Wolfenstein filmat

Robot
Medlem
Wolfenstein filmat

Ja, det var ju en.. kort och intetsägande titt tyvärr.


signatur

War, War never changes...

Medlem

Wolfenstein Holiday Inn

Medlem

Tyskarna ska ju snacka tyska! ACHTUNG!! För satana

Medlem
Skrivet av Guran:

Tyskarna ska ju snacka tyska! ACHTUNG!! För satana

I såna här spel vore de lite pointless eftersom tyskarna har stor del att göra med storyn vill man ju gärna fatta vad dem säger.

Men i typ ww2 *krigs* spel så håller jag helt med dig men detta är ju mer sci-fic.

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Guran:

Tyskarna ska ju snacka tyska! ACHTUNG!! För satana

I såna här spel vore de lite pointless eftersom tyskarna har stor del att göra med storyn vill man ju gärna fatta vad dem säger.

Men i typ ww2 *krigs* spel så håller jag helt med dig men detta är ju mer sci-fic.

Subtitles?

Medlem

Älskar att kolla in i FZ´s biosalong som dom kallar den, men nästa gång står ni för popcorn^^


signatur

Game long and prosper

Medlem

Nazi mytologi är alltid coolt.
Har ni förresten publicerat de där tecknade filmerna som finns på gametrailers, eller de kanske är exklusiva?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

"Nazis. I hate these guys." Ska bli kul att få pröva när det kommer.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Dynamiken i spelet ser ju rent bedrövlig ut.
Trodde dom kommit längre än så. Ser ju lite
ut som ett snyggare Return to castle Wolfenstein.

Zie americans are coming!

Medlem

Ser skoj ut. Hoppas att inte skippar ett demo bara.

Medlem

Zzzzz, detta spel ser så tråkigt ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av Guran:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Guran:

Tyskarna ska ju snacka tyska! ACHTUNG!! För satana

I såna här spel vore de lite pointless eftersom tyskarna har stor del att göra med storyn vill man ju gärna fatta vad dem säger.

Men i typ ww2 *krigs* spel så håller jag helt med dig men detta är ju mer sci-fic.

Subtitles?

+1

Spelet kan ja inte bedöma men hantverket får.. 3.5/10

(så polygonfattigt att de borde skämmas att släppa detta idag, och mappen var slarvigt texturelagd på sina håll).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Inaktiv

ska köpa det imorron tror jag wolfenstein spela jag när ja va liten på pc och på min gambeoy

Medlem
Skrivet av robba94:

ska köpa det imorron tror jag wolfenstein spela jag när ja va liten på pc och på min gambeoy

Kan nog bli svårt med tanke på att det inte släpps förens om c:a en och en halv vecka.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av robba94:

ska köpa det imorron tror jag wolfenstein spela jag när ja va liten på pc och på min gambeoy

Kan nog bli svårt med tanke på att det inte släpps förens om c:a en och en halv vecka.

Han får hålla andan så länge helt enkelt

Inaktiv
Skrivet av Hipshot:

Nazi mytologi är alltid coolt.
Har ni förresten publicerat de där tecknade filmerna som finns på gametrailers, eller de kanske är exklusiva?

Du tror att wolfenstein-serien är något som väl representerar nazist-mytologi? Gud hjälpe...

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av Hipshot:

Nazi mytologi är alltid coolt.
Har ni förresten publicerat de där tecknade filmerna som finns på gametrailers, eller de kanske är exklusiva?

Du tror att wolfenstein-serien är något som väl representerar nazist-mytologi? Gud hjälpe...

Jag vad?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skribent

Lägg märke till hylsan från tyskens Mauser ungefär 20 sekunder in i trailern. Bådar detta gott? Gäsp säger jag...

Medlem

Jag hann ju bara käka ett popcorn.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Kan ju medela att spelet är rent skräp, multiplayern är som en blandning mellan cod2 och Quake 3 typ
jag som hade sett fram mot detta som fan med, älskade RtCW

Om någon är sugen på att spela själv så finns multiplayer betan på diverse trackers.

Medlem

Hoppas på att spelet håller någon vettig kvalitet i SP-läge... hatar spel där 90% av all kraft läggs på något tråkigt standard CTF/DM-multiplayerläge och en buggig singleplayer spelas igenom på en eftermiddag... kvalitet!

Medlem

Där dog alla de få förhoppningar jag hade om detta spel. Ser ju helt sjukt ofärdigt ut. Jag förstår varför utvercklarna valt att inte visa upp så mycket från det här spelet.

Men jag hoppas jag har fel -bara för att det SER grafiskt ofärdigt ut behöver det inte betyda att det inte är en grymt underhållande SP-kampanj för det.

Medlem

Välkommen till 2003!


signatur
Medlem
Skrivet av Guran:

Tyskarna ska ju snacka tyska! ACHTUNG!! För satana

Så tänkte jag också först. Men lite av "charmen" med Wolfenstein är ju att den ska leva lite på anti-nazi-propaganda och sånt som hörde den tiden till. Dvs. dom snackade engelska med brytning och alla hette Wolfgang.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

efter att sett denna gameplay trailer så tror ja inte ja köper spelet.
de såg väldigt lovande ut först..


signatur

OG GANGSTA PARTY

Medlem

Folket snälla spana in denna video http://www.youtube.com/watch?v=T5WMZj8nAlI gjort av en "amatör" men bästa videon från wolfenstein tror nog raven ska kicka snubben som gör deras videos :> mkt gameplay och shit i denna video den som fick mig att förboka

Medlem

^- störde mig på de typiska musik valen.

Medlem

Ajaj. Hylsor från pipan 20 sek in i filmen...

Inaktiv

Fan, splet släpps samma dag som jag åker till cypern xD

1
Skriv svar