Assassin's Creed 2 får samlarutgåva

Robot
Medlem
Assassin's Creed 2 får samlarutgåva

Ok, i princip exakt samma figur som i ettans samlarutgåva.

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Ok, i princip exakt samma figur som i ettans samlarutgåva.

om annan karaktär, kläder och pose räknas som "exakt", så visst är det samma


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Platsfiguren kan man leka med när spelet kraschar...

Inaktiv

Det har man vetat lääääääääääääääääääääääääääääänge....

Medlem
Skrivet av Jiggaren:

Det har man vetat lääääääääääääääääääääääääääääänge....

Får jag ta på dig?


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv
Skrivet av FortranNewbie:

Får jag ta på dig?

Du håller, så slår jag.

Medlem

Webhallen har ju en liknande box som heter Black edition. Som man bokade för rätt längesen.

Medlem

Blir detta spelet ett mästerverk. Då köper jag denna samlarutgåva!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Gammal nyhet

Och det är Black edition som är sammlarutgåvan, iaf till PC enligt källorna
och det förbeställdes så fort det gick för min del.


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Har min samt min flickväns kopia av Black Edition boxen bokad till ps3n nu är det bara att vänta in

Medlem

Ettans samlarutgåva fick man bara figuren och spelet i sverige, men i england fick man massa annat också

Medlem

Kul med en liten dammsamlare.

Medlem

Jag läste "Assassin's Creed 2 får samurajutgåva" och tänkte "vafan? och klickade på länken och insåg ganska fort att man läst helt fel

Medlem

Det här är en ny annonserad samlarutgåva för Nord Amerika. Europa har som tidigare känt, en liknande variant, om något annorlunda, känd som "Black Edition". Där även Sverige ingår.

En tidigare nyhet finns här. Där nämns även att det är för PAL områden.


signatur

"To do all that one is able to do, is to be a man; to do all that one would like to do, is to be a god."

Medlem

woho bokad sedan länge^^


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem

Coolt att man får extra banor med Collector's edition (är det missions då?). Med figuren och allt är detta lätt värt ett par hundralappar extra.

Längtar så till Assassin's Creed II.


signatur

Memento Mori

Medlem

Hade bokat den till x360 på cdon.com för att de hade skitbra pris, men nu har de ändrat min bokning till PC version och det finns inte ens någon x360 version...

Medlem

Black Edition bokat till PS3. Denna gång ska Ubisoft inte göra mig besviken. Spelet ser betydligt mer lovande ut än originalet.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

mw2 och uncharted 2 går mina pengar till istället, får väl låna ac2 av nån vän... collectors edition går väl inte att köpa många dagar efter release?


signatur

PSN: japp :)

Medlem
Skrivet av Musicc:

mw2 och uncharted 2 går mina pengar till istället, får väl låna ac2 av nån vän... collectors edition går väl inte att köpa många dagar efter release?

bra spelsmak!

nä det kan bli svårt denna gång då black edition ser ut att vara i princip fullbokad. Det är på tradera du kan hitta dem i så fall. Alt importera då det kanske finns kvar något i lager.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Skrivet av redmac:
Skrivet av Musicc:

mw2 och uncharted 2 går mina pengar till istället, får väl låna ac2 av nån vän... collectors edition går väl inte att köpa många dagar efter release?

bra spelsmak!

nä det kan bli svårt denna gång då black edition ser ut att vara i princip fullbokad. Det är på tradera du kan hitta dem i så fall. Alt importera då det kanske finns kvar något i lager.

Beställde ett från cdon i förra veckan.. är det slut nu? Då hade man ett jäkla flax


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag vill ha den lilla gubben - om the price is right.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Antar att det bara gäller när man förhandsbokar hos Gamestop då..? Nä, det kommer ju hit. Missade det lite där. Tror faktsikt jag drar på specialutgåvan i så fall. Helst då ska man ju ha paketet med soundtrack... Om nu det lyckas leta sig hit.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Musicc:

mw2 och uncharted 2 går mina pengar till istället, får väl låna ac2 av nån vän... collectors edition går väl inte att köpa många dagar efter release?

bra spelsmak!

nä det kan bli svårt denna gång då black edition ser ut att vara i princip fullbokad. Det är på tradera du kan hitta dem i så fall. Alt importera då det kanske finns kvar något i lager.

Beställde ett från cdon i förra veckan.. är det slut nu? Då hade man ett jäkla flax

Vilken platform beställde du till?
Min x360 beställning hade ändrats till PC version... Dessutom finns det ingen x360 Black Edition på cdon längre.

Skrivet av Ichabod:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:
Skrivet av redmac:
Skrivet av Musicc:

mw2 och uncharted 2 går mina pengar till istället, får väl låna ac2 av nån vän... collectors edition går väl inte att köpa många dagar efter release?

bra spelsmak!

nä det kan bli svårt denna gång då black edition ser ut att vara i princip fullbokad. Det är på tradera du kan hitta dem i så fall. Alt importera då det kanske finns kvar något i lager.

Beställde ett från cdon i förra veckan.. är det slut nu? Då hade man ett jäkla flax

Vilken platform beställde du till?
Min x360 beställning hade ändrats till PC version... Dessutom finns det ingen x360 Black Edition på cdon längre.

Pc ... hade första på 360 men vill ha lite "mus kamera" denna gång:)


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar