Se handgemäng i Champions Online

Robot
Inaktiv
Se handgemäng i Champions Online

skulle va skojj att testa betan! är upp signad nu så ^^

Medlem

Ser riktigt kul ut


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag är i betan nu. riktigt skoj.
Speciellt character creatorn, man kan sitta i timmar och fixa till sin gubbe.

Medlem

Jag är med i betan och det är småroligt. Men förbered er på att ni kommer känna igen i princip allt inklusive spelmotorn från City of Heroes. Förutom att det är cell-shadat och snyggare så är resten i princip samma motor.
Jag ger det 6/10. Det saknas väldigt mycket för att få det att gå från småtrevligt till riktigt mysigt. Tyvärr det jag avskyr mest är det rent ut sagt groteskt fula UI som de använder. Det är svårt att läsa texter, ikoner hoppar upp och stör, och inventoriet är nog det fulaste någonsin. Finns inte ens en paper doll! Va!?

Medlem

Tycker Champions Online är grymt mycket bättre än City of Heroes/Villains. Stridssystemet är precis det jag gillar, har man kraften att manipulera elementen så vill man ju att normal attacken ska vara eldbollar eller liknande, precis så är det i champions. Till skillnad från CoH/V där man är en eldbaserad mutant eller dylikt och skjuter en eldboll sen springer fram och börjar boxas...

Och som Kraver sa, character creation är helt underbar! Efter att jag fick ner klienten och drog igång den för senaste testperioden så satt jag i drygt 2 timmar och lekte med design på hjälten, försöka göra en kopia på Ironman är lättare sagt än gjort men satan va lik den blev(enda skillnaden va att guldfärgen fick bli metallic gul). Sen vart det 3 minuter med att skjuta utomjordingar med mina laserkanoner i händerna innan testperioden tog slut men satan va roligt det var.

8.7/10 än så länge om man ska sätta en siffra på det, lite småbuggigt ännu eftersom det är beta men det går att jobba sig runt. Och om man stöter på nåt alternativ som inte fungerar så känner spelet av det och skickar en notis till admins automatiskt, samma sak om den känner att man får låg fps när man spelar så justerar spelet inställningarna så man fortfarande får snyggast möjliga grafik med bättre flyt. Riktigt bra gjort av Cryptic Studios må jag säga.

Medlem

CO är underbart, längtar tills nästa play test imorrn


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Signade upp mig till betan för jag vet inte hur länge sen men jag har inte fått ett godkännande än så jag antar att jag får hålla mig tills att spelet släpps såvida jag inte köper en life-time subscription vilket inte kommer att hända.

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Signade upp mig till betan för jag vet inte hur länge sen men jag har inte fått ett godkännande än så jag antar att jag får hålla mig tills att spelet släpps såvida jag inte köper en life-time subscription vilket inte kommer att hända.

Open beta startar den 17,


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Haha, sicken löjlig film. Seriöst, playdofigurer med kass "hårdrock" som soundtrack. Nä, jag blev inte alls sugen.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av Guzilla:

Signade upp mig till betan för jag vet inte hur länge sen men jag har inte fått ett godkännande än så jag antar att jag får hålla mig tills att spelet släpps såvida jag inte köper en life-time subscription vilket inte kommer att hända.

Open beta startar den 17,

Nice, Bra att veta. Tackar

Medlem

För en sekund trodde jag det handlade om allsvenskan...

1
Skriv svar