Testa Order of War

Robot
Medlem
Testa Order of War

lika testa

Medlem
Medlem

den kom utan förvarning

Medlem

regissörsläget var lite småfräckt


signatur

Sånt e livet

Medlem

Kan bara hämtas om man har steam, nej tack.

Medlem

Ah, ljudet funkar inte för mig. Stöder väl inte mitt ljudkort antar jag. Skumt.

Inaktiv

1000 olika enheter? Menas det att det finns 1000 olika modeller i spelet eller att man kan ha 1000 enheter samtidigt? För om det är det senare så tycker jag inte det är något speciellt, det kan man ju ha i fler spel (SupCom tex).


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Inaktiv
Skrivet av Xsear:

Kan bara hämtas om man har steam, nej tack.

Nehe... varfor då då??

Medlem

Demot krashar för mig så fort jag trycker på play i menyn

Medlem

Låter som något man har spelat ett par gånger förut, bara "bigger, better" - osäker på denna titel, men ska testat snarast i alla fall.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

kameraläget var lite småtufft... i övrigt... nja efter att ha spelat men of war blir det svårt att fastna för nåt sånt här

square enix gör strategispel a la cnc??? det luktar mysko långa vägar, kan inte vara orginalcrew:n som gör något. Jag finner det lustigt hur dåligt square sjunkt (gällande annat än world ends with you och final fantasy 12) på sistone, the last renmnant var ett väldigt dåligt spel (och det var inte gjort av någon understudio), lika så infinite undiscovery (har inte testaat star ocean 4). Skärpning (muppa inte sönder FFXIII versus och FFXIII), kommer dock INTE testa detta pga steam. Det har bråkat tillräckligt med min dator.


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Kändes inget vidare, graffe osv var helt ok , men gameplayet.. seriöst allt man behövde göra ett klick för varje grupp i princip.

Attacker här.. sen vare klart.

Man behövde liksom inte flankera, bygga lr bry sig om enheter at all kändes mest som om spelet spelar sig själv vilket e relativt tråkigt utan popcorn.

Medlem

Regissörsläge? Som i Empire at war och Company of heroes? Eller?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jadu, vad säger man. Ett i mängden helt enkelt!

Inaktiv

Verkar coolt spel men om man behöver steam så struntar jag i det...

EDIT: Efter att ha spanat in gameplay filmer ser det tråkigt ut, inte riktigt min smak. Det var nog bra att jag avstod

Company of Heroes knäcker detta spel med hästlängder.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Det verkar inte kunna bli för mycket WWII strategier, men man ska väl inte klaga, strategi är kul.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Inaktiv

Spela Men of War i stället!

Medlem

Men of War var kul i början men man tröttnade på det då
det var tank crews med dynamit å massa ryssar eller
polacker som vägrar prata engelska online.

Men MoW slår OoW med hästlängder, det här kändes så 2002
eller något.

Man saknar dock CC serien, mest CC3, som slår det här med
ja så jäkla mycket alla dagar.

Medlem
Skrivet av Bobbey:

Men of War var kul i början men man tröttnade på det då
det var tank crews med dynamit å massa ryssar eller
polacker som vägrar prata engelska online.

Men MoW slår OoW med hästlängder, det här kändes så 2002
eller något.

Man saknar dock CC serien, mest CC3, som slår det här med
ja så jäkla mycket alla dagar.

Men of War har sina flaws ja ,dock har spelet otrolig potential , bästa fysiken , ballistic realismen jag sett i ett strategi spel by far, otroligt nice sen att allt inte är balanserat i MP är synd.

Medlem

det är ju en WiC ripoff! ser ut som en mod, gränsnittet är i stort sätt samma, ikoner, hur valda eneheter ser ut; samma!

inte speciellt bra heller...

dåligt försök!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar