Nya spel från Activision avslöjade

Robot
Medlem
Nya spel från Activision avslöjade

hoppas på en uppföljare till goldeneye

Medlem

filmlicencespel brukar n'stan alldrig bli bra


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Kom igen nu Activision. Ni får gärna arbeta på fler fps spel! Det har ju alltid varit eran starka sida


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

-____________- jag trodde det skulle vara nåt bra, men så är det filmlicensspel. Q_Q

Inaktiv

Det enda bra james bond spel som jag vet är agent under fire. spelade det mycket i yngre dar. rouge agent var verkligen värdelöst.

Medlem

Hmm, bådar det här gott eller är det tvärtom, vad förtäljer det förflutna oss?

Inaktiv

har aldrig spelat nåt spiderman spel men det är väl mer ett barn spel.men golden eye spela jag med kompisar på gamecude å de va ju kul så man hoppas på en bra uppföljare till det. men vrf är det blizzard med?I nyheten

Medlem
Skrivet av robba94:

men vrf är det blizzard med?I nyheten

De har gått ihop och bildat Activision Blizzard.

Inaktiv
Skrivet av ReactoR:

De har gått ihop och bildat Activision Blizzard.

Vilket är det sämsta namnet någonsin.

Dessutom var det inte ens de som gick ihop, utan Vivendi Games och Activision.

Medlem

Jag tycker Everything or Nothing är bra, och hur kul som helst, är jag helt ensam om det?

Medlem
Skrivet av NoName:

Jag tycker Everything or Nothing är bra, och hur kul som helst, är jag helt ensam om det?

Riktigt kul spel. De gick väl även att lira coop?
De flesta bondspelen är/var ganska roliga. Så som Night fire, senaste film licensspelet.

Tänk på att många bond spel inte är filmlicens spel.
Är väl istort sätt bara golden eye och quantum of solace som är.

Medlem

Så länge det inte är spel baserade på filmer så är det okej Så länge det inte är spel baserade på filmer så är det okej.
Men Spider-man spelet kan nog vara risk att det blir baserat på Spider-man 4 (om den kommer någongång nästan år).
Den borde väl ha varit något snack om redan nu isåfall tycker man, men man vet ju aldrig. Den skulle ju komma antingen 2010 eller 2011 har jag hört.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv
Skrivet av zaturas:

hoppas på en uppföljare till goldeneye

Ett av dem roligaste pvp på konsol lol, vet inte om jag skulle palla en uppföljare

Medlem

Jag tycker i ärlighetens namn att Bond-spelet Quantum of Solace var spelvärt. Känns ungefär som ett kostymbeklätt CoD4 rent spelmotormässigt. Upplevelsemässigt var det ok, stundtals ganska "meh", men helt klart spelvärt.

Inaktiv

Båda företagen har aldrig släppt en bra spel förutom WC2 när det var nytt, tack för mig.

Medlem

Ett nytt River Raid skulle vara sköj.

Medlem

Inga intressanta titlar


signatur

Game long and prosper

AW8
Medlem

How to Train Your Dragon. Låter JÄTTE intressant.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Varför envisas med att fortsätta utveckla filmlicensspel? Kan knappast sälja bra. Activision har gått ner sig. Skärpning!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Varför envisas med att fortsätta utveckla filmlicensspel? Kan knappast sälja bra. Activision har gått ner sig. Skärpning!

Haha, vilken värld har du levt i det senaste decenniet? Dåliga filmlicensspel är det som säljer bäst, annars skulle de inte fortsätta göra dem.

Activision har väl aldrig varit några riktiga höjdare till utgivare, kvalitetsmässigt? Visst har de släppt en hel del grymma spel, men de överskuggas av de oändliga klonerna av dåliga multireleaser som de har släppt också.

Medlem

Äh ge oss ett nytt goldeneye med inhopp av Cate Archer så tar jag en paus från dow2, d3, sc2 och CSS.

1
Skriv svar