Starcraft 2 släpps först nästa år

Robot
Inaktiv
Starcraft 2 släpps först nästa år

fan jag som verkligen trodde det skulle komma i år jaja får nöja sig med en beta då kanske om dom äns lyckas med det :/

Medlem

:<


signatur

"Valve är ett sånt där mys företag man vill ge sitt hus, bankkonto, och flickvän till..." - tubez

Medlem

Fan att alla stora spel som man ser fram emot ska skjutas fram till nästa år.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Äsch har man väntat på spelet under hela den här tiden så kan man gott vänta ett tag till.

Medlem

fyfan vad trist!
men men 2010 blir ett grymmt spelår.

FF13, god of war 3 SC2 å kanske D3?

Medlem

Bättre att det tar sin tid, dock är det segt att det skjuts upp


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

Vilken chock...not
lär nog inte se det försen slutet på 2010...om vi har tur

Medlem
Skrivet av Jericho:

Bättre att det tar sin tid, dock är det segt att det skjuts upp

instämmer , skjut upp det , bra det blir bra .

hatar halvfärdiga spel

Inaktiv

"When asked whether that means Diablo III and StarCraft II could both be released in 2010, Morhaime's response implied that possibility."

Skulle varit nice om Diablo 3 kom nästa år med isf!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

Vad kommer hända med Battle.net då? Vad arbetar de på?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Avstängd

Är det Blizzard eller är det Blizzard? Inte särskilt oväntat. Suck.

Medlem

Det har väl diskuterats länge om att SC2 ska ha ett 2010 datum?


signatur

Game long and prosper

Medlem

Vem hade egentligen förväntat sig att det skulle släppas i år? Det är Blizzard vi pratar om... Kvalitet och långa utvecklingstider...

Medlem

2010 kommer bli ett grovt nice spelår?


signatur

Rawr

Medlem

Som väntat


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Då är frågan, kommer alla lagen nästa år eller kommer bara ett lag komma nästa år? "Vi tänkte släppa ett per år."

Inaktiv

#12 Javas
Ja, jag har för mig det jag också. Eller så är det bara så att du och jag som känner till hur Blizzard brukar gå tillväga

Medlem

Tråkigt med förseningar, men de har ju (enligt mig) enbart släppt abosluta topp-titlar de senaste 14-15 åren. Ingen annan utvecklare kommer ens i närheten.

De tar sin tid med spelen, men det ger resultat.

Medlem

HHAhahah hahah hhah hah hahhahaa......haha...ha..... ja jisses.

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

"When asked whether that means Diablo III and StarCraft II could both be released in 2010, Morhaime's response was: WHEN IT'S DONE."

Skulle varit nice om Diablo 3 kom nästa år med isf!

Fix'd.
Håller med dig, Diablo 3 kommer att bli så sjukt kul. Kan knappt bärga mig!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

AAAAAAAARRRRRGH!

They tease me soo... give me the glimpse of hope

THEN THEY PULL ME BACK DOWN!

/poet

Inaktiv

Eller blir det 2011? ^^

Inaktiv

Hade varit skönt om nu Battle.net inte tar en eftermiddag på sig för att logga in med ens konto. Blizzard överhuvudtaget är slöa på allt dom gör. Patchar, underhåll på servrar, utveckling av spel och sjukt sega hemsidor. Allt dom tar- och rör på blir till sirap.

När Starcraft 2 väl släpps kan man undra om samma intresse finns kvar. Personligen har jag redan tröttnat på all hype runt spelet...allt man ser är filmer och vackra miljöer. Låt folket få ta del av betan och hjälpa till att bli av med buggar!

Inaktiv

Aaah, då får jag gott om tid att bli ordentligt bra på Company of Heroes som jag började spela för ett par veckor sedan innan jag och förmodligen större delen av spelarna i CoH hoppar till SC2.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

"When asked whether that means Diablo III and StarCraft II could both be released in 2010, Morhaime's response implied that possibility."

Skulle varit nice om Diablo 3 kom nästa år med isf!

Troligen är det SC2 + WoW Expansion 2010. Och antagligen D3 2011.

Medlem
Skrivet av zyr0k:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

"When asked whether that means Diablo III and StarCraft II could both be released in 2010, Morhaime's response was: WHEN IT'S DONE."

Skulle varit nice om Diablo 3 kom nästa år med isf!

Fix'd.
Håller med dig, Diablo 3 kommer att bli så sjukt kul. Kan knappt bärga mig!

Allvarligt. Två storspel samtidigt.... alltså, hade de släppts på samma dag, så hade jag spenderat en timme bara på att försöka bestämma mig för vilket av dom jag skall spela först. Ett spel i taget tack


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Fanns det verkligen naiva fånar som trodde på release 2009?

Medlem

Nu vet jag iofs inte när spelet skulle ha släpps egentligen, men förseningar (och även nerläggningar) hör ju till standarden idag inom utvecklarvärlden. Så det är väl bättre att de adopterar "When it's done" istället... så slipper folk bli besvikna så fort de pushar fram ett release-datum.

Medlem

Jaha... Hur fan ska man klara sig?? Jag får fortsätta spela WC3TFT på internet och slakta sönder andra spelare!

Detta spelet ska jag förköpa då det närmar sig release och bege mig ut på internet direkt som Zerg!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

123
Skriv svar