Diablo 3 påverkas inte av Starcraft 2-försening

Robot
Diablo 3 påverkas inte av Starcraft 2-försening
Medlem
Diablo 3 påverkas inte av Starcraft 2-försening

Blir inte de två betydande spelen, som artikeln handlar om, Starcraft 2 och Diablo 3 då? Eller förvirrar jag mig själv såhär tidigt på morgonen igen?

Medlem

Låter bra längtar mer efter diablo3 än starcraft 2 imo


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag vill bara ha spelen mer när jag väntar på spelen " sucks to be me "

Medlem

Jag vågar inte hoppas på D3. Det skulle fritera min hjärna.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Inaktiv

D3 har de ju inte visat mkt av, så tvivlar en aning på att det kommer nästa år. Det är ju Blizzard.

Medlem
Skrivet av anon_19389:

D3 har de ju inte visat mkt av, så tvivlar en aning på att det kommer nästa år. Det är ju Blizzard.

Nej det är nog mer troligt att det dröjer något år till. Och det ska vi inte klaga över... bättre ifall de finputsar spelen så gott de kan innan release.

Medlem

D3 nästa år hahahah skulle inte tro det, men skulle ju vara fränt med d3 och sc2 samma år.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Jag bryr mig inte om SC2, men när jag läste om B.Net förseningen så fruktade jag att även D3 skulle bli påverkat, men så blev det ju som tur var inte. Finner det inte som omöjligt att D3 kommer nästa år, men håller med om att det kanske inte är något man ska hoppas för mycket på. Som jag ser det så tror jag antalet avslöjade klasser kan användas som en barometer över hur pass färdigt spelet är, vilket borde betyda att spelet kommer antingen sent nästa år eller någon gång i början på det efterföljande året.

Medlem

Kan dom inte byta plats på Diablo 3 och Starcraft 2? Skulle vara mycket roligare. Jag har spelat mig trött på RTS så nu vill jag hellre ha något mer "hjärndött"

Medlem

Tja, de har redan försenat både SC2 och D3 sedan 2004 så ett par år till spelar ju ingen roll. Tur att man kan strunta i att köpa i ren protest, sen återstår ju att se om spelet ens blir bra...
Är lätt tveksam till att det ska hålla samma nivå...

Medlem

Tror som tidigare talare sagt att det inte blir ett D3 nästa år, men blizz vill gärna att vi tror det. Deras hype-maskin är ju en av de bästa som finns.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Spelet kommer när d kommer. Ju mer tid blizzard får jobba på det, desto bättre i min mening.

Blizzcon 09 ska bli intressant.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Fast d skulle vara fint om blizzard kunde förse oss med nåt som tystar vår hunger Nämligen ett demo. Annars om demot bara segar ner utvecklingsprocessen, så får dom istället fortsätta med fullversionen istället, för min del


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Att Diablo 3 kommer nästa år är jag mycket tveksam till och då lär ju B.Net vara färdigt för länge sedan. Börjar bli mer och mer skeptisk till Blizzard som företag. jag tänker främst på hur otroligt kul wow är nu jämtemot när det kom, mer sönderpatchat spel får man leta efter.

Medlem

Hoppas på D3 då! Ser verkligen fram emot det spelet.

Medlem

Diablo 3 nästa år ?
Inte en chans tror jag

Medlem

Det andra spelet han pratar om är antagligen ett nytt expansion till WoW. Tror inte att det blir någon D3-release innan 2011.


signatur

Jaha.

Inaktiv

låter bra men vem vet om d3 inte kmr 2011.starcraft 2 va ju trist det inte ska komma iår jaja man får se.

Medlem

Även om Mike Morhaime lugnar ner oss genom att säga att det kan komma två stora titlar nästa år så tror jag inte på det för 5 öre. Jag hoppades på ett Starcraft 2 släpp iår vilket skulle ge större chans att D3 släpps nästa. Jag är 99% säker på att D3 inte kommer nästa år.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem

Jag är väll den enda som alltid sett 2010 som väldigt troligt för D3 att släppas då. Dom har ju ändå haft spelet under utveckling i hur länge? Det kanske är okänt men ändå. Jag tror verkligen på 2010.

Medlem

OMFG!! Ge mig mer timmar per dygn! Hur fan ska man kunna spela Diablo 3 och Stacraft 2 SAMTIDIGT?? Jag kommer slitas itu! Fy satan! Det här går inte!

Släpps Diablo III 2011 istället så kan det bli mer polerat och jag vill mer ha Starcraft 2!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Tack gud för att du finns

Inaktiv

fu


signatur

a"C"RED -

Medlem

Varför är det så många som tvivlar på att Diablo 3 skulle komma nästa år? Jag har ju väntat hur länge som helst redan...och trodde att det skulle komma i år till och med... jävla typer att visa upp spelet när de inte kommer släppa det isåfall... Jag har varit på deras hemsida och kollat för att få ett releasedatum säkert två gånger i veckan...om inte mer...

Inaktiv
Skrivet av seven8nine:

Varför är det så många som tvivlar på att Diablo 3 skulle komma nästa år?

Om man jämför informationsflödet och releasedatum med Starcraft 2, verkar D3 vara längre bort i tiden än 2010.

Att Blizzard skulle släppa SC2 + WoW Expansion + D3 under ett år finner jag osannolikt. Med tanke på deras tidigare utgivningstakt skulle i så fall alla fans få en chock och trilla av pinn.

1
Skriv svar