League of Legends filmat

Inaktiv
League of Legends filmat

Var riktigt intresserad av LoL tills jag upptäckte Hereos of Newerth. Där har vi en maffig dota-klon! Kan ni inte skriva lite om det spelet också?

Medlem

HoN är ju precis bara det, En klon. Mappen är klonad, hjältarna är klonade till och med alla items är rakt av klonade ifrån DoTA Allstars. På tok för mycket dota allstars för mig.

Själv tycker jag LoL är bra mycket roligare än HoN, Fast vill man lira MOBA så gör jag det fortfarande helst i Demigod, ett game LoL är roligt som omväxling dock, och så/blir det ju gratis med möjlighet att köpa skinns och annan utsmyckning för riktiga pengar a la Battlefield Heroes.

Medlem

Föredrar HoN över LoL men eftersom LoL är gratis så behöver jag inte oroa mig om vilket av dem jag ska köpa.

Medlem

Um GOA, nej tack!

Medlem

Var mycket mer hypad på LoL än på HoN fram tills nu då man ser kartan, om de inte ens klarar av att göra en egen layout av en map så fattar jag inte hur de kan skapa egna balanserade heroes, fast de kanske inte har någon egen map creator.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

TysN om du anser att dota är balanserat så förstår jag inte varför detta inte skulle vara balanserat? Kopierad bana och de är ju samma gäng som gör dota och lol?


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Inte Dota nä så jävla likte jö!!

Medlem
Skrivet av DeKvittar:

TysN om du anser att dota är balanserat så förstår jag inte varför detta inte skulle vara balanserat? Kopierad bana och de är ju samma gäng som gör dota och lol?

Det har du ju dock rätt i, får skylla på att jag inte sovit på 20 h när jag skrev det .. ^^


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Åh, gud, varför GOA?

Inaktiv

nån mer än jag som tycker alla gubbar o grafiken ser lite ''barnslig'' ut? ser ut som det är typ sju åringar ska tycka va coola.men men kan ju va kul endå.ser annars sådär ut

Medlem

Föredrar HoN framför detta, alla gånger. Spelat båda. En anledning är just LoL's stil. Allting är absurt ABSURT färgglatt, och alla heroes låter som någon småunges superhjälteidol. Klart jag testar det när det släpps, gratis är gott, men jag tvivlar det kommer hålla för mig...

Medlem

Ingen som har betanycklar till antingen league of legends eller heroes of newerth? :>

Inaktiv

Byter gärna en HoN key mot en LoL


signatur

a"C"RED -

Medlem

Får hoppas de taggar ner på antalet heroes, items osv.
I dota finns ju uppemot 100 heroes med 4 spells var och sen minst lika många items som stackar på diverse olika sätt som inte framgår om man inte läser guider på internet.

Tar ju en evighet att lära sig allt, jag har spelat dota i två år och blir fortfarande överaskad av att det ibland kommer någon hero med en instant kill spell jag glömt bort.

Vore bättre med få, men mer avancerade, abilities som man kan göra kombos och andra ninjatricks med så det går snabbt att komma in i spelet men ändå går utveckla sig.

1
Skriv svar