Demo av Batman: Arkham Asylum släppt

Robot
Inaktiv
Demo av Batman: Arkham Asylum släppt

Jahapp, då får man boka om till 360.

Medlem

jösse mig 2gb demo? det måste fan va en lång demo isåfall.

Medlem

Nyss spelat igenom det. Enligt mig äntligen ett batman spel värt namnet, detta kommer att bli riktigt bra tror jag. Väntar på release (i september till pc)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Det var riktigt kul till ps3an!


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Öhh, vad var det för tjej? såg ut som jokerns brud.

Medlem
Skrivet av jeppe95:

Öhh, vad var det för tjej? såg ut som jokerns brud.

Harley Quinn möjligtvis?

Inte hunnit testa demot än, får se om PS3ans nät strejkar fortfarande, det var riktigt kul när jag lira det i Amerikat dock!


signatur
Medlem

Kanon kul! Benjamin!

Medlem

Na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, na, Batman!


signatur

It is a mistake to think you can solve any major problems just with potatoes.

Medlem

Åh fy helvete vad bra det var! Augusti kommer bli en lång månad känner jag!


signatur
Medlem

fan va grymt demo!

Medlem

Grymmt bra demo

Medlem

"Some files were corrupt - Please download a fresh copy and try again"

Skulle tankat den via torrent så slipper man sånt.

Kommer testas. Fick en varning vid installationen, tydligen kan mitt RealTek ljudkort skapa problem i spelet. Är trevligt att de är uppriktiga och så men det låter ju inte bra.

Medlem

Positiva kommentarer! Får väl ta och fiffla hem det på något vis. :>


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Saben:

Positiva kommentarer! Får väl ta och fiffla hem det på något vis. :>

Fiffla? Demot ligger ju rakt framför näsan.


signatur
Inaktiv

Fy för vad kul det var!
Invisible predator läget är roligare än något annat stealth spel på länge. :>


signatur

PSN - Addeproffs

Inaktiv

Spelet är väldigt najs men demot är så jävla dåligt... hur många gånger fick man fightas ? 3-4? och man fick inte ens möte det där bossen... alla andra demo spel jag kört får man möte nån liten boss

Medlem
Skrivet av AhmedW5:

Spelet är väldigt najs men demot är så jävla dåligt... hur många gånger fick man fightas ? 3-4? och man fick inte ens möte det där bossen... alla andra demo spel jag kört får man möte nån liten boss

QQ more plox

Medlem

Själv måste jag få hem mitt nya moderkort innan jag kan sätta ihop min speldator o sen kunna testa demot.

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av AhmedW5:

Spelet är väldigt najs men demot är så jävla dåligt... hur många gånger fick man fightas ? 3-4? och man fick inte ens möte det där bossen... alla andra demo spel jag kört får man möte nån liten boss

QQ more plox

/agree, Batman är mer än bara slagsmål och det är trots allt ett demo, köp spelet för bossarna grabbarn!


signatur
Inaktiv

Det var riktigt kul, ett köp man ser fram emot.

Medlem

1 månads försening till pc haha vilken överraskning då! Ne ledsen att säga det till er PC älskare men det verkar som om att det är konsol som gäller ifall om man vill spela de senaste spelen på relase.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Fick ner det på någon timme och håller på att installera det nu. Återkommer... kanske.


signatur

SneL fezt heSt

Medlem

2 gb demo Undra va det färdiga spelet ligger på ^^ 20 gb ?

Medlem
Skrivet av jimbow1234:

2 gb demo Undra va det färdiga spelet ligger på ^^ 20 gb ?

Mitt färdiga spel kommer ligga på en Blu-Ray skiva, så det så


signatur
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

1 månads försening till pc haha vilken överraskning då! Ne ledsen att säga det till er PC älskare men det verkar som om att det är konsol som gäller ifall om man vill spela de senaste spelen på relase.

Jag kan gott vänta med tanke på att förseningen ger en massa ögongodis (PhysX)


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

tog ca 1 timme för mej, självklart ska skiten krångla vid installationen "some files are corupt pls download a new copy" eller ja typ något sånt.

Inaktiv

Väldigt kort demo tyvärr men väldigt skoj, gillar stealth elementen rätt så rejält och påminner en aning lite om Metal Gear Solid.

Medlem

Blir förvånad, jag tyckte spelet var katastrof.
Man tryckte på en knapp och batman gjorde en combo utan dess like som slutade i slowmotion, och som alltid slutar i slowmo. Det var coolt de första 2-3 gubbarna. Nej jag hoppas det kommer något riktigt spel snart.

Skriv svar