World of Warcraft uppdateras

Robot
Medlem
World of Warcraft uppdateras

Fläskig kan man nog säga att den är ja

Medlem

Nya raid-instancen verkar mycket lovande.
Sen är jag väldigt nyfiken på hur nya 40v.40 BG:n kommer att fungera.
Och eftersom att jag är en sån sjuhelsikes tuff druid så ska det bli extra intressant att spana in de nya bear- och catformsen.

Extendend maintence till klockan 15:00, föga förvånande.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

pff..
och jag som tänkte börja spela igen! lols.

att blizzard tror att folk tycker om det där med argent tournament skiten och med hästarna.. .NEJ det är inte skoj efter 2000000000000x gånger av upprepande dailys XD

Men ska alla fall börja spela igen men försöka att undvika det där xD, just ja.. instance..


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Härligt härligt!! (;

Medlem

Ser nice ut, tyvärr så har man inte råd att spela längre. Nåja väntar endå på DDO gratis versionen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Fläskig var det rätta ordet. Verkar nästan som en ny expansion. Synd bara att jag la ner WoW 2 år efter release. Verkar rätt kul dock (:

Medlem

Nelf cat form = lols.

Blizzard slant med designen denna gång. :/

Medlem

Kul att när det kommer en "patch" som innehåller en massa nytt till spel som detta, så mottages det med léenden och öppna armar, medan ett spel som The Sims huggs ner till småflis när det pratas expansioner.
EA kanske skulle göra som Blizzard, kalla det "patch" med en massa nytt material?

Och nej, jag är varken Sims-spelare eller WOW-spelare. Bara någon vid sidlinjen med gott humör.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Blizzard går mer och mer emot att ge bort epic gear så lätt som möjligt så att även den lataste snubben som spammar trade kanalen hela dagen kan få sina imba prylar utan att behöva jobba för det. Skulle inte förvåna mig om en kommande patch innehåller en funktion som automatiskt ger varje spelare sin "daily epic" varje gång dom loggar in. "Here you go, please press accept to acquire your daily epic item. Note in a future hot fix we will remove the accept requirement so you don't even have to bother clicking a button to get your imba stuff. Have a nice day."

OK, kanske överreagerar lite men spelet börjar bli för tok för lätt. Konceptet med "Achievements" borde helt slopas, det finns inget i WoW som är en "prestation" eller "bedrift".

Jaja, har inte fått morgon kaffe ännu, erkänner mig gnällig och kanske även lite grinig

Medlem
Skrivet av Desmin:

Blizzard går mer och mer emot att ge bort epic gear så lätt som möjligt så att även den lataste snubben som spammar trade kanalen hela dagen kan få sina imba prylar utan att behöva jobba för det. Skulle inte förvåna mig om en kommande patch innehåller en funktion som automatiskt ger varje spelare sin "daily epic" varje gång dom loggar in. "Here you go, please press accept to acquire your daily epic item. Note in a future hot fix we will remove the accept requirement so you don't even have to bother clicking a button to get your imba stuff. Have a nice day."

OK, kanske överreagerar lite men spelet börjar bli för tok för lätt. Konceptet med "Achievements" borde helt slopas, det finns inget i WoW som är en "prestation" eller "bedrift".

Jaja, har inte fått morgon kaffe ännu, erkänner mig gnällig och kanske även lite grinig

Sluta spela WoW kanske, gnällunge/gubbe.

Medlem

Det tråkiga är tiden det tar för dem att pusha ut nytt

I början fanns 2 st drak bossar samt Naxx.. oändlig tid senare kom Ulduar som blev clearat rätt fort

Och nu släpper dom en arena, som har 0 trash och man kan räkna bossarna på 1 hand.

Det går väldigt långsamt, för långsamt. Folk som redan klarat Ulduar och som rensar Arenan fort, kommer nog tröttna relativt snart och helt sonika lägga ner

Inaktiv

Vill spela nu

Måste vänta till klockan 15:00 - halvtimma kvar


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Det går väldigt långsamt, för långsamt. Folk som redan klarat Ulduar och som rensar Arenan fort, kommer nog tröttna relativt snart och helt sonika lägga ner

Ja, för folk har ju aldrig sagt samma sak efter molten core, blackwing, AQ, naxx, Karazan etc

Wow pundare kommer aldrig sluta.

Inaktiv

Oj nu fick jag nästan lite ånger att jag slutade spela (igen) men sen insåg jag att den nya instancen faktiskt är mindre än någon annan.

g fucking g, instancer ska vara som mc! EPIC! =D

Medlem

Ulduar blev ju knappast clearat rätt fort, om man nu inte räknar bort hardmodes. Det är ju dem som är utmaningen med Ulduar.

Sedan är det väl ganska klart att 3.2 inte fokuserar på Raids lika mycket som 3.1 (eller förmodligen 3.3), coliseum är bara några extra raidbossar att ha kul med medan själva fokus ligger på Isle of Conquest samt en massa nytt att göra i Icecrown.

Själv så tycker jag att det kommer några väldigt bra features med denna uppdatering men det är den vekaste content-patchen de gjort då det gäller story, det måste jag säga.

Inaktiv
Skrivet av ZerOne:
Skrivet av Desmin:

...

Sluta spela WoW kanske, gnällunge/gubbe.

Om ventilera sina synpunkter är att gnälla, jo i så fall har du nog rätt. Har du inget bättre att posta så gör oss alla en tjänst och skippa kommentera... skitunge.

Medlem

Bara jag som ser nått fel med topp bilden av nyheten (den dära lilla hamnen)?

Medlem

Tror det är dags att börja lira igen som sagt junkie som jag är så ser jag inget stort problem med att betala för både AoC och WoW.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

@HeggZor

Jo, det finns en ful gnome på bilden :<

Btw, 15:30 och jag har fortfarande inte fått se min Realm komma upp, och alla andra Realms är locked med ca 6k+ pers som försöker logga in

Medlem
Skrivet av Desmin:
Skrivet av ZerOne:
Skrivet av Desmin:

...

Sluta spela WoW kanske, gnällunge/gubbe.

Om ventilera sina synpunkter är att gnälla, jo i så fall har du nog rätt. Har du inget bättre att posta så gör oss alla en tjänst och skippa kommentera... skitunge.

Nu allt sköt du dig själv i benet gubbe lille, lev som du lär.

Medlem

@Kuci

Näe jag tänkte mer på att dom har en hamn som är igen bygd a broar till den lilla ön med fyren

Näe dom har inte startat min realm heller dock en massa andra realms men dom är låsta (?) också är de en jävla kö på dom

Medlem

=P

Nån som lirar på Talnivarr eller Burning Steppes? (Hordie btw)

Medlem

Omfattande patch, men WoW får allt ligga på hyllan ett tag till. Kanske jag återvänder när Blizzard implementerar rated bgs, men det beror på statusen i övriga mmos när det väl blir aktuellt.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Asså, vad är historien bakom arenaraiden? Har inte WoW gänget viktigare saker för sig än att kolla på arenafighter, såsom att plocka The Lich King och slåss emot dem odöda?


signatur

Videomupp

Inaktiv

Lära sig 35k boss taktiker oj vad roligt, bg med 2 åringar som itne fattar taktiker en 3 åring fattar OJ VAD ROLIGT.

Inaktiv
Skrivet av WildThing:

Asså, vad är historien bakom arenaraiden? Har inte WoW gänget viktigare saker för sig än att kolla på arenafighter, såsom att plocka The Lich King och slåss emot dem odöda?

Arenan ska ju avgöra vem som är stark nog att få slåss mot Lich king. Dom kan ju inte bara skicka in bönder.

Medlem
Skrivet av WildThing:

Asså, vad är historien bakom arenaraiden? Har inte WoW gänget viktigare saker för sig än att kolla på arenafighter, såsom att plocka The Lich King och slåss emot dem odöda?

Håller med, denna "arena instance" känns inte genomtänkt alls. Tycker den ser förjävla tråkig ut.

Medlem

mer content alltid trevligt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Desmin:

Blizzard går mer och mer emot att ge bort epic gear så lätt som möjligt så att även den lataste snubben som spammar trade kanalen hela dagen kan få sina imba prylar utan att behöva jobba för det. Skulle inte förvåna mig om en kommande patch innehåller en funktion som automatiskt ger varje spelare sin "daily epic" varje gång dom loggar in. "Here you go, please press accept to acquire your daily epic item. Note in a future hot fix we will remove the accept requirement so you don't even have to bother clicking a button to get your imba stuff. Have a nice day."

OK, kanske överreagerar lite men spelet börjar bli för tok för lätt. Konceptet med "Achievements" borde helt slopas, det finns inget i WoW som är en "prestation" eller "bedrift".

Jaja, har inte fått morgon kaffe ännu, erkänner mig gnällig och kanske även lite grinig

Är väl bra med casual mmorpgs som inte kräver att man behandlar spelet som ett andra jobb för att få ut något av det.

123
Skriv svar