Guitar Hero Van Halen får släppdatum

Medlem
Guitar Hero Van Halen får släppdatum

Säga va man vill men Halen är kult :heart:

Medlem

Dags att bojkotta dessa "#¤"#¤ mjölkare! Släpp låtarna som trackpacks istället, ffs!

Rock Band ftw! Kommer åt 700 låtar från en skiva, istället för att dutta med 2-3 bra låtar på en skiva, byta skiva och spela 4 till för att återigen byta skiva och spela 3 till.

Nä, Activision... passa er. Den dag som de naiva ser klart så går ni under


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem

När kommer gh:muse !

Medlem

Fr3gU sa det! Rock Band är teh sh!t!! Runt 150+ låtar på skivor och över 500 låtar över Live för runt 20kr styck.

Finns faktiskt så mycket musik på Marketplace så jag börjar oroa mig för min hårddisk


signatur

Game long and prosper

Medlem

GH: Tenacious D !!!!!

Medlem
Skrivet av Fr3gU:

Dags att bojkotta dessa "#¤"#¤ mjölkare! Släpp låtarna som trackpacks istället, ffs!

Rock Band ftw! Kommer åt 700 låtar från en skiva, istället för att dutta med 2-3 bra låtar på en skiva, byta skiva och spela 4 till för att återigen byta skiva och spela 3 till.

Nä, Activision... passa er. Den dag som de naiva ser klart så går ni under

Haha jävla fanboy. Du kanske inte visste att alla spinoffs kommer vara överföringbara till GH5. Suck on that bitch!

Medlem
Medlem
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av Fr3gU:

Dags att bojkotta dessa "#¤"#¤ mjölkare! Släpp låtarna som trackpacks istället, ffs!

Rock Band ftw! Kommer åt 700 låtar från en skiva, istället för att dutta med 2-3 bra låtar på en skiva, byta skiva och spela 4 till för att återigen byta skiva och spela 3 till.

Nä, Activision... passa er. Den dag som de naiva ser klart så går ni under

Haha jävla fanboy. Du kanske inte visste att alla spinoffs kommer vara överföringbara till GH5. Suck on that bitch!

Ja, det är ju bra. Men när ska de sluta sälja fullprisspel och istället satsa på trackpacks? Aldrig, för det tjänar de inte lika mycket pengar på. Så; mjölkare.

Jävla fanboy


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

Medlem
Skrivet av Fr3gU:
Skrivet av Chanquad:
Skrivet av Fr3gU:

Dags att bojkotta dessa "#¤"#¤ mjölkare! Släpp låtarna som trackpacks istället, ffs!

Rock Band ftw! Kommer åt 700 låtar från en skiva, istället för att dutta med 2-3 bra låtar på en skiva, byta skiva och spela 4 till för att återigen byta skiva och spela 3 till.

Nä, Activision... passa er. Den dag som de naiva ser klart så går ni under

Haha jävla fanboy. Du kanske inte visste att alla spinoffs kommer vara överföringbara till GH5. Suck on that bitch!

Ja, det är ju bra. Men när ska de sluta sälja fullprisspel och istället satsa på trackpacks? Aldrig, för det tjänar de inte lika mycket pengar på. Så; mjölkare.

Jävla fanboy

Blev du tappad på huvudet när du var liten? Att sälja spel istället för trackpacks är ju för att hålla konstnaderna nere. En låt på RB kostar fan över 20 spänn, medens man kan få GH spelen hur billigt som helst från "bargain bins" om man är snål. Då ligger låtarna på 3kr styck. Vid full pris ligger de vid 7kr styck.

Medlem

Jag förstår ditt tänk, men problemet är att jag kan köpa 5 GH-spel för en nätt summa av 3'000:- och få 15 låtar som jag gillar, alternativt ladda ner 15 låtar från RB's låtbibliotek för totalt 300:-. Hade jag valt det förstnämnda så hade jag villigt erkännt att något var allvarligt fel på mig men annars? Nja... så mycket pengar har jag inte att spendera i onödan, bara för att få en massa spel som jag måste växla mellan när jag ska lira och ha kul.

Och när du säger över 20 spänn för en låt så vill jag passa på att fråga var du växlar dina pengar, för du kan nämligen ha blivit lurad... sov sött, plutten

[edit]censurerad av SRFMMAGHFB (Stenrika Föräldrar Mot Mobbing Av Guitar Hero Fanboys)[/edit]


signatur

"Leg or no leg, I trust you about as far as I could throw Manhattan"

1
Skriv svar