Turtles in Time Re-Shelled premiärfilmat & fotat

Robot
Medlem
Turtles in Time Re-Shelled premiärfilmat & fotat

Blir nog ett köp om det kommer upp på playstationstore för en inte allt för dyr peng.

Dock gillar jag mer originalutseendet.

Medlem

fy fan vilken nostalgi trip när man hörde musiken...

MFZ
Medlem

men urk va stelt och tråkigt det såg ut.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Wow! Jag spelade originalet för en jädrans massa år sedan. Nu äger jag ju ingen konsol längre så det hade varit kul om det kom till PC. Nostalgi...

Medlem

Fan vad synd att man inte gör snes verren fast med 4 spelare. Detta verkar dessutom lite stelt, "nya" turtlesfranchisen som skall vara lite hårdare är sug med, detta verkar vara lite inspirerat av det.

Att få höra låten till det gamla serieintrot officiellt gjorde fan allt iofs. Det är bra PR.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

hoppas verkligen att dom tar musiken rakt från snes versionen

Medlem

Håller med föregående talare här i tråden, stel är bara förnamnet. Tycker SNES versionen var mycket härligare.. kände likadant när jag såg nya Punch out för ett tag sedan.. 3D är bra till mycket men inte alltid bäst..


signatur

A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station....what more can I say..

Medlem

Får se om det blir köp, blir mycket tid i Battlefield 1943 just nu


signatur

Hellre hårt över än löst på mål.

Medlem

När släpps det idag?


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av Careman:

Blir nog ett köp om det kommer upp på playstationstore för en inte allt för dyr peng.

Dock gillar jag mer originalutseendet.

Man kan ju hoppas att det går att "låsa upp" andra versioner av Turtlarna... de har ju faktiskt sett något annorlunda ut genom åren.

Då kan de ju också passa på att fixa shadern så att det blir lite skarpare konturer på allt.

Men som sagt, det får ju komma till PSN först.

Medlem

Det ser bättre ut än härom-dagen men inte lika bra som originalet.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Den nya grafiken känns rätt risig faktiskt. Personligen klarar jag mig alldeles utmärkt med Turtles IV till Super NES istället, då jag fortfarande har kvar både konsolen och spelet.

Medlem

Recension http://www.gametrailers.com/video/review-hd-tmnt-turtles/5386...

Ser inte så vidare ut, undrar varför man inte gjorde en bättre remake och av snes verren, det är ju ett sjukt bra spel och man hade chansen att göra en as cool remake.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar