Sju filmer från DJ Hero

Robot
Medlem
Sju filmer från DJ Hero

Kan vara kul för dem som gillar den här sortens musik men jag tycker att det här bara är en dålig kopia av Guitar Hero .


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har tidigare skrattat åt det här spelet, men det såg faktiskt lite halvintressant ut in-game Va skön musik också


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

hahah


signatur

a"C"RED -

Medlem

Skrattade gott åt kontrollen när man fick se den första gången och dessa videos fick inte upp mitt intresse för spelet något. Nej ge mig Alpine Legend istället

http://www.xbox.com/en-GB/games/a/alpinelegend/

/ LordDaimos

Medlem

Dåligt utbud av musik och ser att vara jävligt simpelt.


signatur

<3

Medlem

I mina ögon ser det här 10x mer intressant ut än det kommande Guitar Hero. Här är det i alla fall något som är lite nytt, istället för att bara slänga ihop ett par nya låtar och smälla på ett nytt omslag. Med det sagt så är jag inte speciellt säkert på att jag kommer införskaffa det. Har tröttnat på den här typen av spel. De är roligast på fest, men det finns mer lättillgängliga titlar som faktiskt är ännu mer underhållande.

Och för de som klagar på musiken... Sluta vara så trångsynta. Ni behöver inte gilla musiken, men att kalla det skit är bara barnsligt. Vi har alla olika musiksmak.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

gillar att justice är med. lite electro house skulle vara nice.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

I mina ögon ser det här 10x mer intressant ut än det kommande Guitar Hero. Här är det i alla fall något som är lite nytt, istället för att bara slänga ihop ett par nya låtar och smälla på ett nytt omslag. Med det sagt så är jag inte speciellt säkert på att jag kommer införskaffa det. Har tröttnat på den här typen av spel. De är roligast på fest, men det finns mer lättillgängliga titlar som faktiskt är ännu mer underhållande.

Och för de som klagar på musiken... Sluta vara så trångsynta. Ni behöver inte gilla musiken, men att kalla det skit är bara barnsligt. Vi har alla olika musiksmak.

De finns ju de som säger att filmlicensspel är skit, jag tror säkert de finns någon som gillar de spelen med.
Att kalla något för skit är en ganska tydlig signal för att vissa på ett subjektivt sätt vad man anser om en viss sak, då vi har som sagt olika musiksmak.
Själv så tycker jag att GH5 ser högst intressant ut då musiklistan verkar vara fett bra. (oj oj nu känner jag barndomen komma tillbaka, fett måste ju klinga barnsligt)
Själv så tycker jag inte scratchande och införandet av ännu mer repetiva loopar i låtar är så roligt att göra sen så är de ju ganska bajsig låtlista än så länge eller hur? (Hur vågar jag skriva bajsig?! All min cred måste ju försvinna nu.)


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Någon som vet hur spelet fungerar?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Skräp


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem
Skrivet av Jericho:

Någon som vet hur spelet fungerar?

Tja, det verkar som när pilarna kommer så ska man "scratcha" kontrollen upp och ner medans man håller in färgknappen. Sen det där "Euphoria ready" som dök upp ibland verkar vara spelets star power.

Sen när han spolade tillbaka en snutt av låten i Public Enemy videon och lät Flavor Flav ropa några saker ger säkert stilpoäng som påverkar ditt betyg.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Gillar inte musiken. Det är sån musik som ofta spelas ute på de flesta dansställen (iaf i Uppsala där jag bor). Själv föredrar jag trance och dylikt, även om det i detta fall vore rätt udda å scratcha skivor till. Instämmer att det säkert kan vara kul på en fest om man sitter med ett gäng.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Helskön musik juh
Schysst med Gorillaz remixen man fick höra litekranna

Medlem

låtarna är sjuukt sköna, riktigt bra mashups.


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Wow.. turdness on a record. Hur kan detta vara intressant? O_o

Medlem

Helt sjukt, snacka om att sälja ut sig
Iaf enligt mig, vad ligger priset på en sån här igentligen?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

AW8
Medlem
Skrivet av Hardboiled15:

Kan vara kul för dem som gillar den här sortens musik men jag tycker att det här bara är en dålig kopia av Guitar Hero .

Ja, jag hatar Guitar Hero eftersom jag gillar hip hop. Men ändå orkar jag inte ett spel där man låtsas spela musik, även om det innehåller den musik jag tycker om.

Antagligen kommer jag att tycka bättre om det här än Guitar Hero och Rock Band och sånt skit - men jag kommer ändå inte spela det här spelet.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

Ser extremt trist ut.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

jävlar vilket skräp dom kokat ihop.

Medlem

Jaja det blir nog kul för dom som gillar Hip Hop

men man vill ju inte lägga ut 1199 kr för ett litet turntable med dåliga kontroller 3 knappar wtf

Medlem

Skitmusik, var är all riktig dj-musik som armin och tiesto?


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar