Spana in två raser i Aion

Robot
Medlem
Spana in två raser i Aion

Gud, det finns så många fel med detta spelet att jag inte vet var jag ska starta..

Medlem

Inget på grafiken i liret, men jag tar nog och håller hårt i plånboken tills Old Republic släpps, nog med fanboy-onani för några år där!


signatur
Medlem

Ge mig spelet nu!!!
VILL SPELA!
/hooked

Medlem

Var ett sjukt tråkigt spel, och trailern ser ännu sämre ut!

Medlem

Verkar som ett stort skepp kommer lastat!
Med vadå?
Skit.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem
Skrivet av wrajjt:

Gud, det finns så många fel med detta spelet att jag inte vet var jag ska starta..

Nej, du är så lat så du inte ens orkar skriva 1 av dom.....:down:


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Inaktiv

Två raser och dom ända raserna Tyckte spelet va kul till en början men sen när man börjar närma sig lvl 20 så har man tröttnat.

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Två raser och dom ända raserna

Det stavas "enda". Ända betyder bland annat samma sak som röv, arsle, häck. Även om det förstås är lätt att förstå vad du menade i sammanhanget.

Ursäkta språkpolis inlägget. ^^

Medlem
Skrivet av Guzilla:

Två raser och dom ända raserna Tyckte spelet va kul till en början men sen när man börjar närma sig lvl 20 så har man tröttnat.

Som alla som har spelat Kina retail säger: Aion blir riktigt bra efter lv 20.

Medlem
Skrivet av Buio:
Skrivet av Guzilla:

Två raser och dom ända raserna

Det stavas "enda". Ända betyder bland annat samma sak som röv, arsle, häck. Även om det förstås är lätt att förstå vad du menade i sammanhanget.

Ursäkta språkpolis inlägget. ^^

Särskrivning.

Inaktiv

NÖTTER, jaja får väl titta på youtube hur spelet verkligen är.

Lineage skit klon verkar det vara.

Inaktiv
Skrivet av sarg:
Skrivet av Buio:
Skrivet av Guzilla:

Två raser och dom ända raserna

Det stavas "enda". Ända betyder bland annat samma sak som röv, arsle, häck. Även om det förstås är lätt att förstå vad du menade i sammanhanget.

Ursäkta språkpolis inlägget. ^^

Särskrivning.

Typ hämnd för att jag dissade spelet eller? Jag vet att jag suger på att skriva svenska men jag har iaf inte dyslexi vilket jag är glad för.

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Typ hämnd för att jag dissade spelet eller? Jag vet att jag suger på att skriva svenska men jag har iaf inte dyslexi vilket jag är glad för.

Absolut inte, jag har inte spelat spelet. Jag bara brukar påpeka vissa stavfel, typ "ända" som förekommer ibland. Som du såg så skrev jag också fel.

Angående spelet så är jag intresserad, men tänker inte köpa utan att få prova det först.

Inaktiv
Skrivet av Buio:
Skrivet av Guzilla:

Typ hämnd för att jag dissade spelet eller? Jag vet att jag suger på att skriva svenska men jag har iaf inte dyslexi vilket jag är glad för.

Absolut inte, jag har inte spelat spelet. Jag bara brukar påpeka vissa stavfel, typ "ända" som förekommer ibland. Som du såg så skrev jag också fel.

Angående spelet så är jag intresserad, men tänker inte köpa utan att få prova det först.

Ah ok, Ska ge spelet en till chans om man får behålla gubbarna i nästa beta. Har ju bara spelat Sorcerer än så länge. Började på en Chanter i förra betan och är nyfiken på hur det är att lira den klassen på högre nivå.

Inaktiv

Jag har kört lite Lineage 2 för länge sen, och för mig ser Aion lite ut som det grafiskt. Verkar dock vara mer snällt och WoW-iserat när det gäller quests, leveling osv. L2 var rätt så hardcore, grindfest och hårda straff ifall man dog. Om de lyckas med Aion är spelet säkert bra för de som gillar den asiatiska grafikstilen.

1
Skriv svar