlem

Ja det är väl bara att säga grattis då, som ovan nämt bra motivation.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

bra motivation, värdig vinnare, grattis!


signatur

PSN: japp :)

Medlem

På hemsidan står det att det är 680. Läs på tillverkarens sida istället för recensioner.

Motiveringen var allt annat än originell, men grattis. ^^

Medlem

Detta är annat än Sweclockers också där det tar flera veckor innan man får nån vinnare. Här tog det 11 timmar = Bra FZ


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

Haha, det var nästan på pricken min motivation, fast jag skrev att historiska museet var intresserade av att köpa mitt Geforce MX 440 för att studera det och se hur folk levde på den tiden då grafikkortet var populärt. Great minds think alike. Hatten av till vinnaren! Grattis!

Medlem

Snacka om att det bara tar en random ur gänget..


signatur

AYY LMAO

Medlem

Grattis till vinsten. Motiveringen fick mig att skratta.

Grattis


signatur

Mess with the best, die like the rest. ^^

Medlem

Grattis till Vinsten !
(att vinna är kul, undrar bara hur man gör...)

Medlem
Skrivet av LeeWander:

grafikkortet har faktiskt 666mhz läste jag i en recension :S och inte 680. Well kanske var ngn annan tillverkare då

Om du läste noga vad FZ skrev här, så ser du att det står "Specifikationer" och sedan "680 Mhz GPU Clock".


signatur
Medlem

Stort grattis till vinnaren!


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Läser man ett antal Recensioner och läser på XFX´s hemsida så kan man få fram det svar man själv vill, Kortet finns nämligen i ett antal verisoner;
alla kallade " XFX Geforce GTX 260 Black Edition"
ATT detta kort var överklockat gav en indiktation på att det inte var ordinarie och därför "kan" svaret vara rätt.

OM man vill vara bussig och korrekt så ger man "100% säker fakta" om detta nu var ett måste... men som de flesta tävlingar handlar det om att Vara bussig och snäll mot oss läsare och svaret på frifrågan är om möjligt viktigare än korrekt information då detta är för att roa en del läsare, inte som jag alltid gör, står det vad du tänker göra så skriver jag det, inte vad jag kan fantisera ihop, för är det detta så skulle åtminstonde JAG skriva just det, ""fantisera ihop vad som helt som låter "roligt"" För detta är det viktigaste...

Tävlingar är som sagt frivilliga, man måste inte delta !

Att vinna är väldigt svårt, vad svaren än må varit.
(%-chansen är liten)

Den som vinner är... väldigt lycklig lottad, Ingen av oss läsar kan kräva någonting, detta är inte en statlig myndighet eller privat klubb, Sajtens ägare ger priset till dem de så önskar...
DET är dem fritt... ( rätt eller fel, det är deras val )

Jag gör skillnad på att gratulera vinnaren och klaga på sättet tävlingen görs... därav 2 inlägg.

p.s. lycka till alla i nästa "tävling" d.s.

Inaktiv

Jag hade väldiga problem med sista frågan, först tänkte jag oj jag vill gärna vinna ett gtx 260.

Sista frågan, vad ska du göra med ditt gamla grafikort om du vinner... Uhm.

Sitter en gtx 295 i burken.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Grattis grattis.

Medlem

vad hände med 13:37 posten?

Inaktiv

GZ! Nästan samma motivation som mig, hade dock fel på sista frågan

Inaktiv

Grattis till vinsten. Hade iaf rätt på alla frågor så jag är mega nöjd!

Medlem

Dessutom är väte bättre än kväve vid extrem klockning.. Om man har pengarna det vill säga.

12
Skriv svar